De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Bo-Belle, mn prikinstructie is op 31/8, nog een weekje wachten dus?. Ik moet zeggen dat alles heel snel gaat, dus de tijd gaat ook enorm snel vooruit! Ik hoop in elk geval dat wij evenveel geluk mogen hebben, mijn man had na opwerking nog meer dan 9 miljoen goede zaadcellen, dus dat moet lukken denk ik dan! Ja wat spannend zeg, dat je kleine meid er bijna is! Ik hoop dat alles vlot zal verlopen meid?
Wilkindje, wat gaat dat vooruit zeg!! Proficiat met jullie kleine jongetje? geniet maar van dat mooie buikje en hopelijk kan ik hier eind september mee praten over een positieve test??

Bo belle nog even lekker genieten van die kleine in je buik, wat is het toch een bijzonder en intens gevoel he?! 

Wilkindje, gefeliciteerd met de kleine man, zo leuk! Ook al lekker wezen shoppen? 

Chacha ik heb ook goede hoop voor jou voor september! Hoopvol blijven, er lijken nu in elk geval serieuze kansen voor jullie te komen!! 

Ooh sorry, weekje vergist dus ChaCha! Inmiddels al een beetje inzicht de 31e :) Fijn dat de tijd ineens snel lijkt te gaan, werd ook tijd ook! En jeetje, 9 miljoen... dat staat er dus in ieder geval goed voor. Duimen dat er bij jou 2 pracht-eitjes gaan springen! 
Ikbendoutzen, ja blijft een magisch gevoel! Maar nu ze sterker aan het worden is zou ik het ook wel tegen het pijnlijke aan kunnen omschrijven ;) Zeker dat gefriemel bij de uitgang en tegen mijn blaas, dat voelt gewoon echt heeel a-relaxt. Maar goed, zo'n voorbijkomend voetje in je zij is wel gewoon echt heel lief haha. Hoe is het verder met je? 
Ikwilkindje, aaaah fijn nog even iets te horen haha! Vroeg me al af of alles nog goed ging, gelukkig wel!! Heerlijk om een goede nipt-test terug te krijgen, toen was ik ineens al zoveel relaxter. En zo leuk om dan het geslacht te weten, dan wordt het ineens wat minder surrealistisch... 

Bo belle aftellen voor jou zo spannend! Oeh, kan me voorstellen dat het niet altijd even chill voelt.  Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen?( of althans, wat is het plan?)  Heb je de babykamer helemaal af? 
Hier gaat het goed hoor, krijg echtn mooie buik nu waar ik wel echt van geniet. Ervaar steeds wisselende klachten haha maar nu sinds twee weken alsof mn ribben gekneusd zijn...  ik hebn heel fysiek beroep dus echt niet fijn soms. Voel me verder echt wel fit! Nog steeds elke dag genieten en de babykamer wordt steeds meer volledig. 

Aii dat klinkt niet zo fijn Ikbendoutzen! Ik heb wel een paar keer gezegd dat ik vrij veel mazzel heb gehad met mijn zwangerschap in combinatie met corona (ook wel echt veel pech hoor).. ik heb zo goed als de hele zwangerschap thuis kunnen werken, waardoor ik ook niet heel veel last heb gehad van mijn lijf. Maarja, ligt er ook maar net aan hoe ze liggen en actief ze daarbinnen zijn natuurlijk ;) Stop je dan ook eerder met werken i.v.m. je beroep? Of ga je tegen het einde vervangend werk doen? Of moet je gewoon doorbikkelen? 
Hier is het inderdaad aftellen haha, vanaf vandaag officieel ;) Ben nu precies 37 weken zwanger! Hele gekke gedachte dat ze vanaf nu elk moment kan komen, maar dat het ook zomaar nog 3 of zelfs 5 weken kan duren. 
ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, vind ik sowieso een fijne gedachte voor de eerste keer én wij wonen midden in de stad op 2 hoog. Stel het gaat mis, dan kom ik de trappen niet af en zou de brandweer er aan te pas moeten komen ;) Neuh merci. 
Verder is alles hier klaar: haar kamertje (al sleep ik morgen het ledikantje naar onze kamer), de ziekenhuistas, het bevalplan, alle wasjes zijn gedaan en de meeste klusjes in huis ook. En dat is maar goed ook want ik word letterlijk moe van niks op een dag :) 

Ja, wat dat betreft had ik stiekeme hoop dat corona er wellicht voor zorgt dat ik minder lang hoef door te werken. Maar nee ik wil tot 4 weken voor de uitgerekende datum door.  Op het werk kan ik niks vervangends doen, sta zo n 8 uren per dag en zit ongeveer 1 uur in totaal. Ik ga gewoon door, en ik heb het er ook echt voor over maar elke dag pijn is niet helemaal tof en denk dat ik het fysieke aspect van zwanger zijn soms iets heb onderschat. Ik zeg tegen mn patienten dat t goed gaat haha, die willen echt niet horen dat je allerlei kwaaltjes  hebt. 

Wauw! Dan mag ze nu echt komen, wat bijzonder, je had wel een voorgevoel dat ze iets eerder zou komen he?! Hahaha met de brandweer, oh help, nee daar moet je niet aan denken. Fijn dat het plan dan nu gewoon vaststaat. Fijn dat alles af is, nu gewoon lekkers in huis en netflixen en nog genieten van de laatste ik heb een buik momentjes, ik wens je een heel goede bevalling toe! 

Ikbendoutzen, lief dat je aan me denkt! Wij zijn gestart idd! Vorige week dinsdag startecho, 5 dagen clomid en sinds zondag de gonal-f aan het prikken. Valt me reuze mee! Morgen controle echo en dan is er hopelijk een dominante follikel te zien! Hoe gaat het met jou ondertussen? Zag dat je het wat zwaar kreeg in combinatie met je job?
Bo-belle, nog even! Of misschien heb je je kleine wondertje al in je armen ondertussen? Veel succes in elk geval meid!?

Terug
Bovenaan