DE KLUS - BABES

hoi,

Was ik weer.

He rimke, dus toch niet doorgezet. mhh raar lijf he.
Ik heb nu toch een buikpijn, alsof ik enorm moet poepen (sorry) maar dat gaat niet.
Ik weet niet wat het is. en ben heel de dag al draaierig.
En ik heb dat ook van de week gehad met me ogen ja. Heel vaag.
Af en toe word ik gewoon gek van de vage klachten. Dan weer niks en sávonds weer wel. pffff.

dan maar ongie, dan weet ik tenminste wat. hahah Of doe toch maar niet, heb liever een posi test.

Suusje gelukkig zo op het eerste gezicht niks enstig dus, maar meid hou het in de gaten he.

he vanaaf ANTM kijken. Is eigelijk me enige vaste programma wat ik monenteel volg.

xx Bambi

Is er uberhaupt iets leuks op de tv????
Verveel me een beetje, kan me niet concentreren op de televisie, heb overal jeuk, heb even zin om heel hard te gaan schreeuwen, maar als ik dat doe schrikken de poezen weer zo.................!!!!
Heb een borrel voor mezelf ingeschonken en een zak chips geopend, maar die smaakt gelukkig niet zo.....................

Hoi,

Mag ik me nog aanmelden bij dit topic?
Wij gaan vanaviond (haha) beginnen aan de eerste ronde voor een tweede kindje. Mijn zoontje is inmiddels alweer negen maanden!

Weet eigenlijk niet meer zo goed hoe vaak je het beste kunt klussen...haha!

We zien het wel....

Roos

Er is al een paar weken niks op de tv!!!!!

Ik heb ook overal jeuk maar komt omdat ik vannacht wel 10x door een mug ben gestoken

Hoi meiden,

Het is ff reclame, dus hier weer een berichtje van mij.

Mammaroos, tuurlijk mag je erbij, is wel handig iemand met ervaring hahah, wij zitten allemaal nog zonder kindjes.

Ja dat tv kijken, alleen op maandag avond ANTM en verder niks, vandaar dat ik zo veel hier ben hahaha.
Snap niks van mezelf trouwens net een par koekjes gegeten en ik had niet eens trek, ze smaakte ook voor geen meter net als jou chips Rinke, whahaha, raar zijn we he.

xx Bambi

Thanks, idd helemaal niets op TV!

Als jullie vragen hebben...ask me! Ik heb de waarheid niet in pacht hoor....maar wie weet hebben jullie nog iets aan mijn ervaring als mama.

Roos

Hoipiepeloi,

Zo ik had weer een hoop bij te lezen.....gezellie hoor.

@kleintje; wat had jij nou? Ik heb ook geen idee hoe dat kan. We zitten wel heeeel raar in elkaar he

@bambi:hoe gaat het met je ? Voel je je alweer wat beter. Walgelijk he dat schoonmaken..... vanmiddag ook bezig geweest, zit er echt tegen aan te hikken. Zet bewust de laptop niet aan want dan doe ik helemaal niks meer .....

@suuz: jeetje wat schrok ik toen ik je verhaal las over die knobbel. Fijn dat je goed noeuws kreeg. Klote is dat he dat je dan zo lang moet wachten. Als je nou voor pijn aan je grote teen komt ok maar voor zoiets .....

@rimke:wanneer zet het dan door he? Vaag allemaal. Wel lekker nu vakantie he ( of haal ik het nu door de war? )

@mamaroos:gezellig dat je er ook bij bent gekomen. Had je de vorige keer al kwaaltjes voordat je ging testen?

liefs happy

hoi,

Ja roos, ben ook wel benieuwd of jij bij je zwangerschap voor je NOd al kwaaltjes had.
Omdat wij hier allemaal nog al vage dingen hebben elke keer hahahah.

He happy hoe was jou dag verder nog wat mee gemaakt ???

ik voel me niet helemaal lekker, maar dat kan ook komen omdat ik een enorme behoefte had om een halve bak choco pindas leeg te eten (eet die dingen nooit)
ohje choco behoefte, zal toch niet ongie worden, neeeeeee wil ik niet.
Ach verder ben ik nog steeds een beetje zweverig, waar dat dan vandaan komt mag joost weten, en aangezien ik geen joost ken, kom ik er vast nooit achter whahahaha.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan