DE KLUS - BABES

Hé kleintje,

Ik heb maandag mijn nod ik voel ook helemaal niks dus denk ook dat het niet raak is maar vraag me ook af wanneer je het zou kunnen gaan merken. Ik denk ook dat de een het eerder merkt dan de ander.

Misschien net als bij jouw vriendin, merken we niets en toch zwanger!!

Miekje

he miekje,,

Ja ik denk ook dat het bij iedereen anders is, dus we wachten gewoon af ik duim voor je dat het raak is,,

we houden elkaar op de hoogte, vind het echt spannend..

kussies!!

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 14:08:33'));

@ bieb, precies hoop mag je altijd hebben en ik hoor ook vaker dat mensen inderdaad ongi klachten hebben en dan toch blijken zwanger te zijn..
heb je ook nog niet getest ??
nou ben benieuwd, hou ons op de hoogte..

Nee joh, nog niet getest. Ga er vanuit (hoe jammer ook ) dat ik gewoon ong moet worden. Zat er vandaag wel aan te denken om toch een test te komen, dan weet ik dat gelijk. Maar diep in mijn hart denk ik dan, ach ik wordt toch wel ong. Ik hou gewoon me plas op, dan weet ik het ook niet !!

Hey hallo allemaal,

Ben vandaag naar de dokter geweest.....Niet veel wijzer geworden helaas...
Moet nog twee of 3 weken afwachten. Ze zegt dat iedere vrouw die geen pil gebruikt 1 a 2 maal per jaar een lange cyclus heeft. Als ik echt een cyclus ga overslaan dan moet ik maar weer terug komen.
Ik had gevraagd of het kon zijn dat ik te weinig HCG aanmaakte, dus dat daarom de test negatief was. Ze zei dat dit bijna onmogelijk was, want de testen van clear blue waren echt heel nauwkeurig.
Dus.....we moeten nog  maar even  in spanning zitten vrees ik. Er lijkt er niet op dat de rode duivels snel op bezoek zullen komen....Heb namelijk geen ongi klachten. Wel dezelfde klachten als hieronder beschreven....???  SNAP HELEMAAL NIETS MEER VAN MIJN LIJF!!!

Liefs, frustie Mootje

he mootje..

dat is niet zo leuk dat je niet veel wijzer geworden vandaag, is natuurlijk niet zo als je gehoopt had.
En nou moet je weer wachten, we moeten al zo veel wachten.
wachten om te klussen, wachten of we ongi worden of niet..wachten op de uitslag van de testen..
Het is me wat..met al dat gewacht en geduld hebben.
Had er trouwens ook nog nooit van gehoord dat een vrouw 1a2 keer een lange cyclus had, nou dan weten we dat dus ook weer..

ben op het moment een hele pak koekjes aan het opvreten en hij is HEERLIJK!!!mmmmmmmmmmmmmm

tot vanavond kusjes..

Hoi meiden ben ik weer,

Nou nog geen RD te bekkennen, heb ook geen klachten in die richting.
Ben wel super zenuwachtig, kijk ind. heel de dag of er bloed te zien is en ben dan super blij niks te vinden.

Voel me heel down vandaag, me humeur wisselt enorm, omdat ik zo zenuwachtig ben schiet ik soms helemaal vol. Want als ik toch ongie word , waarom smaakt kofiie dan zo vies en ruik ik alles sterker, soms lijkt het wel of ik me zwanger voel, dan denk ik echt, ja ik weet het zeker !!! maar andere keren dan denk ik nee het is je nog niet gegund, doe niet zo raar tuurlijk ben je niet zwanger. Ik raak er van in de war en zwaar emo. dus. pfff.
Zo heb me hard ff gelucht.

Mootje jammer dat je nog niks wijzer ben geworden bij de HA, maar hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Kleintje ik zou van het weekend pas testen.

Andere meiden die dicht bij hun NOD zitten, het is echt killing he dat wachten.

Ga nu ff afwassen kom zo terug.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Wat vervelend voor je die onzekerheid? Ging je nu in het weekend testen? ben erg benieuwd want ja gezien je klachten zou het toch bets mogelijk zijn

ik duim voor je

Bijmmij helaas nog geen verandering

nadia

Ik ben al een aantal jaren van de pil af en heb eigenlijk nog nooit een lange cyclus gehad. Ben altijd heel regelmatig. Maar dat zal ook wel weer verschillen bij iedereen.
Wel balen Mootje dat je nog niet veel wijzer hebt kunnen worden, het klinkt ook niet echt of dat ze haar uiterste best voor je deed of wel?

Jeetje Bambi je maakt het wel spannend!!!!!!!!!

Goed teken kleintje een pak koekjes opeten!!!!  ha ha  

Het is wel rustig op het topic vandaag, vast stilte voor de storm....

xxx

Terug
Bovenaan