@Zwaantje wat leuk dat je het nu aan iedereen kunt vertellen! Heb je leuke reacties gehad? Ik vond het ook zo leuk om te vertellen! Iedereen is zo blij
@Bo-Belle jij bent nu over de 30 weken heen he? Wat gaat het snel! Hoe voel je je? Je zal nu wel gaan merken dat je buik helemaal snel gaat groeien
Dat gevoel van friemelen met handjes en voetjes wat je omschrijft, herken ik! Dat is zo'n grappig gevoel!
@Ikbendoutezen hoe gaat het met jou? Ik ben ook benieuwd wanneer je de echo hebt! Wij hebben de Babywatcher ook 10 dagen in huis gehad. Het was zo heerlijk om elke dag even te kunnen kijken en om dat moment ook te kunnen delen met vrienden en familie!
Hier gaat alles nog goed hoor meiden
Vorige week aan het begin van de week voelde ik me echt futloos en had ik last van mn rug, ademnood, veel plassen, weinig slapen.. De bekende kwaaltjes. Eind van de week is dat weer over gegaan en nu voel ik me weer helemaal prima
Natuurlijk worden we onderhand wel een beetje ongeduldig. Over twee dagen ben ik uitgerekend. Elke avond als we gaan slapen, zeggen we tegen elkaar: zou het vannacht beginnen......? Maar nee hoor, ik voel nog niks, haha! Vorige week heeft de vk gevoeld en m'n baarmoedermond was aan het verstrijken, maarja.. dat zegt eigenlijk niks over hoe snel het kan gaan. Morgen ga ik weer naar de vk. Hopelijk kan ze me dan strippen!
Fijne dag allemaal