DE KLUS - BABES

Hoi

Ja ik geloof dat zelf ook niet zo maar ze zeggen het ook over zwanger worden he als je er teveel mee bezig bent wordt je het niet maar of ik dat geloof weet ik ook niet

moet nog 4 dagen werken en heb dan 3 weken vakantie wellicht dat ik dan meer rust krijg. Ik werk namelijk ook nog als planner van de kraamzorg dus ben elke dag met het onderwerp bezig en dat valt nu best zwaar

nadia

Wat staat er al weer veel op deze nwe topic. Was gisteravond niet thuis dus kon niet bij de lancering zijn. Wens iedereen een prettig en kluszaam weekend!
Het is in ieder geval eindelijk mooi weer.

Miekje

Hé Bambi ik ben zeker niet je collega hoor... hi hi . Heb één vrouwelijke  collega maar zij is 38 en ik weet zeker dat zij hier niet mee bezig is!

@ mootje:   wat vervelend zeg al die verschijnselen en overtijd en dan toch negatief testen........., sterkte.

Miekje

OEEEEEE!!! vind het zo spannend voor je Bambi!! Ga echt zo hopen dat je zwanger bent........................!!!!!

Voor jou is het wel lekker nadia, dat je bijna vakantie hebt!!! Ik denk zelf niet dat spanning er iets mee te maken heeft.......ik heb zelf ook geen cyclus, en tuurlijk houd het me heel erg bezig, vooral omdat ik zoveel pijn heb, maar goed, als je stopt met de pil wil je zwanger worden, hoe kan je daar nou niet mee bezig zijn??? Het is een super verandering in je leven..........
Bij mootje is de vakantie alweer bijna om?? Dat gaat snel he? Gelukkig nog wel een mooi weekend voor de deur!!!

Ik ben zelf heel benieuwd wat de gyn. gaat zeggen. Hoop niet (of wel) dat ik in de tussentijd ongesteld wordt............dat staat zo stom..............
Hoop niet dat het wat ernstigs is, ze hebben al eerder een echo gemaakt dus ik verwacht van niet, maar vanmorgen zat ik er echt effe doorheen, kunnen we ooit wel kinderen van onszelf krijgen? Weet dat het een beetje overtrokken is maar je denkt er wel over na! En dat maakt me best wel onzeker............maar goed, wachten rustig tot dinsdag af en hoop dat de pijn niet al te erg wordt!!!

Kus Rimke

O sorry, kleintje! Jouw vakantie zit er bijna op..........................bleehhhhh!!!

Hé Rimke ik kan me voorstellen dat je er heel onzeker van wordt echt klote. Bij mijn broer en schoonzus duurde het 7 jaar en ik heb nu bij ronde 3 al zoiets van o shit zou het bij ons wel ooit lukken?

Ik zal voor je duimen dinsdag.

Miekje

he hallo,,

wat is het rustig vanavond hier.
Heeft er niemand iets te vertellen.??

Hebben julie ook wel eens last van die luxe problemen, nou ik wel!!
ik denk nu al van, stel als we kinderen krijgen waar moeten die hier dan spelen, het is niet dat we nou zo'n klein huis hebben.
Maar toch, ik pieker daar nu al over en maak me nu al zorgen dat wij niet genoeg ruimte hebben waar ze kunnen spelen..
ERG HE!!

kussies kleintje

hoi meiden,

Het is inderdaad rustig hier, maar ja velen van ons zijn lekker met vakantie.
Mhh en ik moet nog wachten tot eind aug. bleggg.

Heb vanaaf in het huisje van me zusje weer behang staan trekken/scheuren.
Weet wel een leukere bezigheid, maar ze heb mij toen ook goed geholpen dus het moet maar. hahaha.

Morgen lekker bbq, mmmm Echt zo toevallig, ik woon op een flat dus bbq en is niet ech teen optie hier, ik zeg tegen mannetje ik heb zon zin in bbq maarja om je zelf nou ergens uit te nodigen, das ook niet netjes, belt zijn zus op, komen jullie morgen bbq en hahaha. Hoezo telepatie.
Heb er echt zin in.

jullie nog iets leuks ???

Terug
Bovenaan