DE KLUS - BABES

Hoi Rimke,

Dat wil je gewoon ook echt niet horen hè? Je gaat echt wel zwanger worden en het heeft ook allemaal tijd nodig maar jah, je hoopt toch echt op iets anders! Dus alle mensen die op een vervelende manier zich me jullie bemoeien, verkoop je in gedachten een flinke klap.

Fijn dat je mannetje terug is!

Liefs!

He mootje,

Veel succes vandaag bij de dokter he, dat er maar goed nieuwes mag zijn.

xxx Bambi

hoi meiden,

So ben weer lekker brak opgestaan. Heb enorme koppijn en zere ogen .
had gisteren op me werk ook al een focus probleem, mmhh en vandaag moet ik weer heel de tijd cijfertjes tellen e.d
Nog geen ongie buikpijn te bekennen, heb wel af en te een steek in me buik.
Vandaag is me NOD, dus elke dag dat me ongie weg blijft, des te beter. hahah

Nou denk dat ik vanaaf gewoon kom forumen, ben best moe, en heb eigelijk ff geen zin om naar me vriendinnen te gaan, ik zeg af, lekker in me pyama achter de pc, vanaaf.
Anders moet ik zo haasten, en ik heb nog een strijk die ik moet doen en ik wil lekker uitgebreid douchen, nee ik bel af, mag ook wel een keer, want ik ga anders altijd.
Normaal is het op donderdag avond, is voor mij beter, want ik ben vrijdag vrij, dan is het niet erg om te blijven hangen, maar op woensdag pfff.

Zo weer lekker nutteloze info voor jullie, ga me zo maar op me werk storten.

dikke x Bambi

Hé Bambi

Spannend vandaag je NOD, zal voor duimen dat je geen rode duiveltjes ziet!!
Ben erg benieuwd vooral na al je kwaaltjes..

Miekje

heee meiden,,

alles goed met jullie..

mootje veel succes bij de dokter, ben benieuwd, we horen het wel..
het wordt nu lekker spannend he bambi,, ik ben zoooo benieuwd!!!!
Ik had natuurlijk allang een test gedaan, maar ik snap ook dat je hem niet doet,, stel je voor dat die negatief is dat is echt zo'n teleurstelling, tenminste dat vind ik hoor!!!!
wanneer ging je ook alweer testen, sorry ik weet dat je het een keer opgeschreven hebt, maar ben het even vergeten..

Bij mij is er geen melk meer te bekennen, gelukkig.Vond het echt eng!!

Heb vandaag lekker vrij, maar ja moet het hele huis schrobben, hier nog zo'n poetsmiep!!

tot vanavond of vanmiddag!!

kusjes..

he dames

ik ga ook af en toe een berichtje achterlaten op het forum. ik heb al een kindje, maar wil ook graag weer zwanger worden

groetjes

Hier ook nog geen nieuws. Morgen NOD maar heb ong klachten, dus denk dat de 1e x niet raak is geweest. Elke keer als ik moet plassen, durf ik niet te kijken. Nouja als t komt, dan komt t, daar is helaas niets aan te doen. Las gister al dat iemand ook ong, klachten had, maar toch zwanger bleek te zijn. Misschien toch een beetje hoop. En hopen mag altijd, toch??

Gr

hoi hoi..

gezellig linda kom erbij, hoe meer hoe gezelliger..
zijn jullie nu voor eerste ronde weer bezig of al langer??
spannend allemaal weer he....

@ bieb, precies hoop mag je altijd hebben en ik hoor ook vaker dat mensen inderdaad ongi klachten hebben en dan toch blijken zwanger te zijn..
heb je ook nog niet getest ??
nou ben benieuwd, hou ons op de hoogte..

he mootje en al bij de dokter geweest??

enne bambi hoe is ie met jou, ben echt benieuwd??

Ik heb vrijdag mijn nod maar ik heb nergens last van, dus het zal wel niet..
ik had gisteren en eergisteren spierpijn in mijn borsten, maar dat zal inderdaad wel gewoon spierpijn zijn geweest..
ik vind het evengoed spannend, mijn vriendin had ook totaal geen klachten en was ook zwanger..
maar ik weet eigenlijk ook   iet precies vanaf wanneer je de klachten gaat krijgen ikheb al vaker gehoord en gelezen dat je die pas krijgt net voor, rond of na je nod..

We wachten netjes af..

doei kusjes...

Terug
Bovenaan