DE KLUS - BABES

Hee Jacqy balen zeg! Het blijft toch weer een teleurstelling! Ik zou zeggen neem een borrel (nu kan het nog!)

En Happy menstruatieklachten horen ook bij een zwangerschap he!

Ik ben vandaag misselijk geweest! En hoofdpijn, buikpijn en een algemeen lamlendig gevoel! Hoop maar niet dat het door een griepje komt!

De Matcare testen zijn in huis!

Roos

dat is jammer jacqje dat de rd gekomen zijn bleh sterkte

miekje: toen ik 1 dag overtijd was van de eerste zei ik tegen me man dat ik zwanger was, ik was zo misselijk en moe, hij verklaarde me voor gek, maar ik was er zo zeker van en na een paar dagen deed ik de test en inderdaad het was raak. Nu heb ik toch soms wel twijfels, ik ben af en toe erg misselijk, ik ben wel moe en heb af en toe een rare onderbuik, vandaag en gisteren last van hoofdpijn, maar voor nu moeten we maar afwachten ik hoop het erg en ga zaterdag testen

het wordt voor jouw ook spannend roos ik  voor je

happy gewoon positief blijven want inderdaad er horen ook krampen bij haha en nog veel meer dingen als je zwanger bent

Hoi meiden

jacqy kl*te voor je joh ... het blijft een teleurstelling. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.....succs meid.
Roos   o echt waar krijg gelijk weer een beetje hoop. Heb het ook niet heel de dag, af en toe maar, afwachten maar weer. Vervelend dat je je vandaag niet zo goed voelde joh .....gaat hetnu wat beter? Spannend de testen in huis, ik heb ze ook in de la liggen en moest me net echt tegenhouden om er niet 1 te pakken maar, niet gedaan.....ben trots op mezelf .....

xxx happy

helemaal toppie happy dat je nog niet hebt getest, het is wel erg moeilijk, ik weet het maar volhouden meid nog een paar dagen

hoi linda,

Ben blij dat ik van jou en roos hoor dat krampen ook bij een zwangerschap horen, zag het net echt even niet zitten. Ik snap je twijfel wel hoor, was er van de week 200% zeker van dat het raak zou zijn en hoe dichter bij mn nod hoe meer de twijfel, denk ook een stukje zelfbescherming he. We blijven voor elkaar duimen he !!!! Ga je zaterdag vroeg testen of weet je dat nog niet? Moet om negen uur werken maar, dat zal wel te vroeg zijn he ......

liefs happy

hoi happy

ik ga zaterdagochtend als ik wakker ben testen dus dat zal wel 7 uur worden want mijn lieve zoontje is dan ondertussen ook al ontwaakt haha

en ik snap erg goed dat je onzeker bent want dat was ik toen ook maar ik denk dat het bij jouw wel goed zit en ik hoop het echt voor je

Hoi linda

Jippie, dat is lekker vroeg zeg !!!!!! Ben echt zo benieuwd. Vind het echt heeel lief van je dat je me iedere keer weer geruststeld of uitleg geeft over bepaalde dingen. Ik blijf duimen       dikke

liefs happy

hallo,

Ik heb dit forum net pas ondekt en hoop dat ik hier mee mag gaan schrijven.
Ik zal mezelf ffies voorstellen.

Ben Petra en 27 jaar. Ben getrouwd met mijn hubbie en hebben een dochter van bijna 17 maanden. Hayley is haar naam. zij is geboren met 26 weken, maar alles is helemaal goed gekomen.
Ik heb ernstige endometriose dus zwanger worden is voor mij geen makkelijke klus. We hebben te horen gekregen dat het een lot uit de loterij zal zijn en aangezien wij al een lot hebben. Niet veel mensen winnen 2x een lot uit de loterij dus wij houden in ons achterhoofd dat het alleen bij hayley zal blijven.

Ik hoop dat ik op dit forum gezellig mee kan kletsen.

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan