DE KLUS - BABES

goeiemorgen dames

bambi ik hoop dat je je alweer wat beter voelt vandaag en dat die stomme ongi verminderd is. Ik ben er ook altijd zo ziek van.

happy als je 5 maanden kotst in je zwangerschap gaat die lol er snel vanaf hoor whahaha. ik had dat met mijn eerste zwangerschap en ik was blij dat ik na 5 maanden niet dagelijks die pot hoefde te zien whahaha.
zal mij benieuwen vandaag ik ben op dit moment weer een beetje misselijk, en voor de rest gaat het wel. nou ik ga werken tot vananvond allemaal

he dames....

oooowwww ik word helemaal gek van mezelf!
Gisteren zou de innesteling zijn...en warempel ik had een hele klein beetje bruin-rood op mijn wc papiertje zitten....Heb ongi gevoel..opgeblazen buik.....temp van 37.4!
En er komt melk uit mijn borsten.....MAAR MOET NOG MEER DAN EEN WEEK WACHTEN...NOD is op 23 aug...

zucht....

Voor de dames die ong zijn geworden...ik ga heel hard voor jullie duimen de volgende ronde!
En voor de rest...spannend!

Roos

hallo meiden,,

alles goed met jullie, hier niet!!
he bambi ja ik ben gisteren ongi geworden, staat ook op de lijst,,
Ik had gisteren ook echt een kut dag, ongi geworden op mijn werk, dus voelde me de hele dag klote daar..
alles ging mis, mijn mannetje voelde zich savonds niet lekker,,dat vond ik ook zo zielig voor hem..

maar ja, we gaan gewoon verder naar de volgende ronde..ronde drie..

happy, suuzje, mamaroos,linda, nog even volhouden he, ik duim voor jullie!!!!!!!

he mamaroos die melk uit mijn tepel dat had ik ook, en wist echt niet wat het was en of dat normaal was.

Volgens mij ben ik vergeten om tegen enkele meiden iets te zeggen, ik heb dan ook geen aantekeningen gemaakt en kan het niet allemaal onthouden..
maar in iedre geval iedereen succes met klussen, en wachten!!! en dat we maar snel allemaal positieve testen mogen vasthouden!!!

heel veel liefs van mij..
voor jullie allemaal!!
omdat julie altijd zo lief doen luisteren, en iedereen elkaar weer probeert op te beuren..

Hoi meiden,

Kleintje, je krijgt van mij een dikke  terug !!! Bedankt voor het duimen, het gaat nu opschieten . Vervelend he die ongie, ben ook altijd helemaal uit mn doen

Linda en mamaroos, spannend he, nog even geduld dames pffff   erg he

Hier alles nog hetzelfde, weer onwijs misselijk, net thee en een cracker op en dat zit er gelukkig nog in !!!

xxx happy

ben ik weer.
nog geen rd te bekennen. vanmorgen nadat ik mijn broodje op had werd ik me toch gigantisch misselijk moest rennen naar de wc toe, maar er kwam niks uit. daarna nog een keer en toen zakte het weer af. nu voel ik me goed alleen wat moe en een druk in mijn onderbuik. ik ben benieuwd

heej meiden

ik moet ff me ei kwijt.

ik ben dus net naar de ha geweest, en die durft me niks tegen die misselijk heid te geven want stel dat ik toch zwanger ben.
echt k*t.
nou moet ik wachten tot eind volgende week als ik dan nog steeds zo misselijk ben en niet ongi ben geworden moet ik opnieuw bloed laten prikken.

ik durf me baas nie eens te bellen (zit al 2 weken misselijk thuis) ik denk echt dat die man of ontploft ofzo.

ik kan er met mijn hoofd ff niet bij eerst die teleurstelling en nu dit.

sorry dat ik zeur maar moest het echt even kwijt

groetjes marleen

Terug
Bovenaan