DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

Huh kleintje das wel heel vaag, raar zeg maar, weeet ook niet wat het kan zijn hellaas.

Nou ik ben weer enorm brak, kom om half 11 me bed uitrollen en ben nu nog helemaal verot, alsof ik een marathon heb gelopen.
Ben ook best misselijk. En draaierig. HEb net me polsen onder de kraan gehouden want ik ging er helemaal van zweven.

Eigelijk heb ik een miljoen dingen in huis te doen, moet echt schoonmaken, maar ik heb er de puf niet voor. pffff
Toch ga ik zo maar een beginnetje maken en doe maar rustig aan. het zweet staat me nu al op me kop. gatver. snap er nikls meer van.

xxx Bambi

He!! HUH?? kan zijn dat je prolactine te hoog is...moet je even googlen of dat bijeen zwangerschap ook zo is in het begin!!!
Da's wel raar!
Ga ook effe kijken.
voel je je al wat beter bambi? Ik zit op mijn werk.................laatste dag!!!

Hoi,

Nou heb ff een pauze genomen, voel me niet zo goed, maar ja het moet toch schoon he. en ik gad gisteren de oven al in de week gezet dus moet hem nu echt doen, balen weer extra werk. krijg nu ook pijn in me buik onderin. denk ongie

ga zo ff zuigen en dwijlen en dan heb ik dus de overplaten nog in de douche staan grrrrrr.
echt hoe heb ik het zo smerig laten worden.

x Bambi

Zo Bambi flink aan de schoonmaak?! haha! Ik ga morgen alles weer ff doen bleh!!
Heb vanmiddag lekker vrij moet om drie uur in het ziekenhuis zijn. Heb een tijdje terug een knobbel ontdekt dus ze gaan er vanmiddag een echo van maken. Ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig! En mn mannetje is er natuurlijk ook niet (buitenland). Getver!! Ik hoop dat ze gelijk wat weten en dat het niks engs is! Maar dat laat ik jullie vanavond  nog wel even weten!

x suuz

hoi suusje,

Ooh das niet best, hoop dat alles goed is hoor. succes ermee.

Nou ben bijna klaar hier alleen die stomme oven platen nog. blegggg.
Dan ga ik zelf ook gelijk maar douchen, klam weertje he.

tot straks

xx xBambi

Hé meiden,

Wat een mooi weertje vandaag weer he?

@bambi: ik merk niet echt veranderingen dus heb ook niet het idee dat het raak is, let er wel op en dan denk ik o ik voel dit of dat meer maar dat komt volgens mij gewoon omdat je er in je hoofd mee bezig bent, koffie smaakt ook nog prima, zelfs s'ochtends.
Wanneer heb jij je NOD?

@ suuzje: ik wens je heel veel sterkte vanmiddag zoiets is nooit leuk, hoop dat het allemaal meevalt en snel goed bericht krijgt!!!

Zo ik ga naar mijn paardje  toe, lekker warm.......

Miekje

Hoi miekje,

Mijn NOD is donderdag en de jouwe ???
Veel plezier bij het paardje, ik heb tot vorig jaar ook altijd paard gereden .vind het nog leuk, alleen heb er geen tijd voor. ga in het weekend nog wel eens kijken ,me tante heeft een eigen ponyclub. Gezellig he.

Heb jij een eigen paard ??

Ga zo nog ff klussen bij me zussies huisje.

tot vanaaf.

xx Bambi

hoi meiden

ben afgelopen weekend er niet egweest gene tijd gehad

hoe is het met jullie?
bij mij helaas nog gene verandering

bijna vakantie datw le en ga dan terug naar HA wil meer zekerheid hebben

nadia

Terug
Bovenaan