DE KLUS - BABES

Hoi meiden

Bambi gelukkig dat het wat minder wordt, vind het echt altijd verschrikkelijk en helemaal als het zo erg is ...... doe je luiertje maar weer uit hihi. Suuz hoe gaat ie, heb je dat gevoel nog in je buik?

xxx happy

Zo ik heb ze ook gelijk besteld! En je kan ze indedaad al zes dagen van te voren doen!! supers!! Zondag is mn NOD dus als ik ze binnen heb ga ik gelijk testen! Jaja ik weet het ik ben heel eigenwijs hihi.
ga nu lekker bij mn mannetje zitten lekker saampies LOST kijken.

x suuz

ja de luiers heb ik niet meer nodis hahaha, maar de kanonnen nog wel.

He Happy!!
Ja ik heb het nog steeds zit alweer lekker met mn broek open haha! Hoe is het met jou dan? Ook nog steeds last van je buik? Ben je ook nog aan het overgeven dan? Bij jou kan het bijna niet anders dan dat je zwanger ben!!
Het is nu echt spannend!! Wanneer ga jij testen dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

x

Ga met manlief ff vakantie speuren of een filmpje kijken. ff quality time zeg maar hahaha.

miss straks nog anders tot morgen.

xxx Bambi

Hey suuz,

Ja heb het ook nog ......broek is alweer uit hoor. Dat gevoel heb ik nu niet meer heel de dag maar nog wel vaak en met het overgeven ook hetzelfde. Vanmorgen ging het iets beter als de drie dagen hiervoor ....Heb gemerkt dat het begint op het moment dat ik uit bed ga, als ik blijf liggen gaat het wel. Vanmorgen rustig uit bed gegaan moest gelijk overgeven maar ja, er zat niks in dus kwam ook niks uit. Gelijk een crackertje gaan eten en dat bleef er gelukkig in. Daarna wel misselijk maar niet meer overgeven pfff. Raar he     van de week dacht ik     ik ben zwanger en nu heb ik dat soms niet meer .....denk ook dat dat is om mezelf te beschermen voor als het niet zo is. Probeer met testen te wachten tot zondag pffffff

liefs happy

Meiden bedankt voor jullie reacties! lief lief lief!

Ik ga er vanuit dat dit mijn ongi was en ik ga tellen vanaf de dag dat ik rood bloedverlief had= maandag en neem mijn langste cyclus aan = 36 dagen. Dan kan ik tenminste iets op onze roze wolk zetten!! haha

Voor mezelf neem ik wel een extra lange klusperiode die dan ook eerder begint dan bij een cyclus van 36 dagen voor het geval mijn cyclus deze maand korter is (zoals het hoort). Dat wordt dus veeeeeel klussen wahahaha.

Nogmaals dank voor jullie reacties!

X Pip

Terug
Bovenaan