DE KLUS - BABES

hoi meiden,

Kom er niet uit waar we heen willen. hahaha luxe probleem. de hotels in tutkije zijn heel mooi, maar ben ff de landen zat met moslim nationaliteit of moeilijk naar buiten gaan zonder lastig gevallen te worden.

dus ik dacht spanje of groekenland, maar nog best duur, maar kan je wel gewoon hup naar buiten toe.

weet nog niet, kan geen keuze maken. als we gaan gaan we op 1 sept. weg. hahaha onze trouwdag. dus wie weet komen er nog leuke aanbiedingen.

pip goed dat je positief inziet van een extra klus periode hhahah
happy kots jij nog ff door. hahah

ga me bedje in. trusten

xxx Bambi

Hoi meiden

Ga mn bedje in. Morgen werken dus tot morgen avond

xxx happy    

goeimorgen dames

nou roos succes met de testen ik hoop het voor je, vooral omdat je ook van die vage klachten hebt.
happy ik wil een zaterdag gaan testen, ik ben nu weer misselijk en weeer na mijn broodje. ik ben bang dat als ik nu ga testen dat het helemaal negatief is. met mijn eerste zwangerschap was de streep ook pas na een paar dagen duidelijk. voor de rest van de dag gaat het wel weer goed met me, daarom ben ik ook zo bang dat het een negatieve test wordt, maar goed wie niet waagt wie niet wint haha
voor iedereen die moet werken een fijne werkdag en voor de gene die thuis zijn ook een fijne dag. ik kom vanmiddag nog wel effe buurten

xxx

oja nog een vraagje, ik heb steeds van die warmte aanvallen, dan krijg ik het in ene heel erg warm heeft nog iemand hier last van ??!!

@Linda:
Ik ben nu 5 weken zwanger, en had gister en vanmorgen ook opeens warmte aanvalletjes. Maarja, moet ik wel erbij zeggen dat t gister erg benauwd was en dat ik t smorgens altijd warm heb, dus of dat nu iets met de zwangerschap te maken heeft? Heb t trouwens nu ook warmmmmm

Goedemorgen trouwens,

Vanmorgen was ik blij dat ik me bh aanhad, pfff doen me toch een partij zeer die borsten van me. Had ik ook altijd een week voor mijn ong last van, dus weet hoe t voelt. Maarja, nu is t voor goed doel haha
Vanmorgen in auto knoop losgegooid van broek, riem gaatje losser, als ze me eens zagen zitten haha. Op t werk snel weer even vastgezet. Kan t gewoon niet hebben, die broek tegen me buik aangedrukt.
SPorten heb ik ook geen zin in. Ren de laatste maanden 2x in week 5 km, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben echt geen zin meer, terwijl t gewoon zou kunnen. Afgelopen maandag voor t eerst weer combinatics, maar heb niet met de buikoefeningen meegedaan, als ik dat vaker niet doe, zal t wel opvallen maarja
Zo, halve dag werken en dan
VAKANTIE!!!!!

@Bambi: wij zijn vorig jaar naar Bulgarije geweest, en t was echt toppie. Zaten in een all inclusieve hotel (was 1e x) maar echt leuk. Volgens mij zaten we op sunny beach (weet t niet eens meer) maar was echt leuk stadje. Leuke boulevevard enzo.
Enne 1 september is de beste dag om te gaan, ben ik ook jarig hihi. Succes met uitzoeken

Hoi mieden,

Zo bieb, dat is een mooi vooruitzicht joh, nog maar een halve dag werken !!!!! Linda ik heb dat van de week ook twee dagen gehad maar nu niet meer. Hier alles htzelfde. Uit bed en gelijk misselijk, snel crackertje en thee op en dat zit er nu gelukkig nog in maar, nog wel constant misselijk. Om ongeveer 11 uur zakt het dan weer. Wordt wel spannend nu, ben zo bang dat ik toch teleurgesteld ga worden !!!!!

liefs happy

lekker bieb nog effe en dan leker vakantie ik zou zeggen geniet ervan. leuk he hoe snel je veranderingen voelt als je eenmaal zwanger bent. Ik had met mijn eerste zwangerschap ook een paar borsten dat als je er alleen al naar keek ze nog meer pijn gingen doen, laat staan aankomen whaha, Omdat ik borstvoeding ging geven werden ze nog groter whaha vond mijn man niet erg.

happy jij bent volgens mij echt wel zwanger hoor erg spannend. ik heb nu last van lichte misselijkheid, maar ja afwachten maar nog een paar dagen en dan testen

Happy en Linda voor jullie wordt het wel heel spannend nu!!!!!

Bieb geniet ervan!

Mijn klusperiode begint over een week weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Terug
Bovenaan