DE KLUS - BABES

je kan alles aan me vragen en als ik het antwoord erop weet dan geef ik dat natuurlijk dan is vanzelfsprekend. want ik weet wat het is als je zo onzeker bent.
jij ging zondag toch testen?
ik zal gelijk zaterdagochtend schrijven wat de uitslag was. en hopelijk goed.
mijn man vind dit wel grappig hij vroeg net nog is er al weer nieuws op de klussite haha

he petra,

gezellig dat je er bent
jeetje dat is niet niks wat je allemaal schreef. ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je evengoed een tweede wondertje op de wereld mag zetten. sterkte in ieder geval

xxx

ha   Happy, ik had ook ong klachten hoor, en zie ben toch zwanger!!!

Het is wel moeilijk voor me te houden hoor, we (ik en vriend) hebben de neiging om ons elke keer te verspreken.
Mijn vriendin was niet hier om te vertellen dat ze nieuw huis hadden gekocht, welke in maart vrij komt. Dus ik al, o dan kom ik wel helpen hoor. Kan moeilijk zeggen dat ik dan hopelijk hoogzwanger ben haha.

Trouwens allemaal zwangeren in omgeving, 3 ex collega's ,de 1   20 weken, anders nu 12 weken en een ander denk 10 weken. Meisje van 10 weken had vorig jaar na 9 maanden (week voor uitgerekende datum ofzo) het kindje verloren. Ben dus echt blij voor ze.

Hier loop ik lekker met joggingbroek aan, spijkerbroek druk te veel in buik...

ga maar s op dat saaie april forum kijken...

dames ik ga weer effe stoppen en ik spreek jullie morgen weer. allemaal weltrusten

xxx linda

Hoi meiden

@petra; Welkom bij ons zooitje !!!!! Wat dat is het hier soms hoor .....maar wel onwijs gezellig, zou hier nu al niet meer zonder de meiden kunnen! Jeetje wat een verhaal zeg van jou ....... Geniet maar lekker van je lot uit de loterij en ik gan heel hard voor je duimen voor nog een hoofdprijs

@linda; Ja, ik ga zondag testen ..... zal ook wel heeeeel vroeg worden whahaha. Waanzinnig dat je het hier zaterdag al vroeg laat weten, ik hoop dat ik zingend naar mn werk kan ........

@bieb; Bedankt meid voor je opbeurende woorden, ik dacht echt ik word ongie, want zo voelde het ongeveer. Het is nu trouwens weer weg. Ik heb ook op het april forum gekeken, vond het ook maar saai daar!! Misschien moet iedereen nog wennen aan elkaar? Ben blij dat je hier lekker snel antwoord krijgt

@kruimels; Waar zit je meid, vandaag is toch je NOD? Nog geen rd s of klachten?

liefs happy

Dag lieve meiden,
Weer een nieuwe klusbabe erbij om de boel in evenwicht te houden, goed?
Want zo te lezen is de kans groot dat er 2 babes doorschuiven naar het zwanger-zijn forum!  Veel succes met de test zaterdag Happy en Linda.

Ik ben Christie, 29 jaar  en  zit inmiddels in ronde 6 en heb nu echt een klankbord nodig van mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Om me heen hoor ik nl. niks anders van: joh, je moet er niet zo mee bezig zijn, het komt vanzelf wel. Een half jaar is echt niet lang om bezig te zijn.. etc! Nou het is dus ECHT wel lang..
Mijn mannetje is er eindelijk klaar voor, we zijn juli vorig jaar getrouwd, hebben een prachtig huis met 2 "logeer"kamers en allebei leuk werk  wat genoeg op levert om lekker te kunnen leven. En als dan  de kroon op ons leven op zich laat wachten is dat dus niet leuk... Maar dat hoef ik jullie niet  te vertellen!  

Mn cyclus is redelijk regelmatig, 26-28 dagen en ik  denk te voelen dat ik halverwege een eisprong krijg. Voor de zekerheid, en omdat ik nogal een  planmatig tiepje ben  ben ik deze maand aan  de slag gegaan met ovulatietesten. Zonder dat hubbie het  merkt trouwens, want hij  vind er niks aan  om te moeten klussen  als ik een eitje heb..(Klinkt dat bekend?) Nou, na talloze witte vakjes naast de controlestreep had ik 14 aug 's avonds een streep! Natuurlijk  was mijn mannetje net weer moe!! aaarghh. Na een hele nacht lichte slaap en woelen bedacht ik  dat ik hem 's  ochtends ging verassen..  Dat doe ik dus nooit he? Ik ben 's  ochtens niet vooruit te branden, maar voor dit doel lijk ik ineens een ander  mens..    Het is gelukt en nu maar hopen dat het na 6 keer scheepsrecht mag zijn. Mijn NOD is 28 aug.

Ik kijk uit naar  jullie reacties.  Ben benieuwd naar de  testresults!!  

@ Happy, Ik had ook constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden en dat heb ik nu soms nog weleens.. nu meer steken af en toe.

Heb vandaag mijn eerste nieuwe BH gekocht die borsten groeien als kool. nu 75C whoehoe mijlpaal whahahah.
Ze doen wel echt zeer maarja geeen enkel problem dat doen we voor de kleine zwelgje.

X Dees

Welkom Chris 78. Hoop dat er snel glitters zijn voor jou!!

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van de eerste. maar klets nog gezellig mee

Gr. Dees

Terug
Bovenaan