quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:26:59&apos

);
Hoi bieb,
Ik zou het wel aan mn ouders vertellen maar dit komt ook omdat wij zo n rot tijd achter de rug hebben en dan is dit natuurlijk waanzinnig nieuws ..... maar ieder voor zich he. Wil jij op dit topic eens schrijven wat je kwaaltjes waren voor je nod. Ik heb echt een heeeel apart gevoel onderin mn buik namelijk, heb ik nog nooit gehad.
liefs happy
Hoi Happy, maar als ik t aan mijn ouders vertel, wil ik t ook aan mijn zussen en broertje vertellen. . En trouwens als mijn vader het weet, weet heel de wereld het. Zo een trotse vader-opa is hij dan . We hebben best een goede band namelijk . En ze wachten al zo lang tot ik eens begin, dat ik dat zo graag wil vertellen. Maar vindt t best eng om ze vroeg te vertellen.
Ef denken, klachten voor mijn NOD. Ik had zowieso paar dagen voor mijn NOD echt ong, klachten, zeur gevoel in buik en rug. Maar was ook al paar keer misselijk geweest, maar dat dacht ik ook te wijten aan de bbq, of het niet op tijd eten. Maar had ook meestal een ander raar gevoel in buik, niet misselijk, maar beetje weeig in buik, weet niet hoe ik dat kan omschrijven. Misschien wel dat aparte gevoel wat jij ook bedoelt.
Ik hoop zo voor jou dat t ook raak is, dan zie ik je misschien wel op t april 2008 forum. En trouwens ook voor de anderen die hun NOD binnenkort hebben