DE KLUS - BABES

Ben ik weer,

Ohje ben klaar met me werk, wat moet ik nu doen tot ong. 16.00 uur dan komt er weer werk. PFFFf. ga ik lekker heel de dag forumen. hahaha

xx Bambi

Hoi Bambi

Ik heb vanaf 2 uur vakantoe laatste dag van mij nu en dan 3 weken lekker relaxen

nadia

Ja maak me maar jarloers hahahaha.

ik zie net tot me verbazing dat ik nog maar 6 dagen hoef te werken ahaha. 2 weken, want ik werk er 3 in een week en dan heb ik 2 weken vakantie.
We willen een last minute boeken, maar stel dat ik nu van het weekend posie test, kan ik dan wel vliegen, ja toch kan toch geen kwaad ?? weet het eigelijk niet ???

werkse nog.

xxx Bambi

Hoi Bambi,

volgens mij kan je gewoon vliegen hoor. Volgens mij als je hoogzwanger bent niet meer. Ik ook nog steeds geen rd-tjes.
Ik ook nog 3 dagen werken. Morgen gewoon vrij, en volgende week nog 3 dagen dan vakantie!!! Wij gaan nergens heen ivm operatie vriend. Hopen dus maar dat t toch nog mooi weer wordt!!!!

bieb thanks,

Nou al wij geen voordelige vakantie vinden blijven we ook thuis hahah
Wij gaan ook een nieuw bed kopen, dus de vakantie mag niet te duur worden .
Want als er volgend een jaar een kleine komt wil ik wel graag nog wat centjes achter de hand hebben en we willen ook nog verhuizen hahaha.
Ik wil een heleboel, nu nog mogen krijgen hahah.

Ook voor jou spannend he, wanneer was jij van plan te testen ???
Ik heb nu een zeurderig gevoel in me buik, maar naar mijn iedee zit het te hoog voor ongie pijn.
OOOOH ik hoop zo dat het raak is. echt kan aan niks anders meer denken.hihihi

xx Bambi

Ik durf niet eens meer naar t toilet te gaan!!! Stiekem denk ik, zal ik vanmiddag gewoon test kopen? Maar wil hier niet naar Appie, hebben ze 1 soort, ook nog de duurste volgens mijmaar wil ook niet stad in fietsen met dit slechte weer. En wil ook niet bij ons in t dorp. Vandaag dus geen test voor mij (en hopelijk ook geen ong)

Wij wilden al niet op vakantie, moesten thuis nog allemaal dingen doen. En nu is operatie van vriend er tussen gekomen, dus dan gaan we al helemaal nergens heen. Maar wat je zegt, ik wil ook wat op de spaar hebben, ook voor de toekomstige plannen dus.

Wanneer ga jij testen??

spannie allemaal!!!

Ik weet eigelijk niet waneer ik ga testen, ik denk zaterdag ochtend, dan is het mannetje ook thuis. Ik ben morgen vrij dus dat word weer killing hahaha.

Ik hoop geen ernstig iets voor je manntje ???
Ja spaarcentjes kan je beter altijd wel hebben, ik hou wel van een stevige stok achter de deur.

Moest natuurlijk toch plassen. Geen rd te bekken, wel wat witte afscheiding (sorry hoor). Hmm dat zal t begin wel zijn....

Mannetje aan oog geopereerd. Kans op netvliesloslating. Heeft hij vorig aan andere oog gehad, dus nu elke 3 maanden onder controle. En nu zagen ze dat t bij andere oog ook niet goed was, dus hij is vorige week geopereerd. Hij mag zeker een maand niets doen, dus klussen zit er denk ook niet in (mocht dat nodig zijn...). Nouja, hij heeft dan nog 2 weken de tijd om uit te rusten en dan maar s kijken of hij kan klussen haha
Anders dus een ronde overslaan

Terug
Bovenaan