DE KLUS - BABES

Hoi mootje.

Het geeft niet hoor, we zien het wel. Het is alleen geen slijm ofzo, het is echt heel waterig maar wel wit Sorry. Had net gewoon opeens een natte plek in mn broek nog meer sorry. Ik weet ook niet wat het is  ik heb echt een heel raar lijf

xxx happy

Wat is er weer een hoop gekletst vandaag! WOW! Ik kan het even niet meer bijbenen!

Happy, ik ben echt zooooo benieuwd!

Ik heb mezelf tot hartstikke ongesteld gebombardeerd (weet niet of dit de goede conclusie is) vandaag veeeeeel bloed!  Wat denken jullie? Dit als ongesteldheid zien en opnieuw gaan tellen? En van wat voor cyclus (hoeveel dagen) moet ik dan uitgaan? De eerste was 36 en deze x verloor ik  vanaf dag 13 echt bloed (daaraan voorafgaand bruin slijmverlies 3 dagen) en welke dag moet ik dan als 1e dag moeten nemen? help help help? iedereen graag haar mening???

X Pip

He meiden!

Nou.. vandaag is mijn nod dag... en nog geen rode duivel te bekennen!!!
Spannend!!
Wat zouden jullie doen....
mijn vorige cylus was 25 dagen. Dit was de eerste normale cyclus na het stoppen met de pil. Die maand hebben we het nog "veilig" gedaan omdat ik eerst weer een keer een normale cyclus wou hebben.
Nu is het vandaag dag 25 van mijn 2e cyclus. Dus uitgaande van de vorige zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Maar nog niet dus! Gelukkig!!!
Wanneer zouden jullie gaan testen? Want het zou zomaar kunnen dat deze keer mijn cyclus langer duurd!
hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben zoooo zenuwachtig!!

Groetjes Jacqy

Hey pip,

Lijkt een beetje op het verhaal van bambi he. Denk toch dat het gewoon je ongie is en dat je nu je gewone cyclus aan moet gaan houden van daarvoor maar, zeker weten doe ik het ook niet he. Ben benieuwd wat de rest denkt ...

Xxx happy

Hey Jacky,

De eerste keer dat ik ongi werd na het stoppen van de pil was op de 26ste dag.
De keer daarna werd ik pas na 31 dagen ongesteld. Ik heb toen ook kapitaal aan testen in de prullenbak kunnen gooien.
Ik snap dat het heel moeilijk is  om geduldig nog een week te wachten, maar dat is wel beter voor je portomonee....
Als je echt niet kunt wachten zou ik gewoon 1 test doen, als die negatief is, want ik zeker niet hoop voor je, kun je alsnog een week afwachten...
Ik wens je veel suc6 toe, met geduld hebben..
Ik zal voor je duimen dat het positief is!!!!

Liefs Mootje

Ik denk het ook happy. Maar van een hoeveel daagse cyclus moet ik nu uitgaan volgens jou?

Ben ook beniewd wat de rest er van vindt!!

x Pip

Hoi jacqy

Ik zou nod even wachten hoor met testen want 25 dagen is natuurlijk best wel iets korter dan een gewone cyclus van 28 dagen. Dus, als je nog een paar daagjes kan wachten zou ik dat doen. Snap dat het moeilijk is hoor, heb zelf mn nod 18 aug en wil het liefst ook al testen hihi maar probeer me zeker tot zondag te beheersen pffff. Succes meid, zal voor je duimen

xxx happy

Hoi mootje!

Dank je wel voor je reactie!
Ik ga proberen te wachten met testen tot eind van de week...
Maar ik blijf duimen!!
@ Happy, spannend ook voor jou hoor! Ik heb ook al sinds een week "klachten"! Weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken! Ook jij succes met wachten!!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan