DE KLUS - BABES

Hoi christie

Ook jij welkom bij de club ..... het is hier echt heeeeeel gezellig. Ik snap best dat je ronde 6 al een hele tijd vindt hoor! Dit is mijn tweede ronde en ik wil het ook het liefst NU. MOest erg om je verhaal lachen, je vriend/man ( sorry ) wist niet wat hem overkwam s ochtends whahaha. Ik heb begrepen dat je al aardig wat gelezen hebt hier en voor mij wordt het inderdaad nu heeeeeel spannend ..... zal je voor me duimen. Had je je NOD al op de roze wolk gezet?

liefs happy

Hoi dees,

Geukig maar dat jullie allemaal zo lief zijn om te reageren want zag het vanmiddag echt even niet meer zitten ..... nu weer wel had vanmiddag ook wat steken. Ben ook iedere keer best wel duizelig  Jammer dat het bij de april moeders niet zo gezellig he ..... maar misschien komt het nog en moet iedereen nog even wennen. Ik hoop niet dat bij iedereen die borsten zo snel gaan groeien .... heb al dd whahaha

liefs happy

hoi meiden,

gezellige kletsmiepen hahah, moet elke dag een berg lezen om bij te blijven.

Ohhh happy en linda het zo spannend dat ik er zelfs zenuwappig van word, hihihi

Bieb ja 1 sept is een goeie dag he, onze trouwdag en 2 sept ben ik jarig.

Jacqy jammer dat de Rd zijn gekomen, succes volgende ronde

petra en chris welkom bij de gezelligste meiden boel van het forum. hahah
hoe meer zielen hoe meer vreugd.

nou hier gaat het zo zijn gangetje. RD zijn bijna weg dus kunnen we weer aan de klus. Heb er nu al zin in hahaha. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat, want ik wil ik wil het ik wil het hahahaha.
Nu lekker weekend dan volende week nog 3 dagen en die week erna nog 2 en dan heb ik vakantie joehoeeeee. kan niet wachten heb zon zin in zon en zee, en dan hebben we nog niet eens geboekt haha.

xx Bambi

hoi hoi,

Daar ben ik dan weer, sorry dat het even wat langer duurde, maar het was even gekkenhuis hier bij ons thuis, haha.
Hoe is het met iedereen?
Sorry Happy dat ik je al   feliciteerde, maar het klonk allemaal zo positief ik maakte eruit op dat je zwanger zou zijn.
Ik vind het zo sneu voor alle anderen die weer een cyclus moeten wachten en het ergste weer een week niet kunnen klussen ahha.
Ik heb inderdaad vandaag mijn NOD, (28 dagen, maar omdat ik heel onregelmatig ben kan het ook wel later komen.
Ik heb vanavond wel steeds krampen in mijn onderbuik, maar geen lage rugpijn die ik normaal wel altijd heb.
Ik hoop zo dat het raak is deze maand!
Dan krijgen we in mei een kindje, zou toch onvoorstelbaar zijn?
Wat spannend voor je Linda! ik heb nog vakantie tot maandag, maar ga speciaal vroeg voor je opstaan zaterdag, ben zo ontzettend benieuwd  naar je test.
Welkom alle nieuwe mensen bij het forum, gezellig dat jullie er ook zijn!
Je hoeft je nooit te vervelen hoor, er is hier altijd wat te beleven.
Ik betrap me er zelf steeds op dat ik overdag als ik gewoon met mijn dagelijkse dingen bezig ben heel vaak aan de meiden van het forum denk.
Hoe zal het met die en met die zijn, gek he.
Ik wens iedereen weer veel sterkte en succes, ik duim voor jullie.
Groetjes Kruimels

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)
14)
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hey kruimels

Geeft niet hoor dat je me feliciteerde ..... hoop dat je hat van de week echt kunt doen whahahaha. Ik heb dat ook hoor , dat ik aan de meiden denk. Heb zelfs van bambi gedroomd hihihi

liefs happy

Sorry vergeet ik helemaal, spannend ook voor jou he. Zolang de rd s er niet zijn is er hoop he. Zal heeeel hard voor je gaan duimen hoor !!!! Ga je binnenkort testen of niet ?

xxx happy

Wie heeft er een iedee voor een zon vakantie ? Zie allemaal leuke en mooie vakanties in turkije. wie is er wel eens geweest ? is het wat ?
Ook verhalen over spanje of canarische eilanden is welkom, want daar gaat onze 1e keuze naar uit. OOh weet het echt niet, wat me moeten doen . tips zijn zeer welkom
xxx Bambi

Terug
Bovenaan