DE KLUS - BABES

Hoi Mootje

Jammer adt je nog niet echt wijzer bent geworden HA kunnen sosm zo wazig zijn mijne wle in ieder geval.

Mara hopen je snel ongesteld wordt of niet en dat je zwnager bent

bij mij helaas ook nog geen verandering ga naar de 20 weken niet ongesteld zijn ik ga volgende week de ha bellen voor afspraak wil ook duidelijkheid en af van de onzekerheid dat er iets mis is met me

nadia

hoi

dat is nog lang wachten tot je gaat testen, volgens mij ben ik wel heel erg nieuwschierig he bambi!!!

nou ik kom straks later op de avond misschien nog even, ga vanavond koffie drinken ( sorry bambi).dat ik koffie ga drinken bedoel ik!!

dus misschien tot straks

liefs..

Hoi meiden,

Zo ben er ook weer even. Mootje, wat vervelend voor je dat je nu nog niets wijzer bent geworden. Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoor .....   Jeetje bambi word helemaal nerveus voor je ....... Ik heb echt heel de dag aan je lopen denken hihi. Verder alles rustig hier ... Heb mn eerste werkdag er weer op zittten. Voel me gelukkig weer een stuk beter, heb alleen last van mn onderbuik, niet echt een ongie gevoel meer een zeurderig gevoel en af en toe en steek. Net was het ook heel raar ik voelde in mn buik een soort kriebelen .... wat dat nou weer was

liefs happy

Hoi Happy

wat fijn dat je ej weer wat beter voelt.
Ik heb morgen mijn laatste werkdag en heb dan 3 weken vakantie lekker luieren gaan niet weg wnat we zijn in maart al naar mexico geweest dus kan niet alles nu ook sparen voor als we zwanger mogen raken

wanneer heb jij je NOD??

Nadia

Hey nadia,

Zo dat is een heerlijk vooruitzicht zeg ..... drie weken vakantie  Ik zal duimen voor je voor mooi weer. Mijn NOD is 18 aug dus nog een paar dagen geduld ...... en dat is nou net niet mn sterkste kant whahaha

liefs happy

Hoi Happy

Ik zla ook voor jou duimen??

ja hoop ook dat ik een beetje mooi weer heb maar de vooruitzichten zijn niet al te goed

maar hebben nog een anatal klusjes opstaan die gedaan moeten worden dus die maar eesrt doen als het toch vies weer is

nadia

he meiden ik heb een idee

Ik ga zo een lijst opstellen en dan kan iedereen zijnn nod daar op zetten, ik heb het gezien op een ander forum, ga nu eerst ff douchen en dan zien jullie straks het reultaat oke.

Dan is gelijk ook duidelijk, wie wat waneer zijn NOD heeft en dan vullen we in als we zwanger zijn.ooooh ik sla door. jullie zien het straks oke.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Ik kan mijn NOD helaas er niet bijzetten wnat die heb ik namelijk niet dat si wle jammer maar is wle makkelijk voor mij om die van jullie bij te houden

nadia

Terug
Bovenaan