DE KLUS - BABES

Hé meiden,

@ bambi: de rode duivels zijn idd gekomen dinsdag!  Een dag later dan normaal, zul je net zien...

Ik zal ook nog even iets over mezelf vertellen. Ik ben 30 jaar (bijna 31) en mijn man 35. Ik werk op een accountantskantoor 28 uur en daarnaast ben ik druk met mijn paardjes, geef ook les daarin. Ik heb blond haar en ben 1.75 lang normaal postuur.
Wij wonen in een rijtjeshuis in een leuk buurt op de Veluwe. Ik hou er van om lekker op vakantie te gaan naar de zon en doen dit dan ook meestal 2x per jaar en dan lees ik ook echt veel boeken vooral thrillers zoals David Baldacci en ook de Shopaholic serie heb ik versleten!

Voor de nieuwe meiden hier.... welkom!

Ik heb een paar dagen niet meegelezen, te veel gebeurd om overal op te reageren, sorry! Vandaag erg rustig op het werk dus ik kan nu mooi even berichtje doen!

Morgen ga ik mijn lieve paardje wegbrengen naar mensen die hem een weekje op proef krijgen. Dit vind ik heel erg maar soms moet het he?? Zal moeilijk zijn!

Liefs miekje

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 19:23:34'));

Hey bieb,

Beetje rare vraag hoor maar had jij ook meer last van witte afscheiding?  Ik heb dat nu sinds een aantal dagen, snap er niks meer van. Normaal heb ik dit nooit zo veel

liefs happy

He Happy, sorry dat ik nu pas reageer, maar wilde eigenlijk alles even een paar dagen op z'n beloop laten, dus ook niet op het forum zitten, maarja kan t niet laten.
Ja, volgens mij had ik ook last van afscheiding. Volgens mij ben je echt gewoon zwanger. Hoop t, zal een stuk gezelliger worden bij de april moeders haha

Volgens mij begin ik nu echte zwanger klachten te krijgen. Ben moe, broek zit te strak, gisteravond misselijk. Bruine afscheiding was weg (dacht ik) ,maar net weer een beetje terug. Probeer er maar niet te veel aan te denken, maar durf nog niet echt 100% blij te zijn. Probeer t wel hoor. Gister was vriend jarig, en toen had ik speen gekocht met papa is de liefste , wilde eigenlijk romper, maar die hadden ze natuurlijk weer niet.
Morgen laatste halve werkdag, dan vakantie. Ga ik ook eens de verloskundige bellen, zij weten toch meer dan een assistente van de ha, die alleen maar negatieve verhalen over zwangerschappen kan vertellen. Volgens haar gaat er HEEL VEEL mis, en ze kon me verhalen vertellen over zwangerschappen die bij 9 maanden nog mis gingen, maar dat deed ze maar niet.  nou daar zit je op te wachten als je net zwanger bent zeg. Wordt er eigenlijk alleen maar bozer om dat ze dat zo zei, trut

Verder iemand nog leuk nieuws?

ha die bieb

lekker is dat als je huisarts steeds tegen je zegt dat er nog van alles mis kan gaan en ook met 9 maanden wat een doos wat dat is zeg, dat zeg je toch niet als iemand net zwanger is. maar ja je hebt dus allerlei soort op deze aardkloot lopen.
Ik heb nu ook meer doorschijnende/witte vloed zeg maar, maar ik begin nu wel een beetje hoofdpijn te krijgen en meestal duid dat op ongi ik hoop het niet want vandaag zou het moeten komen dan. ik wacht wel af.
geniet van je zwangerschap en laat de ha lekker lullen

He Bieb meis...
Realiseer je maar dat er veel en veeeeeel meer zwangerschappen en bevallingen HELEMAAL goed gaan! Die assistentie kan die verhalen zeker ook heel goed vertellen...
Trek je niets aan van die negatieve verhalen...het is zo'n klein percentage dat mis gaat, maar blijkbaar vinden sommige mensen het leuk om dat extra te benadrukken of zo!

geowon lekker genieten hoor!

Ik heb trouwens net die Mat Care testen besteld. Die kun je al vanaf zes dagen voor je menstruatie doen! Bij mijn zoontje heb ik op de dag van mijn NOD getest! Een hele dikke streep toen! Dat wil zeggen dat er dan dus veel zwangerschapshormoon in je lifj zit! De ene vrouw maakt dat wat sneller aan dan de ander! Daarom hoop ik niet tot 23 aug te hoeven wachten! Behalve dan als ik negatief test...dan hou je toch hoop tot de RD zijn gearriveerd!

Happy...wanneer ga jij testen?

