DE KLUS - BABES

PFFFFF, de mussen vallen dood van het dak hier in het gelderse land.................
Jemig wat een hitte.
Kon gelukkig van mijn werk wat eerder weg, nog steeds erg rustig! Stapte in mijn autootje, niets vermoedend vanmorgen in de zon neer gezet...................SAUNA!!!!!

Nou ja, nu lekker thuis dus, mijn mannetje komt morgen weer terug dus heb een lekker avondje alleen en zonder werk!! Hoera!!!!
Met de buikpijn gaat het hier redelijk, is niet weg, is een beetje zeikerige pijn.......en na mijn drie druppels bloedverlies van gisteren is het vandaag overgegaan in helder en veel!!!! Schiet mij maar lek.
Ik hoor het morgen wel, hoop ik.
HE suusje, da's naar zeg. Gaan ze een echo maken?
Hebben ze bij mij vorig jaar gedaan, mijn moeder had borstkanker dus ben een beetje aan het voelen en doen, voel ik ook wat. Schijnt een spierentumor te zijn???? Niets ernstigs dus voorlopig!
Hoop dat het mee gaat vallen, lullig dat je dan alleen bent he? Heb ik ook vaak hoor, als mijn vriend in het buitenland zit en er is wat. Sterkte, en ik hoop dat het meevalt!!!

Dikke kus Rimek

Die tik-fout maak ik zoveel!!!
Ik ben het dus, Rimke..................................

Hey Bambi,

Mijn NOD is over een week. Jij eerst dus!
Ik heb zelf een paard en vorig jaar een veulen erbij gekocht en rij nog een paard voor iemand anders, erg druk ja. Maar ik werk 28 uur dus dat scheelt weer.
Maar er gaat wel een hoop tijd in zitten ja en soms houdt het dan gewoon op wel leuk dat je dan nog een tante hebt die een eigen ponyclub heeft ben je er toch niet helemaal uit.

Hé Rimke hier (ook in gelderland) idd erg warm!!
Zul je zien ga je net morgen en dan dit. Gaat het nu weer goed met je moeder?
Wel schrikken dan he? Mijn vader darmkanker gehad, je denkt meestal dat het bij een ander is maar dan komt het heel dichtbij he?   Lekker onderwerp trouwens..
Succes morgen.

xxx

hoi meiden,

Nou hier is het al aan het afkoelen hoor, en de eerste regen viel ook al. bah. maar wel lekker na dat gezweet.

Ja rimke, je kan dus spreken van een ongie. Hang de vlag uit joh, kan jou het schelen dat je voor joker staat (al denk ik dat dat wel mee zal vallen morgen)
Hoop dat er nu regelmaat in kom he.

Ik vind het K woord altijd een moeilijk onderwerp om over te praten, dus doe het maar ff niet.
Heb liever wat leuke verhalen van jullie.

Ik heb trouwens een horror verhaal. althans voor mij dan.
Gisteravond tussen de film door kwam ik hier op het forum buurten. Mijn PC staat in de achterste kamer bij ons. Zit lekker hier dus, gaat me kat rare geluiden maken, Die ziet dus iets. IK draai me om, Gilllleeeeennn.
Zit daar een sprinkhaan op de muur en dan overdrijf ik niet van 10cm groot.
Me hart stond bekant stil.  Ik schrok zo hard.

Echt ik heb een hekel aan alles wat kan vliegen,kruipen,lopen en wat meer als 4 poten heeft en insect heet. Gatver.
Hoe komt zon ding op 4 hoog in me logeerkamer. BRRRRR. Doodeng.

ZO dat was mijn horror, hebben jullie nog iets ???

xxx Bambi

Gatverdamme!!! Hoe komen die gore dingen in vredesnaam bij jou binnen?? Blehhhh!!!
Heel smerig!
Ik heb je niet zoveel leuks te melden, moet zo effe eten maar heb geen honger...........
Nog maar eens even googled met alle kwaaltjes die ik heb..........moet daar eigenlijk mee stoppen want inenen ben ik al3 maanden zwanger, heb een of andere tumor (sorry bambi) of iets anders naars............doe het dus niet meer. Vanaf nu. Hoop ik. Want het is wel verslavend. Dus.
Anyway.
Met mijn mams is alles helemaal goed gekomen, waarschijnlijk omdat ze er zo boven op zat, deed heel regelmatig zelf-controles enzo. Ws ontstaan op basis van hormonen in de overgang.
Hoest met jouw vader dan suusje? Of lees ik daar nou straal over heen?? Anders sorry.

Ik heb vandaag een dag dat ik er niet helemaal bij ben, lijkt net alsof ik 10 cm boven de grond zweef ofzo. Ben ook echt hyperdepiep................
Ongesteldheid heeft niet door gezet, waren dus echt maar drie druppels. maar goed, dat had ik al vermeld................zucht.
Wel heb ik vandaag zeer wazige ogen, ik moet echt drie keer met mijn ogen knijpen voordat ik goed kan zien...............mmmmmmmmmmm, vaag!!!
Iemand anders nog belachelijke klachten??
Waar is pipstip eigenlijk?? JOEHOE????!!!!

Ben ik weer! Wat een k*t ziekenhuis zeg ik moest er om drie uur zijn en ik werd pas om half vijf geholpen!!!! Maar goed ze konden gelukkig wel gelijk zien dat het een behoorlijk opgezette klier is. Ze kunnen er nu niks aan doen ik moet het alleen in de gaten houden of hij niet groter word.

Het was ook nog ff grappig de dokter was met dat ego aparaatje aan het zoeken zegt ze; oh hier zit ie. Zeg ik; nou word het een jongen of een meisje? whahaha Van de zenuwen zeg je gekke dingen ze  kon er gelukkig wel om lachen. hihi

Nog iemand wat leuks te vertellen??

Heb onwijs trek in een peukie....wat doe er maar tien whaha......nee ik hou vol......hoop ik!

x suuz

Hé Suus,

Wel een opluchting he dat ze meteen konden zeggen wat het is. Hopen dat je er niet te veel last van hebt.

Miekje

Jeeeh! Dat is goed nieuws suusje!!!!
Fijn zeg, heb je jezelf nog even lekker verwend? Even een borreltje inschenken ofzo?
Als je maar van die sigaretjes afblijft!!! (moeilijk he? het is mij dus ook niet gelukt, maar ik steun je wel hoor! HOU VOL!!!!!!)

Terug
Bovenaan