De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Chacha ik las het inderdaad in het andere draadje, wat fijn dat jullie nu een goed nieuw plan hebben liggen, dat moet toch ook weer nieuwe moed geven! Het kan heel snel gaan nu en dat hoop ik met heel mijn hart voor jullie!  Laat je even weten hoe t gaat allemaal? Wanneer verwacht je je menstruatie? 

Zwaantje drukke periode voor jou zeg, met verhuizen en alles. Kun je je daarna helemaal lekker gaan nestelen en focussen op inrichting en dergelijke.  Leuk zo n klein meisje zeg!! Ik hoop op een prachtige en vooral goede 20 weken echo voor jullie! 

Hier inmiddels alweer bijna 21 weken, weken lijken om te vliegen en mijn buik groeit echt hard nu ineens. Kledingkast hangt al vol en meeste babyspullen hebben we al in huis, moeten misschien nog stuk of 10 a 15 spullen vd lijst en dan zijn we volledig? veel te leuk om mee bezig te zijn en kan me gewoon echt niet inhouden, elke dag even een rondje door de babykamer en genieten van ons kleine man die over een dikke 4 maanden al bij ons zal zijn, kan het soms nog steeds niet beseffen dat t echt gaat gebeuren. 

Hey PippaLotta, wat leuk zo'n update en alweer 4 weken oud, hoe bizar! Fijn dat jullie steeds wat meer aan elkaar wennen en dat ze het borstvoeden toch goed heeft opgepikt. Ook al is het soms natuurlijk alsnog hartstikke zwaar, lijkt me een hele opluchting :) En lijkt me bizar om de bewegingen die je in de buik voelde nu ook buiten je buik te voelen en dus gewoon te herkennen haha!

Ikbendoutzen, ik denk binnen een kleine 2 weken. Intake staat gepland op 31/8, verwacht rond dan ook m'n menstruatie als er al een eisprong geweest is. Had vorige week een vals positieve ovulatietest, bedankt PCOS ?. Dus heb nu niet meer getest! We zien het wel, als ik ze dan niet heb en test is negatief bel ik om m'n menstruatie op te wekken. Wil zo snel mogelijk beginnen?. Wat fijn dat alles zo goed gaat! Zo'n buikje lijkt me ook wel fijn! Genieten maar!
Bo-belle, we hebben nogmaals bloedonderzoek en zaadanalyse gehad, enige aanvullende was een hsg. Al die resultaten zijn al binnen, dus wachten op de intake en dan kunnen we starten van zodra m'n menstruatie er is. Ik moet nu alleen nog wachten op goedkeuring van m'n ziekenfonds, laat jammer genoeg op zich wachten.. maar ik stalk ze wel tot ik een antwoord heb?. Nu we eindelijk zo ver zijn wil ik gewoon door!
Het aftellen kan beginnen voor jou! Fijn dat je kleine meid het zo goed doet. Ik duim voor een vlotte bevalling?

bobelle  voor jou echt de laatste weekjes nu, van wat voor kwaaltjes heb je last?  Ik hoop dat je lekker rustig aan kunt doen en ook ik wens jou nu alvast een hele goede bevalling!  Waarschijnlijk "spreken" we elkaar tussendoor nog. 

Chacha snap dat je zo snel mogelijk wilt starten nu. Ik hoop dat die menstruatie er snel aankomt en de corona ook niet gaat overheersen zodat de iui snel opgestart kan worden. Ik denk aan je!!, 

ChaCha, oh gelukkig zijn die onderzoeken nu al geweest dus en kan je meteen door bij je menstruatie! :) Ziekenfonds moet akkoord geven omdat je nu naar een fertiliteitskliniek bent gegaan? Ik had daar heel naïf niet over nagedacht allemaal, hoefde gelukkig alleen eigen risico te betalen maar dat vond ik alsnog een aanzienlijk bedrag ;) Ga jij waarschijnlijk alles vergoed krijgen? 
Ikbendoutzen, hier de laatste loodjes ja! Zó gek om te zeggen! De kwaaltjes zijn nog wel te doen hoor, maar alles bij elkaar maakt het gewoon wat zwaarder. Ik heb weer last van aambeien (de horror), slapende handen vooral bij het wakker worden, dikke voeten als ik ze te lang op de grond heb... en mijn lijf wordt gewoon zwaar haha, omdraaien in bed / lopen >> het wordt gewoon echt zwaarder. Ze ligt ook al laag zei de VK en dat drukt behoorlijk op mijn schaambeen met lopen, dus ik heb de eendenwaggel al te pakken. Maarrr afgezien hiervan voel ik me nog steeds goed :) 
En ik probeer me nog steeds suf te genieten want voor ik het weet is het voorbij. Lijkt me zo gek geen baby meer in je buik... 

Bo-belle, ik denk het wel, ondertussen heb ik bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd. Gaat vooral over de medicatie dacht ik, omdat ik nu met injecties begin moet dit eerst aangevraagd worden. Volgens mijn dokter loopt dat bedrag wel op zonder akkoord (20€ per dag enkel voor de gonal-F). Dus dat loopt snel op haha!
Ja joh, die buik zal je wel missen maar wat voor iets moois krijg je in de plaats! Jij hebt toch ook IUI gedaan he? Ik ben zoooo benieuwd? ik ben echt heel enthousiast nu, ik was de laatste maanden echt een kreng ? nu weer met goede hoop verder!

Chacha ja het kan aardig in de papieren lopen! Hoe is je afspraak en prikinstructie gegaan? 
Ik ben inderdaad ook via IUI zwanger geworden, bij ons was het meteen de eerste poging raak

Hey meiden,
heb de Forums even links laten liggen ? inmiddels 15+2 en nipttest alles was goed, we weten nu dat het een jongetje is ?? daarmee word het toch wel echt ofzo ? zo klein, zo mooi, zo bewegelijk en al zo compleet die kleine ? mijn buik is ook al echt aan het groeien, wel snel maar ben erg slank van mezelf en buik richt zich nu echt naar voren ☺️ Maar dat maakt het ook nog echter allemaal! Kan niet wachten tot iedere echo om te zien of alles goed gaat maar vooral om ons kleintje te zien en kan niet wachten tot de kleine kriebeltjes echte schopjes worden ❤️

Terug
Bovenaan