DE KLUS - BABES

Nou ik zit nu lekker in mn huis pak( erg sexy hihi) Want een spijkerbroek zitecht niet lekker!! Het is ook echt een beetje hard! Ben alleen zoooo bang dat me lichaam me weer voor de gek houd! Maar het worden wel steeds meer klachten!?

Mn borsten niet echt,  maar vooral mn tepels doen zeer terwijl ze normaal gesproken echt gevoelloos zijn.

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:26:59'));

Hoi bieb,

Ik zou het wel aan mn ouders vertellen maar dit komt ook omdat wij zo n rot tijd achter de rug hebben en dan is dit natuurlijk waanzinnig nieuws ..... maar ieder voor zich he. Wil jij op dit topic eens schrijven wat je kwaaltjes waren voor je nod. Ik heb echt een heeeel apart gevoel onderin mn buik namelijk, heb ik nog nooit gehad.

liefs happy

Hoi Happy, maar als ik t aan mijn ouders vertel, wil ik t ook aan mijn zussen en broertje vertellen. . En trouwens als mijn vader het weet, weet heel de wereld het. Zo een trotse vader-opa is hij dan . We hebben best een goede band namelijk . En ze wachten al zo lang tot ik eens begin, dat ik dat zo graag wil vertellen. Maar vindt t best eng om ze vroeg te vertellen.

Ef denken, klachten voor mijn NOD. Ik had zowieso paar dagen voor mijn NOD echt ong, klachten, zeur gevoel in buik en rug. Maar was ook al paar keer misselijk geweest, maar dat dacht ik ook te wijten aan de bbq, of het niet op tijd eten. Maar had ook meestal een ander raar gevoel in buik, niet misselijk, maar beetje weeig in buik, weet niet hoe ik dat kan omschrijven. Misschien wel dat aparte gevoel wat jij ook bedoelt.

Ik hoop zo voor jou dat t ook raak is, dan zie ik je misschien wel op t april 2008 forum. En trouwens ook voor de anderen die hun NOD binnenkort hebben

Hey suuz

Spannend he, het is alleen wel vervelend want je krijgt zo echt hoop dat het zo is !!!! Valt het straks weer vies tegen. Ik krijg ook mn broeken amper dicht, alles zit te strak, ik heb van al mn broeken   mn riem afgehaald ....... We moeten toch echt nog even geduld hebben he pfffff. Ik ga heel hard voor je duimen en hou me op de hoogte he !!!!

liefs happy

Bieb jij had dus ook een zeurend gevoel in je onderbuik? Happy dat hebben wij ook!!
Spannend allemaal zeg! Ik voel trouwens ook onwijs warm aan! Al een paar dagen. Ik hou geen temp lijst bij dus weet niet of mn temp ook echt hoger is.

Hoi bieb,

Ja ik hoop ook dat het raak is ..... denk er heel de dag aan en dat komt gewoon door dat gevoel in mn buik !!!!!! Je hebt gelijk als je het dan ook aan je broer en zus ( sen ) ???? wil vertellen......voor mij is het makkelijk want die heb ik niet whahaha. Geniet maar lekker het is je gegund

liefs happy

Hey suuz,

JOEHOE dat hebben wij ook whahaha, lekker stel he ......heb jij die online zwangerschapstesten al gedaan? Bij de ene had ik 17 punten=waarschijnlijk zwanger en bij de andere had ik gisteren 77% en vandaag 83% kans dat ik zwanger was .... wel leuk om te doen hoor !!!!

xxx happy

@ Bieb waarom wacht je niet tot de eerste echo die is toch rond de achtste week ofzo?!
Dan kan je hem of haar gelijk laten zien!! En dan kan je het gelijk aan iedereen vertellen en dan hoef je niet bang te zijn dat iemand het al doorverteld heeft. Dat zou ik doen denk ik, maar ik snap het wel hoor meid ik zou het ook gelijk van de daken willen schreeuwen!

Terug
Bovenaan