DE KLUS - BABES

Hey bambi,

Niet zo n boeiende dag gehad. Boodschappen gedaan, huis schoongemaakt  bleh. Ik heb vanmiddag wel mn hond weer opgehaald  die was bij mn ex omdat wij het weekend weg waren. Grappig he .... we hebben co-ouderschap voor de hond whahaha. Voel me ook niet super ..... vanmiddag zelfs even naar bed gegaan. Raar gevoel onderin mn buik en heeeeeel erg duizelig  Er is inderdaad geen bal op de tv zeg. Ben morgen nog lekker vrij maar woensdag ook weer aan de slag

liefs happy

Hoi

Hoi happy, nou ik heb dus die zelfde klachtjes als jij.
En ik heb nu iets nieuws enorm zware (.)(.) ze doen niet zeer en zijn niet overgevoelig alleen mega vol. Me Bh zat er strak van alsof ik er een cuppie bij had.
En dat wil je niet hoor heb al een DD zit niet te wachten op maatje onmogelijk. hahah.

Waneer had jij je NOD ben het ff kwijt, sorry

xx Bambi

HOI BAMBI

Heb hetzelfde maatje als jouw dus snap dat je niet zit te wachten op een maatje meer hihi. Mijn NOD is 18 augustus dus duurt nog ff ...... voor jou gaat het opschieten he ... spannend hoor !!!!!!   Jij hebt toch ook een hond ? Wat voor ras ?

liefs happy

Hallo lieve iedereen!!

Ik ben er weer! (was je me kwijt rimke ). Heerlijk dit weekend gekampeerd en vanavond teruggekomen.

wat kunnen jullie VEEEEEEL kletsen zeg! Heb er meer dan een half uur over gedaan om alles bij te lezen! Wel erg gezellig hoor!

Rimke: succes morgen bij de doktoren.

Happy: hopelijk was jouw weekend vruchtbaar!

Ben moe van de warme dag, tent afbreken in de zon en zo dus ga lekker slapen!

Morgen nog lekker vrij en heb zo'n gevoel dat ik dan volop aanwezig zal zijn hier!!

Tot morgen en slaap lekker

X Pip

Hoi pip,

Gezellie dat je er weer bent !!!!! Lekker he     ff helemaal weg en wat een weertje hebben we gehad !!!!!!! Hoop ook dat het een vruchtbaar weekend is geweest !!!!! Slaap lekker meisje en tot morgen

liefs happy

hoi,

Hoi pip, fijn dat jij een super weekend heb gehad, slaap lekker en tot morgen.

Ja happy ik heb ook een kond, het is een kruising witte herder/Collie ( maar lijkt een beetje op een duitser) is nu bijna 8 maanden oud en af en toe zo gek als een deur en heeft af en toe ook last van spontane doofheid hahaha. Maar verder is het scheetje hoor. en hij heet Remus.

En jij wat voor heb jij ?

xx Bambi

Hoi rimke,

Goed dat ik nog ff lees hier want vergeet je helemaal succes te wensen .... ben benieuwd. Zal aan je denken

liefs happy

Terug
Bovenaan