De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Bo belle  dat is indd een ruim begrip! Gelukkig dat je rustiger aan kunt doen. Wat bijzonder dat je die kleine bewegingkjes voelt zeg?

Wij denken beiden een jongen..maar termijnecho gaf geen duidelijke fotos om de nub te doen dus het blijft afwachten, zo veel zin in! Kan ik eindelijk losgaan met spullen kopen?

Aaah heel herkenbaar ikbendoutzen! Wanneer heb je de pretecho ook alweer? Wij hebben toen een babywatcher gehuurd rond de 14 weken, omdat er anders bijna 10 weken tussen de echo zou zitten ivm corona.. dat kon ik toen echt niet aan haha!
Dat was al bijzonder genoeg, elke dag even spieken

@Zwaantje  wat leuk dat je het nu aan iedereen kunt vertellen! Heb je leuke reacties gehad? Ik vond het ook zo leuk om te vertellen! Iedereen is zo blij :)

@Bo-Belle  jij bent nu over de 30 weken heen he? Wat gaat het snel! Hoe voel je je? Je zal nu wel gaan merken dat je buik helemaal snel gaat groeien ;) Dat gevoel van friemelen met handjes en voetjes wat je omschrijft, herken ik! Dat is zo'n grappig gevoel!
@Ikbendoutezen hoe gaat het met jou? Ik ben ook benieuwd wanneer je de echo hebt! Wij hebben de Babywatcher ook 10 dagen in huis gehad. Het was zo heerlijk om elke dag even te kunnen kijken en om dat moment ook te kunnen delen met vrienden en familie!

Hier gaat alles nog goed hoor meiden :) Vorige week aan het begin van de week voelde ik me echt futloos en had ik last van mn rug, ademnood, veel plassen, weinig slapen.. De bekende kwaaltjes. Eind van de week is dat weer over gegaan en nu voel ik me weer helemaal prima :) Natuurlijk worden we onderhand wel een beetje ongeduldig. Over twee dagen ben ik uitgerekend. Elke avond als we gaan slapen, zeggen we tegen elkaar: zou het vannacht beginnen......? Maar nee hoor, ik voel nog niks, haha! Vorige week heeft de vk gevoeld en m'n baarmoedermond was aan het verstrijken, maarja.. dat zegt eigenlijk niks over hoe snel het kan gaan. Morgen ga ik weer naar de vk. Hopelijk kan ze me dan strippen! 

Fijne dag allemaal :)

Bobelle hoe gaat het nu met jou? En met t groeien van je buik? Jij komt nu ook echt in de laatste loodjes terecht. 

Pippalotta wat spannend zeg je bent er nu echt bijna, moet ook elke dag wel even aan je denken! Wil je graag thuis bevallen of in het ziekenhuis?  Ik wens jou heel veel succes en hoop op een mooie vlotte bevalling voor jou, ik denk aan je! 

Hier gast het goed, die zenuwpijnen blijven een rol spelen dus ik moet me echt inhouden qua wat en hoe snel ik dingen doe. Verder voel ik me erg goed! Wij hebben volgende week de echo voor de geslachtsbepaling, zo leuk! Ik ben dan 16.3. Maar op mijn werk hebben wij een echoapparaat waardoor ik zo nu en dan zelf ook een kijkje heb kunnen nemen, danwel niet zo scherp dat ikt geslacht had kunnen bepalen. 

Oh wat bijzonder Ikbendoutzen, dat je af en toe hebt kunnen spieken op je werk! Zo leuk! En ook wel fijn misschien dat je het geslacht niet hebt kunnen zien, is ook wel gezellig om dat met je partner te ontdekken :) Tenminste, dat vonden wij haha! 
Helaas mocht hij toen nog niet bij de 20 wekenecho zijn, dus heb ik bij dat deel even mijn ogen dicht gedaan en heeft de echoscopiste de roze bonbons weer terug in mijn tasje gedaan (+ een foto met het geslacht erbij). Konden we het samen ontdekken op de parkeerplaats! 
Volgende week heb ik de groeiecho en dan mag hij eindelijk weer mee, samen naar ons kindje kijken. Zó leuk! :D

En heeft de vk je kunnen strippen PippaLotta? Wat een geduld moeten we maar hebben hè, maar nu is het wel echt dichtbij voor jou. Max 2 weken! Bizar idee haha. 

En inderdaad, die buik groeit met de dag joh. Vind het een heerlijk gezicht en kijk zoveel mogelijk in de spiegel. Had vanavond eigenlijk een shoot maar i.v.m. het weer schuiven we die een weekje door. 

Lief dat jullie aan me denken! Ik wil graag thuis bevallen. Vandaag mocht ik helaas niet naar de verloskundige omdat mn man snipverkouden is. Hij mocht zich gisteren met spoed laten testen. Als de uitslag negatief is, mag ik morgen naar de vk. Hopelijk kan ze me strippen! Heb sinds gisteravond een zeurend mentruatiegevoel en bruin bloed verlies dus hopelijk is er echt wat aan het gebeuren!
Ikbendoutzen heb je een idee of het een jongetje of meisje is? Ik ben wel heel benieuwd!

bobelle was wel jammer dat je man niet mee mocht, maar leuk opgelost zo! Wat heerlijk dat je buik(en kleine) mooi groeit, geniet ervan?

Pippalotta ah jeetje wat een pech nu ff met je man, klinkt wel echt alsof er iets aan het gebeuren is.... hopen dat die kleine snel in je arm een ligt. Denk aan jou!  
Wij hebben geen echt voorgevoel maar gokken op een jongetje:)

Terug
Bovenaan