DE KLUS - BABES

Lekker rustig hier....er komt vanavond voetbal op tv dus ik ben benieuwd of het ook zo rustig blijft (denk dat ik hier de hele avond rondhang aangezien ik niet van voetbal hou!)

Deleve: wat leuk dat je hier even komt kletsen!! Je blijft ons de komende maanden toch ook af en toe wel op de hoogte houden?

Kleintje: Volgens mij houden wij Nationale Leegloopdagen samen met Bambi

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Zelf denk ik niet aan een innesteling, het begon al op dag 10 en dat lijkt me aardig vroeg...maar of het nou een tussentijdse bloeding was of een ongie...ik weet het niet  nog meer meningen?

x Pip

Hoi linda

Hihi zit ook met een ballonnen-buik whahaha. Snel mn broek uitgedaan ......Ik heb dit toevallig vandaag ook nagevraagd van die innestelingsbloeding ( aan Bekenden) en geen van hen had dit gehad. WAs al bang want .....ik heb er ook geen last van gehad dus al mn hoop was alweer weg ........maar gelukkig om mij heen heeft niemand het gehad. Succes met wachten whahaha

xxx happy

He Pip,

Ik heb geen idee wat jouw cyclus betreft! Ik vond het erg lastihg om er wat zinnigs over te zeggen! Maar ja...daar schiet je natuurlijk geen donder mee op!

Als het goed is krijg morgen de testen binnen....dat is 7 dagen voor mijn NOD! Wat te snel dus....Ik ga zondagochtend testen! Daqt is dan 4 dagen voor mijn NOD!
Ben benieuwd! IK bereid me maar voor op een negatieve test! Valt het altijd mee he!

Alle leeglopers...veel sterkte en op naar de volgende ronde!

Roos

Mamaroos: ik hoop dat t bij jou ook raak is! spannend hoor

Deleve: zit je al op t andere forum? Vindt t daar beetje dooie boel
Je bent nu 6 weken zwanger? Wat voor klachtjes had/heb je allemaal? Sinds vanmorgen heb ik zere borsten, voel me buik regelmatig, beetje kleine steekjes ofzoiets, ben sinds paar dagen moe
Bij dat andere forum vertellen ze er niet echt over (vindt ik dan hoor) , maar ik wil gewoon een beetje vergelijken.
Had je ook last van bruine afscheiding? Heb ik nu af en toe

hi meiden!
 @pipstip ik denk dat het een tussentijdse bloeding is geweest, want je ei kon je nog niet gehad hebben denk ik. Heb je eigenlijk lang de pil geslikt, of helemaal niet? Dan zou het ook nog een beetje te maken kunnen hebben met ontpillen dan is je lichaam nog zo in de war.

@Happy jaja nog steeds dezelfde klachten! Nog een paar daagjes!!!!!!!

@mamaroos waar kan je die matcare testen bestellen?

x suuz

hoi meiden,

Hier gaat het al iets beter hoor. Me mannetje doet weer super lief en klef, jammer dat we niet kunnen klussen. De leegloop word minder hahaha.
Jammer he meiden die ook leeg lopen, it sucks !!!!!!

Happy en linda het word met de minuut spannender en denk echt dat het raak is voor jullie. al dat gekots en misselijk gedoe.

deleve luek dat je ff kwam buurten. succes met de echo over een paar weekjes zei je toch ???

pip over die cyclus van   jou tja  heel vreemd allemaal. Ik zou als ik jou was ff 2 schema's bijhouden ik zou nu voor deze cyclus blijven doortellen tot 36 net als vorige keer, komt je ongie niet en test je evt. nega dan kan je doorgaan in het tweede schema vanaf maandag met het rode bloed, ik zal voor die cyclus ong. 32 dagen aanhouden. Je zit dan wel met 2 vruchtbare periodes  hahaha. maar des te meer kans.
Zo heb ik het ook gedaan toen ik die rare bloeding op dag   16 t/m 20 had ik heb toen verder geteld tot 28 en toen ik een week later nog niet ongie was heb ik dus verder geteld vanaf die bloeding en toen na 32 dagen ongie geworden, dus moes dat me ongie wel geweest zijn. snap je nog ????
Hoop dat je er wat aan heb meid.
succes.

Alle andere meiden succes in de klusperiode, testperiode en met de ongie dagen hahah

xx Bambi

@ suusje,

Ben roos niet hahaha maar weet wel waar je die testen kan kopen.

www.matcare.nl

heb ik vorige maand ook gedaan, snel save en simpel hihih.

xx Bambi

Terug
Bovenaan