DE KLUS - BABES

Hey bieb

Wat knap van je zeg dat je je mond hebt gehouden. Zou mij echt niet lukken hoor! Ik heb het er ook met mn vriend over gehad en wij vertellen het in ieder geval tegen mn ouders, schoonouders, mn tante en nicht en mn vriendin ( is ook zwanger 20wkn). Gelukkig vond mn vriend dat niet erg hij zie; als het dan fout gaat zijn ze er ook voor ons   PFFFF kan ik het gelukkig wel aan iemand vertellen

liefs happy

jeetje kleintje wat is dat toch klote dat je ongi bent geworden   echt balen voor je.

Bieb ik snap je bezorgdheid wel, ik had het namelijk ook dat ik toen net zwanger was. ik durfde bijna niks meer uit angst dat het los zou laten ofzo. na een paar weken deed ik gewoon alles weer hoor haha. Maar bij ons krijg je na ongeveer 10 weken al een echo maar ja dat is dus schijnbaar overal verschillend.
Happy ik geloof echt wel dat het bij jouw raak is want je hebt echt de verschijnselen hoor ik hoop het voor je. Ik heb nu weer een drukkend en blub gevoel onderin (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven whaha) en ook heb ik het gevoel dat ik een buik als een ballon heb. maar ja we blijven sterk he happy

xx linda

Hoi linda

Ja hoor , we blijven sterk !!!!!! Raar gevoel he in je buik, kan het ook niet echt omschrijven . Dus jij heb ook een ballon hihi Zit nou weer met mn broek open

liefs happy

hoi happy
ik ga zo weer effe liggen, maar heb jij die blurp de hele dag of ook gewoon af en toe dooar de dag heen?

Ik heb het de afgelopen dagen bijna heel de dag gehad en nu niet meer maar wel met regelmaat. Ik ben om tien uur ook weer mn bed ingegaan vandaag, ban zooooooo verschrikkelijk moe!!!

x happy

ik nu ook even een kwartiertje met mijn oogjes dicht. ik hoop echt dat het raak is maar iets in me zegt van niet en de rest van mijn lijf zegt van wel. toen ik zwanger was de eerste zei ik meteen het is raak en dat was toen ook zo, dus vandaar, maar met jouw ga ik er eigenlijk wel vanuit dat het goed zit met dat kotsen enzo haha
ik kom vanmiddag of vanavond wel weer even buurten
iedereen succes

Ik hoop het ook en door al die klachten ga je er op een gegeven moment ook echt in geloven dat het zo is. Ben nu een waterijsje aan het eten, heb heel de dag trek in ijs

xxx happy

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 12:22:24'));

quote: suuzje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:30:14'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
             Marleen, 1e ronde  (na bloedonderzoek dus weet zeker deze maand niet)
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

xxx Bambi

Terug
Bovenaan