DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

Bambi ben blij om hier toch een gezellige bambi aan te treffen. Gelukt met je bed? Ik las net je topic en heb ook geen idee, zag wel dat je al vier reakties had dus dacht dat is mooi hihi zijn het de klus babes !!!!! Leuk dat rimke ook reageerde he. Vannacht in mn droom was je blond en niet zo groot wel lang haar whahaha ..... moet hier niet gekker worden hoor............He pip, grappig he zoet ruikende urine, ik snap er ook allemaal geen bal meer van hoor. Het zit nu ook in mn hoofd. Het is zo erg dat ik net tegen mn vriend zei dat als ik voor een miljoen moest zeggen of ik zwanger was ik nu JA zou zeggen. Erg he ...... ben daar ook helemaal niet blij mee want dan is de domper straks zo groot. Ik voel me ook gewoon raar, ik kan het gevoel in mn buik echt niet omschrijven. Ik moet nog 7 dagen tot mn NOD dus het zal wel in mn hoofd zitten

liefs happy

Hoi bambi

Heb je al een online zwangerschapstest gedaan? Ik heb er net twee gedaan en de een zegt dat ik 77% kans heb dat ik zwanger ben en de andere zegt dat ik zeer waarschijnlijk zwanger ben. Hihi wel leuk om te doen hoor

liefs happy

Ik had vorige week via babybrabbel een online test gedaan, zou 71% kans hebben! Nu nog steeds niet ong, dus hoop dat dat uitkomt!

Bambi, ik kan je topic niet vinden? Ik zal nog eens zoeken.
Wanneer ga je weer opnieuw testen? Zou het liefst morgenvroeg nog een keer testen, maar wacht denk tot maandag. Mits de rd-tjes natuurlijk niet gekomen zijn. Heb nog steeds de hele tijd raar gevoel in buik, en ook van rug. Weet t niet meer hoor. Het enigste dat we kunnen doen, is afwachten...
Mijn ventje zei gister heel lief dat hij het toch wel heel leuk had gevonden als ik zwanger zou zijn. Van hem had het wel nog even mogen wachten allemaal. Maar nu ik er dan zo mee bezig bent, vindt ie het gelukkig ook wel leuk worden.

Ik ga maar weer eens naar de wc. Het 1e wat ik doe ik gelijk in mijn broekie gluren

Hoi meiden,

Nou het is gelukt met me bed hoor, we hebben een heel mooi bed gekocht alleen komt ie pas in oktober  ach het heeft geen haast, we hebben hem pas nodig na de bevallinh hahahah.
Ik heb nu zon chineer futon bed echt mega laag. Hij is aan vervaning toe en als we kindjes willen moeten we zoiezo een hoger bed. ookal gaan er blokken onder als je hoog zwanger bent, bij dit bed wat we nu hebben zou het echt te laag zijn hahaha ik denk ook overal aan.

Tja er word indd niet mega veel op me topic gereageerd maar wel door jullie hahaha, geef niet vind ik alleen maar leuk en ook super lief van rimke dat ze vandaag aan me heb gedacht. thans girl

Ik heb wel een online test gedaan met die punten en daar had ik grote kans om zwanger te zijn. ga nu die van babbybrabbel eens proberen.
bedankt voor de tip meiden.

xxx Bambi

Nou jullie % liggen veel hoger dan die van mij hahaha ik heb maar 66 %.
Ik heb miss niet genoeg of op het juiste moment geklust ,maar dat komt omdat me 1e cycllus maar 16 dagen was en ik dacht dus ongie te worden terwijl dat me vruchtbare peride was, hebben we niet goed benut.

Dus wat zeur ik nu dan, dan word de kans wel heel erg klein zo  mmhhh eigelijk helemaal niet bij stil gestaan.

Bieb wou eigelijk volgende week pas testen als ongie weg blijft . heb niet zon zin in teluerstelling. ik zie wel.

Heb enorme behoefte om vanaaf mezelf te bezatten met malibu cola. ggrrr
Maar weet niet of dat wel zo slim is.????

xxx Bambi

whihihi!
Ben ik dan degene die dit topic weer even omhoog moet halen??
Zijn jullie lekker van jullie zaterdagavond aan het genieten?
Ik dacht, ik kom even buurten maar iedereen is de hort op, en gelijk hebben jullie?
Zo te lezen allemaal gezellige praat hier............
Mijn mannetje is in New York, is morgen jarig, dus dat vier ik alleen????!!!! Gezellig maar de risico van het vak.........verder hier geen nieuws, noch immer kein blut gesehen!!?? Tja, zal ook nog wel even duren......is lang wachten tot volgende week dinsdag hoor! Maar moet veel werken, ben alleen morgen vrij, en donderdag en vrijdag, verder moet ik tot en met volgende week dinsdag (dus niet komende dinsdag maar volgende week dinsdag!!!! ) werken. GADVERDAMME!!!! Maar de tijd gaat dan wel lekker snel.
Hebben van de week, of mijn menneke althans, een leuk behangetje tegen een schouw in de woonkamer aan gesmeten......staat heel leuk. Beetje groot patroon bloemetjes behang, vriendje had gezworen er nooit aan te beginnen maar ging nu toch overstag!!! Whahaha!! Staat echt geinig, zou dit weekend aan de logeerkamer beginnen, afleiding is alles, maar het weer is te mooi!
Anyway, hoop toch snel een zwangere hier te zien, zal toch fraai worden als ik de eerste ben??!!! Whahaha! geintje..............
Dikke kus allemaal,
Veel liefs Rimke

goedemorgen meiden,

Gaaapppp . nog beetje vroeg, maar was wakker, ga zo nog ff terug denk ik.
Heb me gister dus niet bezat hoor. gewoon een redbulletje op ging ik ook van vliegen hahahah.

He rimke, gezellig dat je weer ff kom buurten, hoop dat je   je al weer wat beter voel.
vanacht ff geklust  en ik vond er zeg maar geen zak aan.  ja jeetje hoe zeg ik dat. ik voelde er niet zo veel van en het glee wel erg makkelijk. leek wel een dweil van binne  en toen ik daarna naar toilet ging een roze veeg afscheiding. Daarna en nu ook niks meer. raar he. Zal wel wat gevoeliger van binnen zijn ????

Allemaal een goed weekend gehad ??? en geniet van het mooie weer vandaag.
Ga nu nog ff slapen.

xx Bambi

ik heb goed nieuws...
ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!! De test gaf ZWANGER aan!~!!!! Ik kon gewoon niet wachten tot morgen, en heb vanmorgen getest!!! Kan t bijna niet geloven. Zwanger in de 1e ronde. Heb mijn vriend al superzaad papa genoemd haha.

Ben zo blij!!!

Voor iedereen glitters  

Bambi, nu jij nog (en de rest natuurlijk...)

Terug
Bovenaan