DE KLUS - BABES

Hoi roos,

Ik zat vandaag op mn werk ook met mn broek open   Pffffff kreeg haast geen lucht toen hij dicht zat ...... normaal heb ik er zelfs een riem om  Het is een mooi zooitje met ons met al die rare klachten. Succes met wachten

liefs happy

Meiden, ik ga slapen ...... tot morgen op BAMBI DAG hihi

liefs happy

hoi meiden,

Nou net getest, hartstikke nega.  zelfs geen mini streepje te vinden.
snappen jullie het nog???? Het zal wel.
krijg meteen buikpijn.
nou ja niks aan te doen he.
Geen rood is nog hoop zeg ik maar.

ga nog maar ff slapen.

xxx Bambi

Hoi bambi.

Goedemorgen meisje, nou dit had ik dus niet verwacht zeg!!!!! Ik heb zelfs van je gedroomd, Kwam je tegen bij ikea was je voor een kamer aan het kijken  ( verder gaat het met mij wel goed hoor, ernstige vorm van forum verslaving denk ) Maar wat je zegt zolang er geen duivels zijn is er hoop. Van de week bij die twee meiden die zwanger waren had er toch ook een op dag 2 en 5 negatief getest en op dag zes positief. Ik ga straks werken maar blijf gewoon heeeel de dag duimen

liefs happy

Hoi meiden,

Ff een heeeel raar praatje hoor. Maar, moest net plassen en vind ochtendurine ( in ieder geval bij mij ) altijd heel vies en sterk ruiken ....... behalve vandaag, het ruikt zoet Hebben jullie dat ook of gehad ?

liefs happy

Hoi meiden,

Ik ga fijn naar mn werk  Allemaal een fijne dag. Bambi sterkte, snap dat dit ff een domper voor je is .......

liefs happy

he meiden,,

wat een spannende tijden voor ons allemaal zowat..

bambi wat naar voor je dat je negatief hebt getest,, maar inderdaad zolang er geen bloed is is er nog hoop..

biij mij zijn de duivels ook nog niet te bekennen, maar heb niet het gevoel dat het gelukt is of zo, ga gewoon van het ergste uit en dat nu mijn hele cyclus door de war gaat, zodat ik er geen bal meer van snap!!!
Ik hoop het niet natuurlijk, maar dan ben ik alvast voorbereid.. lekker positief ben ik he????
het liefst wil ik natuurlijk ZWANGER zijn!!!!!!!!!!!!! ooo zo graag he!!!!!!!

ik ga werken,,

liefs kleintje..

Hee Bambi...grrrrrrrrrrrr balen zegg!

Hopelijk heb je over een paar dagen wel een poisitieve test in handen!

Roos

Terug
Bovenaan