De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Hè nee mandareintje! Wat lijkt me dat ontzettend naar! Is het echt fors afgenomen? Kan er een andere verklaring zijn? Hoop zo dat de uitkomst nog niet vastligt! Ik ga nog even duimen hoor!! Dikke digitale knuffel!

Ja best wel afgenomen, de action is al weer bijna negatief (net nog een gedaan met middag urine. meerdere uren niks gedronken en niet geplast. 
Hier mijn testen met ochtend urine en die van woensdag samen:
https://ibb.co/M9KCttD
https://ibb.co/th8MdZ1

Ik weet gewoon echt even niet zo goed wat ik moet zeggen..  behalve dan dat ik echt heeeeeeeel erg hoop dat er een andere verklaring is! En dat het goed afloopt... 
Heb je de kliniek nog gesproken? Wat zeggen zij? Ga je over een dag of twee nog een keer testen? 
Jeetje Mandareintje.. denk aan je!

Ja heb een mailtje terug, moet nog even doorgaan met de hormonen en zij adviseren bloedprikken. Maarja, zie dat in pinksterweekend maar eens te doen en 1 waarde zegt niks, dus ja voordat je daar echt iets meer over weet is die bloeding allang begonnen. Dat was vorige keer vrij snel toen, week na NOD al. Dus nee, als mijn tests morgen nog lichter zijn dan wacht ik mijn menstruatie/miskraam gewoon af. Stop dan ook met de hormonen.. ben benieuwd wanneer we door kunnen voor Cryo-2. 

Mandareintje, wat een rollercoaster, hoe kom je deze dagen door? Ik hoop dat jullie veel lieve mensen om je heen hebben om steun van te krijgen. Gaan ze nu eerst ook onderzoeken hoe dit nu tot 2x toe is gebeurd of niet? Knap dat je nu alweer vooruit kijkt. Veel liefs

Oh lieve @Mandareintje ik heb hier bijna geen woorden voor. Ik vind dit echt vreselijk voor jou/jullie. Hopelijk kun je elkaar stevig vastpakken! Ik gun jullie zoveel meer dan dit. Een hele dikke virtuele knuffel!

Ja vooruitkijken is mijn coping strategie. Plan B en C klaarleggen, geeft me een gevoel van controle wat ik eigenlijk niet heb. Zit er verder wel zwaar doorheen hoor. Ik vrees dat we niet gaan weten wat de oorzaak is. Misschien wel gewoon pech. Het kunnen nog steeds zoveel dingen zijn. En zoveel dingen zijn gewoon nog onbekend. Ik heb gelukkig wel steun aan mijn vriend, maar zodra ik over eiceldonatie begin (plan c) wordt ie boos, ik begrijp hem maar vind het ook jammer.

Terug
Bovenaan