DE KLUS - BABES

Hoi Pip,
Je zou zwanger kunnen zijn zere   borsten zijn de eerste symptomen. dag 10 zou een innestelings bloeding geweest kunnen zijn. Lastig.. kan je al testen?

X Dees

O ja ik had ook pijn in mijn buik alsof dat ik ongesteld moest worden en steken. Nu niet meer. Kind zit vast goed vast in mijn baarmoeder.
Ik begin me nu echt zwanger te voelen puistjes enzo.. whahahaah minder maargoed dat hebben we er voor over

XX

hallo,
@pip: ik zou het niet durven zeggen? ongi of innesteling? Ik hoop het laatste.
@deleve: Hoeveel weken ben je nu zwanger?

liefs,
          sterretje

Als het goed is ben ik nu zo'n 6 weken zwanger. over anderhalve week weet ik het definitief. Ben zooo benieuwd.

echt   spannend meid. Je zei iets over puistjes, had je daar in de pubertijd ook last van? ik lees daar zo'n tegenstrijdige berichtjes over in tijdschriften.

Hoi meiden

ff kort ben net thuis en met het eten bezig

@linda; het wordt steeds spannender , niet testen he
@mamaroos;als er geen rd s zijn wil ik zondag testen. Nod is zaterdag dus misschien nog wel snel maar langer wachten lukt niet hoor
@bieb; ik hoop dat ik snel het april forum kan wakker schudden whahaha
@kruimels; bedankt voor je felicitatie meid maar, moet nog testen hoor (zondag) Snap wel dat je het overzicht een beetje kwijt ben hoor in die chaos hier
@bambi; al wat minder geworden je ongie
@pip;Hoop dat iedereen ff op je verhaal reageert, twee weten meer als 1 he
@suuzje; hoe gaat het alles goed met je en je klachten
@deleve;spannend allemaal he, hoop dat ik ook snel naar jullie toe kan. Hihi jij met je pukkels

Degene die ik vergeet sorry maar weet het ff niet meer zo uit mn hoofd hoor!!!! tot straks

liefs happy

he pip

hmm,vind het echt moeilijk hoor..
Ik dacht dat dag 10 in je cyclus toch geen innestelingsbloeding kan zijn, wel?
Want je hebt dan toch geeneens je ei gehad, of ben ik nou gek aan het worden...
Ik zou dan eerder zeggen een tussentijdense bloeding of toch je ongi..
Maar ik weet het echt niet..

he bambi hoe is het met je ongesteldheid?? nog heel erg??

Happy, suuzje, mamaroos, en voor degene die ik nu even vergeet, het wordt echt met de dag spannender, ik ben zoooo benieuwd..
ik ben zelfs al bijna in spanning, ben ook erg nieuwschierig aangelegd volgens mij whaha!!

ik ben ondertussen net als bambi heerlijk aan het leeglopen,

maar goed we blijven vrolijk, valt ook wel te zien en mijn geplaatste icoontjes!!!

nou kusjes kleintje..
en voor alle leeglopende meiden onder ons een om op te vrolijken!!

ik moet toch effe wat kwijt. jullie hebben het steeds over innestelingbloedingen. maar toen ik zwanger was van de eerste heb ik dat helemaal niet gehad, dus volgens mij is dat niet standaard bij iedereen zo dat je dat hebt.
ik heb een buik als een ballon. het lijkt net of me buik met het uur dikker wordt, als het nou van een zwangerschap zou zijn vind ik het niet erg, anders is er wat anders aan de hand haha

Terug
Bovenaan