DE KLUS - BABES

heej meiden

ik zal ook wat over mezelf vertellen.

ik ben 20 jaar en mijn man 24.
sinds 29 juni zijn we getrouwd.

meisjes naam zijn we eigelijk al uit dat word emma maria.
jongens naam vind ik moelijk, er zijn zoveel leuke namen.

ik heb 1 hond, 1 kat, 1 cavia, 2 muizen en 2 aquariums.
wij wonen in een appartement met 3 slaapkamers en op de eerste verdieping.

mijn hobby's zijn stijldansen, lezen (vooral fantasy), kinderen en computeren.

als je verder nog wat van me wil weten vraag het gerust.

groetjes marleen

he meiden

Heb ff wat afleiding gezocht door mn huisje te soppen. Het is ook me eigen schuld ik had ook nog niet moeten testen. Maar ik blijf positief! Toch Happy! Ik hoop echt voor je dat je zwanger ben! En voor de rest en mezelf natuurlijk ook! De klachten moeten toch ergens vandaan komen. Ik ga vanavond weer gezellig bij mn zus eten en met mn nichtje knuffelen. Waarschijnlijk kom ik dan rond tien uur nog ff kijken. Zit nu nog gezellig in mn uppie thuis........te vervelen!!!

x suuz

Hey hey lieve meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij tussen de verhuisdozen door...haha....
Ik zal ook ff wat over mezelf vertellen.
Ik ben 26 en mijn man is 30 jaar. We zijn vorig jaar augustus getrouwd. We hebben 2 honden. Ik en mijn man werken allebei als verpleegkundige. En nee, we werken niet samen (gelukkig).
Ik ben 1.73 en heb een normaal postuur ( weeg 66 kg ). Ik heb groene ogen en donker blond ( geverfd ) haar.
Mijn hobby's zijn voetvallen ( doe ik nu niet meer helaas maar kijken is ook heeeeel leuk ), tennis, wandelel met onze hondjes, en kinderen. Heb ook op een kinderdagverblijf gewerkt, maar zocht toch iets meer uitdaging....
We gaan nu de 5de ronde in voor ons eerste kindje
Wanneer mijn NOD weer is weet ik niet want ik heb voor mezelf besloten dat ik het niet meer ga uitrekenen. We klussen gewoon wanneer we zin hebben en we zien het wel.
We hebben ook al een meisjesnaam maar jongensnaam vind ik toch wat lastiger...als het zover is willen we heel graag weten wat het wordt, dus dan kun je gerichter gaan zoeken voor een naam. We houden beide wel van aparte namen die bijna nooit voorkomen....wel lastig dus om te verzinnen...haha....
We gaan deze week verhuizen dus we hebben het super druk!!! Vandaar dat ik niet reageer op alle leuke en minder leuke dingen hier op deze topic...sorry!!!
Ik hou jullie wel op de hoogte over de ontwikkelingen hoor...mochten deze er zijn!!!
We hebben dus binnenkort een variatie op het klussen....Met hamer, spijker en verfkwast....whahaha.....

Voor iedereen die zijn NOD eraan zit te komen, heel veel sterkte met het wachten en ik hoop voor jullie allemaal dat jullie zwanger zijn!!!!

Voor iedereen die in de klusweek zit..Veel klusplezier..en raakschieten he!!!    

Dikke  Mootje

Meiden ik moet even wat kwijt!
Ik heb vanmiddag dus mijn huisarts gesproken, wat heb ik het ongelofelijk getroffen met die man. Eindelijk een huisarts die je serieus neemt en naar je luistert en het belangrijkste: de tijd voor je neemt.
Ik had een telefonisch gesprek met hem en hij hing pas na 18 minuten weer op.
Mijn urine waar hij in eerste instantie voor belde was goed, geen bacterien of dergelijken.
Dus meiden hebben jullie last van troebele urine, maar geen verdere buikpijn of pijn bij het plassen, er is waarschijnlijk niks aan de hand.( kan door verkoudheid komen)
Maar we hebben die 18 minuten natuurlijk niet alleen over mijn plasje gehad, haha.
Hij was heel geinteresseert in mij hoe het nu ging met zwanger worden.
Ik heb hem heel wat vragen kunnen stellen wat me zo vreselijk onzeker maakte.
Over de ovulatietest die maar geen tweede streepje aangeeft en over of er misschien iets mis kan zijn met 1 van ons, terwijl we nog maar 4 maanden voor het echie gaan.
Hij was niet zo kapot van die ovulatie testen, hij heeft uit ervaring liever dat ik vanaf mijn nieuwe cyclus ga temperaturen.
Elke ochtend om dezelfde tijd, alleen is dit iets om mee vooruit te kunnen, als namelijk je temperatuur in 1 keer omhaag gaat met ongeveer een halve graad dan heb je je eisprong en dan is het natuurlijk al te laat.
Maar op deze manier krijg je wel beter in de gaten hoe je cyclus in elkaar zit.
En wat ik nog wel het belangrijkste vond dat hij vertelde was dat iedere vrouw, of je nou een cyclus van 20 dagen of van 40 dagen hebt, de ovulatie altijd 14 dagen voor je ongesteldheid hebt.Je moet dus niet verder tellen maar juist terug.
Stel je bent vandaag ongesteld geworden dan heb je dus 1 Augustus je ovulatie gehad.
En als je dus net zoals ik een onregelmatige cyclus hebt moet je het iets ruimer aanhouden, dan vrij je niet die veertiende dag maar van dag 9 tot dag 19 ofzo.
En wat ook niet geheel onbelangrijk is , is dat hij zei dat de zaadcellen die eenmaal bij de vrouw naar binnen zijn, in ieder geval 3 dagen goed blijven en niet maximaal zoals je heel vaak leest op internet.
Dus als je het in die hele belangrijke week elke twee a drie dagen doet, dan heb je gewoon heel erg veel kans dat het lukt.
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, en ik hoop dat we dankzij mijn geweldige huisarts allemaal volgende maand zwanger zijn.haha. nee zo makkelijk zal het wel niet zijn, maar ik duim voor jullie allemaal.
Mensen die vandaag of gisteren hun NOD dag hadden, hoe is het met jullie is er nog niks? houden zo! heel veel succes.
xxxxxxxxx kruimels

Hoi meiden,

@suuz; goed zo meid, positief blijven en niet meet te vroeg testen hoor !!!!!
@mootje;succes met het klussen hihi
@kruimel;jij hebt idd een fijne ha zeg, die neemt de tijd nog he

ff eten, straks weer terug

xxx happy

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 12:22:24'));

quote: suuzje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:30:14'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

xxx Bambi

Hey bieb,

Beetje rare vraag hoor maar had jij ook meer last van witte afscheiding?  Ik heb dat nu sinds een aantal dagen, snap er niks meer van. Normaal heb ik dit nooit zo veel

liefs happy

Hey Happy,

Ik wil je zeker niet ontmoedingen maar dat had ik vorige week ook. Ik was 12 dagen overtijd en ik had veel slijmverlies. Ik dacht zeker dat ik zwanger was maar te testen gaven negatief aan. Op dag 42 kwamen de rode duivels alsnog.
Ik hoop voor je dat dit bij jou niet het geval is en dat ik je heel snel kan feliciteren...

Dikke kus, Mootje

Terug
Bovenaan