DE KLUS - BABES

Hoi miekje,

Lekker he effe weg ... al is het maar een weekend. Zolang er geen bloed is zit je nog gewoon lekker in ronde drie hoor. Al geloof je er zelf niet in ik zal toch voor je duimen

xxx happy

whahaha ik heb net mn zak chips weggelegd anders eet ik het helemaal leeg haha! Ik duik lekker mn bedje in morgen gaat het wekkertje weer om half zeven....

slaap lekker!!   (ik in me uppie  mannetje is vanmiddag weer naar buitenland vertokken)

x suuz

He happy,

Morgen weten we meer maar ik weet het eigenlijk wel zeker....... En in mijn volgende klusperiode is mijn mannetje ook nog eens een weekend weg!!!!

Voor jou wordt het ook spannend he?? Wat zegt je gevoel??

xxx

Hoi miekje

Dat is kl*te zeg dat hij dan weg is ..... Ik weet dat het niet goed is maar mn gevoel zegt dat het wel eens raak kan zijn, heb zo n apart gevoel in mn buik beetje weeig, opgeblazen buik en borsten ( doen ook zeer) mn urine ruikt anders  een beetje zoet, omwijs veel honger in rare dingen ( nu in een pannekoek ) en vanmorgen overgeven. Ik weet dat het ook heel goed ontpillen kan zijn maar toch......

xxx happy

hoi meiden,

Zo jullie zijn gezellig aan de klets.

Suusje wat leuk zon weekend weg, was zeker heel gezellie.
Je vroeg of ik nu een korte cyclus had, nee dus deze was zelfs 32 dagen  maar me 1e was maar 16 dagen . ja heel vaag. dus hoop dat het nu een beetje goed gaat en ga nu serieus de vruchtbare dagen in de gaten houden.

Jij en happy hebben echt mega duidelijke klachtjes, hellas had ik die ook. Natuurlijk niet om jullie te ontmoedingen he meiden. maar was wel ff balen.

Nou de emo's vliegen hier vandaag in het rond. ben heel de dag jankerig en kan jullie vergezellen met me flubber broeken, want ik heb zon enorme buikpijn van me ongie dat ik niks op me buik kan verdragen. happy heeft een ballon buik,nou ik een skippie bal whahaha.
Nee heb altijd met ongie buikpijn, maar zo erg nog nooit. gatver  !!!!
Ben heel de dag hangerig. ook lekker hoor niksen. Heb lekker gesurft naar een vakantie. We gaan van de week een last minute boeken, we willen rond 25-8 weg een weekje ofzo , spanje griekenland, zoiets. Kan haast niet wachten heb zon zin. Lekker presies in klusperiode. hahahah.

xx Bambi

Ik kan me voorstellen als je dat allemaal hebt en voelt dat je ook idd het gevoel hebt dat het wel eens raak kan zijn. Gelukkig dat je hier op het forum je gevoelens daarover kwijt kan. Ik hoop het echt voor je!

Ik had zelf helemaal niet het gevoel dat het raak was had alleen wat meer gevoelige borsten dan anders maar dat kan ook zijn omdat je er nu meer op let.
Ik had zaterdagochtend voordat we weggingen zo'n test van mat care gedaan die je zes dagen voor je nod kan doen. En die gaf ook al negatief aan. Denk wil het toch graag weten voordat ik wegga. Neem me steeds voor om niet te gaan testen voordat ik overtijd ben maar ik ben steeds zo nieuwsgierig....

xxx

he miekje ook al een gezellig weekendje weg geweest leuk hoor.
Wel rot dat je zelf al denkt ongie te worden. we hopen nog ff van niet en anders kan je mij vergezellen in de volgende ronde. dan lopen we een beetje gelijk op.

succes he.

xx Bambi

Hoi bambi

Kl*te dat je er zo n last van hebt he. Je hebt wel een lekker vooruitzicht he ..... lekker naar de zon  Ik weet ook dat mn klachten niets hoeven te zeggen hoor...... maar je krijgt echt weer hoop ( die dan volgende week weer de grond ingeboord worden ) wat zijn dit lange rot dagen zeg ..... hoe kom ik deze week door ? Het moet maar he

xxx happy

Terug
Bovenaan