DE KLUS - BABES

Hey Bieb,

Van harte gefeliciteerd!!! Dat hebben jullie snel voor  elkaar gekregen.
Echt superrrr.....
Geniet ervan samen!

Liefs, Mootje

Hey meiden,

Wat is het hier stil zeg!!!!! Waar zitten jullie allemaal?????Zit me rot te vervelen, mn vriend is met zn vrienden aan het nachtvissen dus, zit hier maar in mn uppie  Bieb, hoe is het op je roze wolk?????? Pip, hoe gaat het met je en met al je rare klachten ????

liefs happy

Ha Bambi. Wat jammer voor je...hoop dat t de volgende ronde wel raak is!!!

Ik voel me zo raar. ben gewoon zwanger!! Echt ef wennen hoor, ga me ook echt als een zwangere gedragen haha. Kreeg vandaag bezoek van schoonma en oom van vriend, en daarna zwager en vriendin. Ik dacht echt, zien ze nou wat bijzonders aan me of niet?Schoonma keek me op een gegeven moment wel zo aan....keek gauw weg. Volgens haar voelt ze altijd of iemand zwanger is, ze zegt er dan niets van hoor, maar pas als t officieel is, dan zegt ze ja, ik wist t wel (erg makkelijk natuurlijk achteraf...)

Af en toe wordt ik zo emotioneel (nog net niet janken hoor), als ik denk wanneer ik t aan mijn familie mag vertellen, of wat een lieve papa mijn mannetje wordt, of gewoon dat ik nu gelijk zwanger mag zijn. Het is echt raar gewoon. Je hoopt erop, en als je t bent is het echt wennen.

Over 2 weken zijn opa en oma 50 jaar getrouwd, en dan ga ik dus waarschijnlijk alleen naar ouders,dus de kans om mijn hele familie weer te zien (wonen 2 uur rijden), maar vindt dat eigenlijk nog te vroeg om  te vertellen (en wil t graag vertellen als vriend erbij is) Maar vindt t ook wel leuk als ik t aan iemand kan vertellen, ook ter ondersteuning zeg maar. Wat zouden jullie doen?

Ga nog s verder snuffelen op de topics

Hey meiden!
Wat kunnen jullie kletsen zeg whaha!!!! En wat is er veel gebeurt dit weekend zeg! Ik moest vier pagina's terug lezen hihi! Mn mannetje had me verrast met een weekendje weg.. lief he! Het was echt super romantisch!  Erg handig voor het klussen!

@ Bambi wat rot zeg eerst  een nega test en dan ongi!  Je had zo veel verschijnselen!  Je hebt nu wel een kortere cyclus gehad toch?!

@Mootje ook ongi geworden balen zeg.

@Pipstip vaag zeg die zalm kleurige afschijding!! Is het onderhand al gestopt dan? Ik heb het de vorrige ronde ook gehad vooral na het klussen.

@Happy Overgeven?? Hoop voor je dat het al een teken is!! Spannend zeg! Mijn Nod is de 19de vind het ook echt super spannend!
klinkt heel gek maar ik voel me echt een soort zwanger. Heb nog steeds van die   pijnlijke tepels
vreemd gevoel in mn onderbuik
veel  afschijnding  
en onwijs moe.
Misschienheb ik mn ei eerder gehad dan gedacht vorrige cyclus was maar 20 dagen en ga nu uit van 31 dagen. Ik ga pas donderdag testen. Dan is mn mannetje weer thuis.

@Bieb onwijs gefeliciteerd!!!!! Geniet er van meid!!!

Is er nog iemand aanwezig vanavond???

x suuz

Hoi bieb,

Ik zou het wel aan mn ouders vertellen maar dit komt ook omdat wij zo n rot tijd achter de rug hebben en dan is dit natuurlijk waanzinnig nieuws ..... maar ieder voor zich he. Wil jij op dit topic eens schrijven wat je kwaaltjes waren voor je nod. Ik heb echt een heeeel apart gevoel onderin mn buik namelijk, heb ik nog nooit gehad.

liefs happy

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

xxx Bambi

Hey suuz,

Was je al kwijt haha. Wat lief zeg zo n weekendje weg. Ik heb dezelfde klachten als dat jij hebt maar ook zoet ruikende urine  wat meer pukkels en kriebel in mn buik net jeuk van binnen uit ( snap je het nog ) Wel leuk dat we gelijk lopen ... kunnen we elkaar door die spannende dagen heen helpen

liefs happy

Hoi suuz

Nog ff hoor. Is jou buik ook zo opgeblazen? en je borsten? .... het lijkt wel of ik siliconen heb zit echt geen beweging meer in whahaha

liefs happy

Terug
Bovenaan