De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ikbendoutzen wat fijn dat je je beter begint te voelen en meer energie hebt! Dat tweede trimester vond ik een stuk beter te doen dan het eerste dus hopelijk geldt dat voor jou ook!
Bo-belle fijn dat het nog goed te doen is, ondanks dat het zwaarder wordt! Tis echt gek dat je lijf opeens minder wil dan je hoofd he :)
En over de bevalling.. aan de ene kant kijk ik er naar uit omdat onze kleine er dan is en we haar eindelijk kunnen zien en knuffelen! Aan de andere kant vind ik het ook best spannend. Hoe zal de pijn zijn, lukt het mij om die te verdragen, gaat het allemaal goed met de baby en met mij? Ik zal blij zijn als het achter de rug is! Ik heb hypnobirthing en zwanger fit gedaan dus ben in ieder geval wel goed voorbereid hihi :p Het zou nu in theorie elk moment kunnen beginnen maar dat geloof ik nog niet zo.. moet mm vlucht koffer nog steeds inpakken en heb de laatste dingen nog niet opgeruimd...oeps ;) ga dat maar gauw doen!
Ik kreeg pas rond de 20 weken een zichtbare buik. Ben van mezelf vol romig (maatje 42) dus daar ligt het denk ik aan. Nu kan je niet meer om mn buik heen :p

Bo belle kan me voorstellen dat het nu voor jou zwaarder wordt. Heb je de babykamer al beetje compleet? Hoop dat jij nog fijn de spoedcursus kunt gaan doen! Wel bizar dat de rest al vol zit.  Ja ik ben ook echt blij dat ik weer meer energie heb, voel me weer wat meer mezelf!  Heb eigenlijk ook altijd wel een klein buikje gehad, relatief strak maar wel een ronding, merk wel echt dat mn buik icm borsten er nu anders uitzi een maar met kleding kan ik dat verhullen.  Een echte buik lijkt me geweldig eigenlijk:) nu zit t een beetje tussen, heb jij teveel gegeten of ben je zwanger in ;)

Pippalotta  klinkt alsof je echt goed voorbereid bent! Ik geloof zelf ook echt in ademhaling en kalmte. Maar wat je beschrijft vind ik ook heel realistisch, hoop echt dat t je uiteindelijk mee gaat vallen en dat je er positief op terug kunt kijken. Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Als ik je niet meer "spreek" alvast veel succes en sterkte en laat je weten hoe het ging?   Nog een paar weekjes en dan heb je zo n heerlijk lief mini rozig ruikend babytje in je armen, hoe bijzonder he?!    

Hier gaat het goed! Nog 10 dagen tot de uitgerekende datum maar nog geen tekenen van een naderende bevalling. Dus ik waggel heerlijk door, doe elke dag iets nuttigs in huis en Netflix is mn beste vriend ?

Hoi dames! Ik ben vandaag officieel 12 weken. ? Dat voelt toch wel als een kleine overwinning. Onze termijnecho hebben we al gehad, deze was ook helemaal goed. Ik geniet van mijn wolk en vind het super leuk om iedereen in mijn omgeving op de hoogte te brengen. Tot nu toe ook alleen maar leuke reacties gehad. 
Wij hebben 4 augustus weer een echo voor het geslacht. Ben echt super nieuwsgierig!

Ikbendoutzen, begint je buikje al een beetje te komen? :) Hier lijkt er wel pokon in de lucht te zitten, ik groei echt met de dag! Ze ligt zo hoog, echt vlak onder mn ribben, dus het begint nu ook wel ongemakkelijk te worden haha.. en ik moet nog wel even! (29.2 nu)
PippaLotta aaah spannend hoor! Ben je er inmiddels helemaal klaar voor? Denk wel lekker dat het nu niet meer zo bloedheet is in ieder geval.. 
Zwaantje, yesss! Weer een mijlpaal gehaald! :D Super leuk! En het mensen vertellen vond ik ook zó leuk om te doen

Pippalotta voor jou echt de laatste loodjes, geniet van je mooie buik en de rust. Wens je een hele goede bevalling toe! Maar rustig aan deze dagen. 
Zwaantje wat fijn dat je die 12 weken nu hebt aangetikt! Geniet ervan, heb je ook voorkeur? Hier over 2 weken de echo voor geslachtsbepaling,  zo n zin in!! 

Bo belle hihi hier nog geen pokon in de lucht, blijft bij een bolle buik maar totaal nog niet opvallend voor als ik kleding aan heb. Wat fijn dat je goed groeit maar kan me voorstellen dat dat ook wat ongemakken geeft voor jou, vanaf wanneer dalen babys weer meer naar beneden? Ik las laatst iets daarover dat ze eerst "omhoog"groeien en dan na een aantal weken beginnen met dalen. 

Oeh dat moest ik even googelen Ikbendoutzen, maar ergens tussen de 30 en 38 weken dalen ze in.. vrij ruim begrip dus haha! Achja, ik kan gelukkig vaal heel rustig aan doen dus kan er wel omheen bewegen. Alleen soms word je er best benauwd van. Of misselijk als ze dr kont/benen/hoofd in mijn maag parkeert! 
Ze wordt ook echt met de dag sterker en deelt al rake schoppen uit :) en! Ook heel gek om te voelen, soms is ze een beetje aan het friemelen ofzo met teentjes of haar handjes. Dan voel ik echt wat kriebelen in plaats van schoppen/schuiven/duwen.. heel bizat gevoel vind ik dat haha! 
Wat fijn dat jij ook over 2 weken de geslachtecho hebt! Heb je een voorgevoel? Ik was destijds met de nub theorie aan de haal (wij moesten tot 20 weken wachten voor geslacht) en die bleek achteraf te kloppen :) 

Terug
Bovenaan