DE KLUS - BABES

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 23:17:50'));

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 17:40:12'));

quote: marientje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 14:54:48'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 10:04:48'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

September staat er bij hoor Pip.
xxx Bambi

Bieb!!!

Wat geweldig!! Dat is echt gaaf, in de eerste ronde!! Ik ben heel erg blij voor je!!

Gewoon als (bijna) laatste hier komen en als eerste zwanger zijn , grapje hoor, ben echt blij voor je!

De glitters hebben we gehad en hoop dat ze voor ons allemaal helpen!! (maar ja met zo'n superzaadpapa heb je vast ook superglitters!)

X Pip

Hey bieb,

Geweldig meid, van harte hoor !!!!!! Wat fijn voor je en ook zo snel ........ Ga er lekker van genieten meisje en ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe ..... je blijft toch wel bij ons buurten he ....... heel erg bedankt voor je super glitters .... als die het niet doen weet ik het ook niet meer

liefs happy

Hoi bieb,

Je maakt toch wel een topic voor jezelf aan he ...... we zijn er veel te trots op dat er nou een klus babe zwanger is .....

liefs happy

Bieb,

Van harte gefeliciteerd meid echt helemaal super.
Geniet ervan want voor je het weet ben je al aan de bevalling toe.
echt super.

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 09:46:02'));

Hoi bieb,

Je maakt toch wel een topic voor jezelf aan he ...... we zijn er veel te trots op dat er nou een klus babe zwanger is .....

liefs happy

Dank je voor de felicitaties, en ja net een topic aangemaakt. Kon t niet laten....

De twijfels beginnen nu ook te komen, heb nu ook opeens zoveel vragen. Maar heb ik ook in m'n topic vermeldt.......

Ik hoop zo dat t bij jullie ook snel lukt. Pfff schaam me bijna voor de dames die zo lang al bezig zijn....

Maar ga er proberen van te genieten, en vandaag is het mooi weer, dus lekker in tuintje liggen....

Hoi bieb

Je hebt gelijk ook .... zweef jij maar lekker op je roze wolk door je tuintje heen vandaag  Ga je nu ff op je topic ook feliciteren !!!!!!

liefs happy

Hoi meiden

Hoe gaat ie? Hier alles goed behalve dan dat ik vanochtend over de pot hing om over te geven . Ga nu lekker op pad word om elf uur opgehaald dus tot later

liefs happy

Terug
Bovenaan