DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

Thanks dames voor de morele steun, heb net ff flink gejankt bij me ventje en dat lucht op. Ik hoop ook alsnog over een paar dagen posi te testen. Echt als ik ongie word snap ik niks meer van me lijf. hahah. Heb het indd meer gelezen dat er meiden zijn die bij 2 en 4 dagen overtijd nega testen en de 6e dag posi. we blijven hopen.

He happy, grappig dat je over mij droomt, maar hoe zag ik er dan uit, ik was toch geen hertje hahaha.

We gaan straks lekker een nieuw bed kopen zo ff met geld smijten hahah. knap ik vast van op.

xx Bambi

Hé Bambi,

Wat balen zeg voor je! Gewoon lekker janken en flink wat geld uit geven is het beste recept dat je maar krijgen kan...

Liefs!

Bambi: Je was echt heel vroeg vanochtend, daar kon ik m'n wekker natuurlijk niet tegen zetten. Erg jammer dat de test niet zei wat we hadden gehoopt, misschien over een paar dagen weer??

Happy: sinds je terug bent van je weekend vorige week heb ik iedere keer het gevoel dat je hartstikke zwanger bent. Niet dat dat ook maar iets zegt maar toch. En zoetruikende urine???!!!??? ik ga even googlelen!

Vanochtend en gister voelde ik me helemaal niet goed. Gister ongi buikpijn, vanochtend echt duidelijk aanwijsbaar rechtsonder en alleen bij het afvegen gekleurd slijm/bloed. Sinds een half uurtje heb ik het gevoel dat ik "leegloop" lijkt wel water ofzo (maar dan iets gekleurd. Nou ja genoeg onfrisse verhalen hahaha.

Bambi, laat je dit weekend lekker vertroetelen, kop op!

X Pip

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2007 05:38:40'));

hoi meiden,

Nou net getest, hartstikke nega.  zelfs geen mini streepje te vinden.
snappen jullie het nog???? Het zal wel.
krijg meteen buikpijn.
nou ja niks aan te doen he.
Geen rood is nog hoop zeg ik maar.

ga nog maar ff slapen.

xxx Bambi

Klote zeg Bambi. Ik ken t gevoel nu ook....Bij mij ook nog steeds geen ong...dacht gisteravond een vaag streepje in onderbroek te zien (na heel goed turen) maar tot nu toe nog niks...en gelukkig misschien maar. Heb wel raar gevoel in lichaam, last van rug (geen ong rugpijn)  en rare buik, weeig gevoel. Eet wel, maar eigenlijk smaakt t niet zoals ik wil. Misschien verbeeldt ik me dit allemaal wel hoor....Maar zolang ik geen rd-tjes heb, heb ik nog kans natuurlijk. Heb trouwens eerst in potje geplast en daar de test in gedaan. Volgens beschrijving kon dit gewoon. Heb nu nog 2 testen van clear blue digitaal, maar wacht echt tot maandag dan maar (als ik natuurlijk niet ong wordt).

Voor de rest van de dames, happy, mammaloe (vergeet altijd de namen als ik een reactie geef, vervelend dat je de berichten niet blijft zien als je reactie geeft), ooit is onze tijd. Misschien niet nu, dan wel een andere ronde.....

jeetje balen bambi dat de test negatief is.
misschien over een paar dagen nog een keertje proberen misschien was je nog wel effe te vroeg met testen
sterkte meid

hoi meiden,

Heb een raar gevoel bij het plassen  ,doet niet zeer ofzo maar beetje iritant. Heb er een topic over geopend en hoop wat reacties te krijgen.

Jammer he bieb, zoals ik al zij zijn die digitale van CB niet gevoelig genoeg, dus kan het iondd zijn dat die later posi aangeven.

Ja happy, ik had dat idee ook al dat je wel erg veel klachten al heb, wie weet. nog 9 dagen wachten.

xxx Bambi

Had net gereageerd op je eigen topic, snap er nix van.Maar laat je niet gek maken hoor. Probeer het anders over een paar dagen nog een x.

Snapt iemand hier wat ik heb gehad? M'n linkerborst was begin van de middag ook veel "steviger" dan anders en leek wel groter. Nu zijn ze beide gevoelig. Kan mijn hele klachtenlijstje een vroeg eisprong zijn geweest of zit ik er nu helemaal naast??

X Pip

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties, zo fijn om te lezen! Vanmiddag even naar de kapper geweest, doet altijd goed!

Bambi, dat rare gevoel bij het plassen. Een vriendin van me had dat (en ook nog wel wat andere klachten) en toen bleek dat ze zwanger was. Ik duim voor je! (voor iedereen trouwens)

Bieb, wat een spannende kwaaltjes heb jij allemaal, ben benieuwd! Zo lang de RD zich nog niet hebben gemeld is er nog hoop!

Fijne avond en een fijn weekend allemaal.

Liefs!

Terug
Bovenaan