DE KLUS - BABES

Ik vind het zoooo spannend voor iedereen die dit weekend gaat testen!! Voor jullie zelf is het natuurlijk nog veeeeel spannender maar toch!

Nog maar 2/3 nachtjes slapen!!!

X Pip

Hey pip

Vind het nu zelf ook heeeeeeel spannend worden ......merk dat ik nu in tegenstelling tot van de week denk dat het niet zo is ....denk ik om mezelf te beschermen. We zien wel, krijg er in ieder geval de rot zenuwen van whahaha

liefs happy

hahha die Suuzje,.....
jij ook al aan de Matcar! Ben benieuwd!
Brrr heb nu van dat maagzuur wat naar boven komt....heb ik echt nog nooit last van gehad!Roos

Hoi roos,

Er breken voor ons nu wel heeeel erg spannende dagen aan he. Raar joh dat maagzuur als je dat normaal nooit hebt  Misschien een goed teken  Ik loop heel de dag op te boeren ...... mooi zooitje bij elkaar he

xxx happy

Hoi linda

Ik weet het ff allemaal niet meer hoor, sorry. Jij hebt toch vanaag je nod? Wanneer ging jij nou testen ..... was het nou zaterdag ?

xxx happy

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Bedacht me tijdens het invullen van de roze wolk dat ik al in de 3e ronde zit! Niet gedacht dat dat zo snel zou gaan.

Maar 17 sept. pas m'n volgende NOD, dat duurt wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lang! pffff

Waarom zijn jullie allemaal zo stilletjes, druk aan het klussen zeker  

X Pip

Hey pip.

Nou ik ben niet aan de klus hoor   pfffff moet er niet aan denken nu. Als ik ook gewoon ongie word, heb ik mn nod ook rond die tijd waarschijnlijk, ook de 16e of 17e   pffff dat duurt zeker lang zeg. Maar ja, laat ik eerst deze ronde maar afwachten

xxx happy

Terug
Bovenaan