DE KLUS - BABES

Ja weet ik ff niet want volgens mij was er al een met september erbij en dan zou je die moeten nemen. Ben er ook niet zo n ster in hoor   bambi heeft het voor mij gedaan ...hihi

xxx happy

quote: suuzje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:30:14'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

xxx Bambi

Moet ef me ei kwijt. Op t zwangere forum reageren ze niet zo snel, en hier veel gezelliger

Net toch maar even met huisarts gebeld of ik niet zelf contact met verloskundige kan opnemen. Geen probleem verder hoor. Assistente zei dat het normaal pas met 12 weken is bij huisarts omdat er nog best veel misgaat tijdens de 1e 12 weken. Ik zei al, leuk om te horen.'.   Weet ik natuurlijk zelf ook wel, maar dat ze zo de nadruk op het woordje veel legde, dat vond ik wat minder. Dat wil je natuurlijk niet horen als je net zwanger bent! Ze verontschuldigde zich wel, maar ze vond het wel haar taak om te melden. Snap ik ook wel, en iedereen weet dat de 1e 12 weken van alles kan gebeuren, maar je bent al zo onzeker, dus laat maar zitten hoor. Kan dat zelf ook wel bedenken

Ga denk pas volgende week met verloskundige bellen, heeft toch geen zin om nu al te bellen

dacht dat afscheiding over was, maar net weer beetje. had dit ook nog even tegen assistente gezegd (andere assistente dan gister). Niet zo erg, maar wel in de gaten blijven houden, als t lang aanhoudt of meer wordt dan toch even melden. Pff deze assistente maakt me ongeruster dan die van gister.

Zei gister al tegen vriend, moet we wat blijer gedragen en wat minder ongeruster. Stel dat t misgaat, daar kan je toch niets tegen doen. Maarja wil wel blij zijn (ben ik ook meestal) maar vindt t ook wel erg eng hoor! En ben erg ongduldig, wil niet pas bij 12e week op controle!!!!

Dank dat jullie naar me luisteren, en sorry voor t lange verhaal

Nog ef kleine toevoeging:
bruine afscheiding kon dus van innesteling zijn. Nou dat 'kleintje' zich maar goed innestelt, en blijft zitten!!!

Hoi bieb

Jeetje wat een zorgen gelijk he, Zo ben je blij met en test en ook gelijk beginnen de zorgen. Ik zei dat toevallig gisteren tegen mn tante .....ik zal zo blij zijn als het zo is maar zal ook gelijk zorgen hebben . Nu lees ik jouw verhaal en denk ik ; zie je wel. Het duurt ook zo lang nog tot 12 weken maar probeer ook wel te genieten he! Als je je druk zit te maken kom je gewoon even hier en dan zie je wat een moeite wij nog aan het doen zijn ... dan word je vanzelf weer vrolijk hihi. Ik kijk ook wel eens op het zwanger forum maar zie idd dat het niet zo n gezellige kletsboel is als hier. Misschien als straks het april forum er is dat het dan wat leuker voor je word. Ik hoop dat we met zn allen daar naartoe kunnen hihi. Ik ga zondag testen, heb zaterdag mn nod dus zondag is misschien wel wat vroeg maar, langer kan ik echt niet wzchten hoor. Hang nu al drie ochtenden over de pot, heb nog steeds dat rare gevoel heel laag in mn buik , grote en stevige borsten joehoe en een buik als een ballon. Afwachten he, zal je voor me duimen ?

xxx happy

hallo lieve meiden..

volgens mij vijf minuten na mijn berichtje van vanmorgen ben ik ongi geworden..
k*tzooi k*tzooi k*tzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit wil ik niet!!!!!!

Op naar de volgende ronde.
weet wel niet wat ik nu aan moet houden, eerste ronde was mijn cyclus 28 dagen en nu 32 dagen..
nu weet ik het niet meer en kan alweer huilen, maar daar heb ik ook weer geen tijd voor want ik moet zo weer gaan werken, heb namelijk pauze nu..

he suuz niet getreurd meid, positief blijven, je was waarschijnlijk veel te vroeg, maar kan me je teleurstelling absoluut voorstellen..
nu moet ik weer keiiiiiiiiiiiii lang wachten..
kusjes..

Hoi kleinje

He wat kl*te voor meid dat is even een flinke domper he. Ik had begrepen dat je nu het gemidddelde aan moet houden, zou dus 30 dagen zijn maar weet het niet zeker. Sterkte meisje en heeeeel veel succes in de volgende ronde

xxx happy

Dank je Happy voor je opbeurende berichtje. Moet me ook niet zo druk maken, zegt mijn vriend ook al. Maarja zullen de hormonen wel zijn ofzo. Maar ik wil t ook zo graag tegen iemand vertellen (familie of vriendin ofzo), maar zo vroeg nog. En vriendje wil eigenlijk niet dat ik t al zeg, moet hem ook respecteren natuurlijk. Maar hij voelt mijn gevoelens niet. Hebben afgesproken om te vertellen rond de 2,5 maand ong.. Had t net bijna tegen zus gezegd, haar kindje is nu 9 maanden, dus begrijpt me wel goed. Ze vroeg wel, en? en toen reageerde ik zo alsof ik zwanger kon zijn, maar zei maar snel dat er niets aan de hand was haha.
Ik hoop zo voor je dat zwanger bent! zo te horen aan je klachten wel!!

@Kleintje; klote voor je!!!

Terug
Bovenaan