Dag lieve meiden,
Weer een nieuwe klusbabe erbij om de boel in evenwicht te houden, goed?
Want zo te lezen is de kans groot dat er 2 babes doorschuiven naar het zwanger-zijn forum! Veel succes met de test zaterdag Happy en Linda.
Ik ben Christie, 29 jaar en zit inmiddels in ronde 6 en heb nu echt een klankbord nodig van mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Om me heen hoor ik nl. niks anders van: joh, je moet er niet zo mee bezig zijn, het komt vanzelf wel. Een half jaar is echt niet lang om bezig te zijn.. etc! Nou het is dus ECHT wel lang..
Mijn mannetje is er eindelijk klaar voor, we zijn juli vorig jaar getrouwd, hebben een prachtig huis met 2 "logeer"kamers en allebei leuk werk wat genoeg op levert om lekker te kunnen leven. En als dan de kroon op ons leven op zich laat wachten is dat dus niet leuk... Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen!
Mn cyclus is redelijk regelmatig, 26-28 dagen en ik denk te voelen dat ik halverwege een eisprong krijg. Voor de zekerheid, en omdat ik nogal een planmatig tiepje ben ben ik deze maand aan de slag gegaan met ovulatietesten. Zonder dat hubbie het merkt trouwens, want hij vind er niks aan om te moeten klussen als ik een eitje heb..(Klinkt dat bekend?) Nou, na talloze witte vakjes naast de controlestreep had ik 14 aug 's avonds een streep! Natuurlijk was mijn mannetje net weer moe!! aaarghh. Na een hele nacht lichte slaap en woelen bedacht ik dat ik hem 's ochtends ging verassen.. Dat doe ik dus nooit he? Ik ben 's ochtens niet vooruit te branden, maar voor dit doel lijk ik ineens een ander mens.. Het is gelukt en nu maar hopen dat het na 6 keer scheepsrecht mag zijn. Mijn NOD is 28 aug.
Ik kijk uit naar jullie reacties. Ben benieuwd naar de testresults!!