DE KLUS - BABES

@ Happy waar kan je die testen nog meer doen dan? Heb er net een op babybrabbel gedaan en daar kwam ook 77% uit haha

Hoi suuz

Ik weet het niet .... ff op google online zwangerschapstest intoetsen en dat staat boven of onder die andere test de tweede test ..... beetje warrig verhaal he     hoop dat je het snapt hihi

xxx happy

Heb er eentje gevonden en die gaf bij mij ook aan dat ik waarschijnlijk zwanger was (15 punten) Het zeg natuurlijk nog nix maar het is wel grappig om te doen! We moeten nog ff afwachten bleh!!

Nou zeg dat wel BLEH ......wat duurt wachten toch lang he ..... is trouwens nog nooit mn sterkste kant geweest hoor !!!!!

xxx happy

Nou bij mij ook niet whahaha ik ben zo nieuwsgierig!   Ze zouden er eigenlijk wat voor moeten uitvinden! Ik zou bijna een peukje opsteken! Misschien doe ik er zo stiekum ff eentje  Die spanning is ook niet goed voor je lijf hoor pffff

Ik rook niet dus heb maar een zak chips gepakt ...... mn buik is toch al net een ballon whahaha

Hey meiden,

Terug van weggeweest. Ben weekend weg geweest en heb een heleboel geklets gemist zo te zien.

Bieb van harte gefeliciteerd, echt super zeg meteen raak. Ik vang graag wat superglitters van je op! Geniet er maar van!!!

Bambi echt klote joh ik had echt wat anders verwacht.

Ik heb zelf morgen mijn nod maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet raak is want ik heb al een beetje oud bloed (sorry hoor) vandaag gezien dus op naar ronde 4.

liefs miekje

Terug
Bovenaan