De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

ChaCha, wat fijn zeg! Is dan disndag de pregnyl en woe de IUI? Ik had zelf van de ovitrelle niet echt bijweringen maar de pregnyl merkte ik wel wat van. Heb toen ook elke dag getest om te zien wanneer de pregnyl uit mijn lijf was, maar hier liepen de testen dus meteen weer op. Mijn huis leek wel een soort laboratorium haha. Hoop voor jullie dat je net zoveel geluk hebt!

bo belle spannend zeg, tis echt telkens wat aan het rommelen he?! Dat is vast een goed teken, dan zal het niet lang meer duren... denk aan jou! 

Zo spannend Bo-belle! Ik duim voor een vlotte bevalling!
Dankjewel Zwaantje?
Ikbendoutzen, vorige week dinsdag was m'n eu 19,5mm en bms 9,5. Bloedname gehad, LH wees al aan dat m'n piek er was dus zelfs geen pregnyl moeten zetten en woensdagochtend iui gehad! Nu 6 dagen na iui, spannend afwachten?. Vanavond nog pregnyl zetten ter ondersteuning van de innesteling en normaal mag ik testen 30/9!

[quote quote=10357507]Zo spannend Bo-belle! Ik duim voor een vlotte bevalling! Dankjewel Zwaantje? Ikbendoutzen, vorige week dinsdag was m’n eu 19,5mm en bms 9,5. Bloedname gehad, LH wees al aan dat m’n piek er was dus zelfs geen pregnyl moeten zetten en woensdagochtend iui gehad! Nu 6 dagen na iui, spannend afwachten?. Vanavond nog pregnyl zetten ter ondersteuning van de innesteling en normaal mag ik testen 30/9![/quote]
Oh chacha, wat een mega spannende wachtdagen voor jou! Ik hoop ontzettend met jou mee!! Heb je er zelf een bepaald gevoel bij? 

Goh, ik ben er eigenlijk heel positief onder. Niet perse dat het nu van de eerste keer raak is, maar wel dat het zal lukken in die 6x dat we iui mogen doen. Uiteindelijk zijn we compatibel, want we zijn al 2x zwanger geweest en steeds vlot. Mijn man z'n staal was ook perfect, 15milj goede zaadcellen! Ik ben ook meer ontspannen, dus zal alleen maar goed zijn! Ik heb wel wat het gevoel dat ik in die maanden hiervoor heel gestresseerd was en m'n lichaam op slot leek te zitten. Dus dat valt nu allemaal wel wat weg! Dus alles gaan wel de goede richting uit en we zijn positief? 
hoe gaat het met jou ondertussen?

Chacha dat klinkt inderdaad realistisch en posotief! Ik hoop van harte dat het nu gelijk lukt en je over een week een mooie positieve test hebt! 

Hier gaat het goed, voel me beter en buik begint flink te groeien. Laatste paar dagen tweede trimester en dan alweer in het laatste trimester, kan voor mijn gevoel niet snel genoeg gaan, heb enorm zin in verlof en het moment waarop ik die kleine eindelijk vast kan houden. 

Oh Chacha, wat fijn dat je er zo positief in staat! En haleluja, wat een boel zaad haha. Nog 5 dagen wachten voor je mag testen, spannend hoor! Ik duim mee dat dit het zetje was dat jullie nodig hadden. 
En fijn, Ikbendoutzen, dat je je weer wat beter voelt! Lekker idee om het laatste trimester in te gaan of niet? :) 
Hier is zeker positief babynieuws! Ik ben namelijk afgelopen zaterdag (met 40.1) bevallen van onze wolk van een dochter

Terug
Bovenaan