Roos

hallo ,

Wat is erweer ongelofelijk veel gekletst op het forum, echt super gezellig
Het stilt de tijd zo veel als je even hier kunt kletsen en je ervaringen kan delen.
kleintje, mootje, bambi en miekje: onzettend jammer dat jullie weer ongi geworden zijn, probeer de moet erin te houden.
Als je eenmaal zwanger bent dan ben je deze tijd allang weer vergeten.
Bieb en Happy ik wil jullie van harte feliciteren! ben echt blij voor jullie.
Gelukkig dat er nog twee onder ons   wel heel vruchtbaar zijn en voor de rest geld natuurlijk, BLIJVEN KLUSSEN, haha.
Ik heb zelf op z'n vroegst over twee dagen mijn nod weer, maar voel nu steeds van die rare dingen.
Op geblazen buik, soms steekjes en fantaseer dan dat als het raak zou zijn, zucht.
Heel erg frustrerend soms dat wachten op die dagen.
Zou het liefst wel weer een test willen doen, maar ja dan word je misschien weer teleurgesteld om niks.
Voor meiden die de testen zo duur vinden, op internet heb je ook betrouwbare testen die je per heleboel, haha kunt bestellen.
Word in een geheime envelop opgestuurd en je kunt een hele poos vooruit, en ze zijn niet duur in verhouding.
Hebben jullie trouwens ook zo'n last dat je overal baby's ziet en zwangere vrouwen, waarschijnlijk valt het je nu meer op omdat je er zo mee bezig bent, maar ik heb er nog nooit zoveel gezien als nu, het lijkt wel of de hele wereld mama of zwanger is.
En verdorie elke reclame op tv gaat over luiers of hapjes en prakjes voor je kind.
Zou zo graag blij willen zijn, jullie natuurlijk ook?
Heel veel succes allemaal, ik duim voor jullie allemaal
xxxxx kruimels

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 17:42:40'));

en nu nog even over mezelf.....vanochtend en vanmiddag was ik ongesteld. Had echt een bloeding (oud en nieuw (helderrood) bloed en nu is het weer zo goed als weg. Ik snap echt helemaal niks meer van mezelf. Even mijn klachten:

vrijdag: dag 10 cyclus: erge buikkramp zalmkleurige afscheiding
zaterdag: dag 11 cyclus: alleen bij vegen oud bloed + "watervloed" + zere borsten + rechtsonderin buikpijn

zondag: dag 12 cyclus: bruine afscheiding
maandag: dag 13 cyclys: ongesteld oud en nieuw bloed (is nu bijna over), geen pijn.
dinsdag: dag 14 cyclys: ongesteld
woensdag:dag 15: alleen nog bloed bij afvegen, verder niets.

Iemand enig idee wat dit is?  Ga ik nu weer een nieuwe cyclus in,  noemen ze dit een tussentijdse bloeding en moet ik gewoon doortellen?? IK WEET HET NIET MEER!  

Zo en nu ga ik lekker eten koken, tot vanavond lieve dames!!!

X Pip  

=========

Normaal gesproken zou ik nooit een berichtje van mezelf uppen maar voor mijn gevoel heb ik niet genoeg meningen gehoord (van sommige wel hoor,waarvoor dank) van jullie en ik ben zoooo benieuwd wat jullie vinden.

Mijn vragen zijn:

Zien jullie dit als een ongesteldheid,
zo ja, welke dag zouden jullie dan als dag 1 nemen
en een hoeveel daagse cyclus zouden jullie nemen voor je volgende nod? (dit is mijn 2e ronde en mijn vorige cyclus was 36 dagen).

of zien jullie dit als een tussentijdse bloeding.

Had overigen vandaag wel mega rekbaar slijm maar omdat ik nog een minibeetje ongesteld was was dit rood....??

Sorry, dat ik mijn berichtje up maar ik ben echt heel benieuwd naar jullie meningen.

X Pip

Hallootjes!

Mamaroos: Ga je meteen testen als je de testen binnen hebt gekregen of ga je wachten tot je NOD?

Jacqy: knap dat je nog geen test hebt gedaan. Ongeduldig als ik ben zou ik dat denk ik al wel hebben gedaan hihi. Wanneer ben je van plan te testen?

Bambi: Je kan beter gaan klussen met je mannetje ipv bonje maken hoor, gelukkig is het weer goed. Hoe gaat het met je ongie, al wat minder?

Kleintje: toch nog ongesteld geworden, het enige voordeel is dat je nu weet waar je aan toe bent en dat er ook deze maand weer volop geklust gaat worden (wat natuurlijk altijd leuk is)! Zet em op!!

Tot later maar weer leedies!

Hee Happy,

Jij bent echt wel zwanger hoor! Weet het gewoon bijna zeker al die symptomen, mar het blijft de vraag natuurlijk, spannend meid!
Met mij gaat het goed over anderhalve week eerste echo! SPANNEND!!!! Ben wat moe en soms wat misselijk mijn borsten groeien al goed en de aders worden nu zichtbaar. Buik nog niet nog altijd even plat.
navel veranderd wel volgens manlief.. ik zie het niet zo.
Ik volg jullie nog steeds.
EN BIEB, welkom bij de april moeders ik zal weer wat actiever gaan worden daaro.

XXX Desiree

Terug
Bovenaan