DE KLUS - BABES

He suusje,

Echt super dat je getopt met roken ben, ik zelf heb het knopje nog niet gevonden hellaas, maar heb me zeker voorgenomen te stoppen zodra ik weet dat ik zwanger ben.
Want kan ik het niet voor mezelf, dan voor me ongeboren kindje. GElukkig rook ik niet zo veel en heeel lichte sigaretten, kan je nagaan anders vind ik het vies !!!

Succes en volhouden he.

xxx Bambi

Whahaha!!! Sta je met je goede gedrag in je pyama op het balkon...................whahaha!!! Sorry, het leukste vermaak is leedvermaak. .

Wow, wat goed, gestopt met roken!!!! Wauw, nu wij nog bambi!!!
Ben wel op een lichtere sigaret over gegaan, smaken voor geen meter. Was al gestopt maar met die buikpijn enzo was ik maar weer begonnen, even ontspannen af en toe. Dat dat met een sigaret moet slaat natuurlijk nergens op...........maar goed. Als ik ooit zwanger wordt stop ik ogenblikkelijk, mijn mannetje heeft er een gruwelijke hekel aan. Rook dus ook nooit binnen..................

Hier op het werk nog zeer rustig, is wel balen want je zit echt uit je neus te eten, die is nu ook leeg dus ik heb niets meer te doen.......................
Wel weer een vaag gevoel van ongesteld worden en wat bruine afscheiding..............het zal toch niet!! Sta ik zo voor lul bij de arts..........
We wachten vol spanning af.....................

hoi meiden,

Was ik weer. Nou ik krijg af en toe echt een graf hekel aan me zussie, zit hier een beetje te shagerijnen en te doen, het is et warm om in het huisje te klussen, blijkt dat ze gisteren ook niks hebben gedaan en die wil er eind deze maan in !!!! Gaat echt niet lukken. Hebben ze hier gegeten, verse soep. Kan geen bedankje vanaf.
Af en toe zou ik haar achter het behang willen plakken. Echt er zijn nog een miljoen dingen die ik over haar kwijt wil, maar heb denk ff genoeg gal gespuuwd. Zo dat moes er ff UIt.

Verder voel ik me erg onzeker over me lichaam letterlijk en figuurlijk. Heb echt het gevoel dat het deze maand niet is gelukt. Balen.
Moet nog wel een paar dagen wachten, maar ik weet het ff niet bahhhhhhhhhhh !!!!!

xxx Bambi

Nou, das niet aardig! Sta jij je daar zo voor uit te sloven! Zou ik ook pissig van worden! Jullie hebben daar toch ook laatst geklust? En dan voeren ze zelf geen moer uit! Fraai is dat.
Jammer dat je je niet zo lekker voelt in je vel, hoelang nog tot je nod? Wat zegt je dat het niet gelukt is deze maand?????

Hoi,

Ach weet je ik weet hoe me zussie is, nooiiiiiittttt eens dankje wel zeggen, maart wel verwachten dat je altijd voor haar klaar staat. moeilijk is dat hoor.
Ik ben een persoon die heel centraal staat in het gezin en ik vind zelf dat ik er een beetje afstand van moet nemen, ik vind zel fnu dat ik een beetje te goed voor ze ben ook voor me moeder. Ach weet je heb helemaal geen zin om dat nu uit te leggen.

Ik weet alleen wel dat ik en Len op een punt zitten dat we dus een eigen gezin willen en dat we een eigen leven leiden en geen zin in gezeik hebben. Zo moes er ff uit.

Tja ben gewoon ff frusti. mannetje is nu met zijn zus naar zijn vader en moeder, want daar is ook een crisis pfff, Kan iedereen niet gewoon normaal leven, zonder allemaal van die depresievie familie.

En omdat ik me rot voel, voel ik ook nega over de nu wel erg weinig lichamelijk klachten. ZERO op het moment. alleen mentaal voel ik me dus ff kut en dat is ook meestal voor me menstruatie dus, vandaar dat ik denk dat het niet is gelukt deze maand.

zie hier hoelang nog

xxx Bambi

Ach, dan hebben we het er lekker niet over...................
Ik zit nog op mijn werk, nog 2 uur.........
Had vandaag wat bruin verlies, tampon ingebracht (lekker verhaal weer), haal ik die er net uit zit er ook een beetje vers bloed op! HUH??? Zou het dan toch gaan doorzetten.........sta ik lekker voor lul bij die gyn. dinsdag. Heb wel al de hele dag een zeikerige buikpijn en darmkrampen, zere liezen en een zere rug.............we wachten maar weer af!

he rimke,

Ik denk niet dat je voor lul staat hoor. Als je het ongie is en het zet door, dan heb je er tenslotte een tijd op moeten wachten. En ja je zal het altijd zien, als er eindelijk actie ondernomen word komt het vanzelf. hahah.

Wel rot dat je er vervelende krampen en steken van heb.

Ik moet nodig zeggen nergens last van te hebben, me buik is monenteel formaat ballon. oh nee dat was ie al, is nu formaat skippiebal
Hij is helemaal opgezet en heb nu ook krampen boven in buik en steken heel laag beetje richting lies net als jij. mmmhh was dat nou weer.

Rare lichamen  Wat motten we ermee, waarom niet gewoon wat wij willen.
Ze zeggen weleens luister naar je lichaam, ja leuk maar waarom luisterd dat lichaam niet naar ons hahah.

nou zit een film te kijken (g*tver al met een miljoen reclames om het kwartier) dus ga weer ff verder kijken. miss. tot volgende reclame.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Zo ..... ben weer terug  We hebben het echt super gehad. Wat een weertje zeg  Heb het gekwebbel hier wel gemist hoor. Ben net binnen en gelijk de laptop aangezet ! Aardig wat te lezen hier zeg !!!!!! Wat kunnen jullie lullen . Jammer dat ik alleen maar lees over negatieve testen  ipv positieve ........ Wij hebben flink geklust dus nu begint het afwachten. Rimke ik hoop voor je dat het door gaat zetten meid en bambi ik heb daar nog aan je gedacht ...... je koffie smaakt je toch niet meer .... bij mij is het andersom ...... ik lust geen kofffie en heb daar drie dagen lang koffie gedronken hihi  Ik ga even de tassen uitpakken ... misschien tot zo en anders tot morgen

liefs happy

Terug
Bovenaan