DE KLUS - BABES

Wat is het hier rustig! De ene helft slaapt al en de andere helft is zeker aan het klussen!!?? Whaha!
Ik wilde nog ff kwijt dat ik echt  GEK word van dat zeurende gevoel in mn buik!!! Het duurt nu al ruim een week ik kan niet eens normaal een spijkerbroek aan! En als ik er een aan heb ben ik blij als ik thuis ben want dan gaat ie gelijk weer uit! Happy heb jij ook nog steeds last van je buik? Hopen dat het voor een goed doel is he!

Ik ga nu lekker mn bedje in moet morgen weer werken. Gelukkig komt mn mannetje morgen al thuis (ipv vrijdag) heerlijk!!!

slaap lekker

x suuz

HELP ik heb een dag niet gekeken en kan het niet meer bijbenen met lezen!!
Misschien morgen op mijn werk als het rustig is....

Welterusten Miekje

Hoi suuz,

Ja ik heb het ook nog ...... vanmorgen weer overgegeven dus mn vriend zei dat hij het zo rot voor me vond .......toen zei ik ook; als het voor een goed doel is wil ik zo wel drie maanden hangen hoor hihi. Als ik thuis ben gaat ook mn broek open of uit !!!!!! Wel fijn voor je dat hij morgen al thuis komt ipv vrijdag ........nou suuzje   er is weer een dag voorbij he. Slaap lekker meid

liefs happy

hoi meiden,

zo he wat is er hier gekletst.
nou ik heb vandaag niet zo me dag vandaar dat ik nu pas er ben. heel emo en heb heel de avond zitten janken, beetje bonje met met me ventje gehad, is gelukkig weer over . En hij zit met een hele zere knie thuis en ik zie de vakantie van volgende week helemaal in duigen vallen (nog niks geboekt). kortom voel me klote.

welkom kruimel !!!! super HA heb jij.
Happy en linda  spannend !!!!
Zag dat miekje ongie is geworden en vergeet ik er nog meer ohja pip  das heel raar die cyclus van jou. balen !!!

Kleintje ben je nu ook ongie ??? zag je nog niet rood staan in augustus maar wel al nieuwe NOD september vandaar ??????

Mootje lekker aan de klus  hahaha.
alle meiden die ik vergeet succes he.

xx Bambi

Hoi bambi,

Ik miste je al hoor!!!! Het is als ik zo lees idd je dag niet he.....gelukkig is de bonje over. Er is hier druk gekletst he vandaag .... tja vrouwen he. Heb ik het trouwens goed uigelegd aan kruimel     van die roze wolk? Hier alles nog hetzelfde ..... ben benieuwd wat morgen ochtend weer brengt voor me ...

liefs happy

hoi happy,

ja de wolk ik goed uitgelegd hoor, ging even mis , maar nu is ie goed hahah.
Rot joh dat je elke ochtend boven die pot hangt, maar als het voor het goede doel is zal ik graag met je ruilen. ben nog steeds mega ongie en daarddoor voel ik me ook zo klote.

Ach het waait wel weer over denk ik maar zo.

xxx Bambi

Hoi hoi

Vervelend he dat je zo erg ongie bent ... daar kan je je idd zwaar kl*te door voelen. Heb je niet lekker een kruik in de buurt...... vind ik altijd wel lekker !!!!! Hoop voor je dat je het ergste nu gehad hebt. Ga mn bedje in       morgen weer werken. Slaap lekker en tot morgen

liefs happy

ja ik ga ook me bed in, ook weer werken morgen.

slaapse.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan