DE KLUS - BABES

Hey bambi,

Gelukkig is je ongie bijna over ....... kan je weer flink aan de klus !!!!! Wordt hier gezellig druk he ...... wel leuk je roze wolk staat al aardig vol !!!! Las net dat er maar (hihi) 700 berichten in een topic kunnen, moeten we een nieuwe aanmaken. Degene die dat doet moet er wel ff een 2 bijzetten ( klus-babes 2 ). Ben benieuwd hoeveel we er vol lullen whahaha

liefs happy

Ik vind tenerife helemaal geweldig. Ben er vier keer geweest. Als ik daar kom is het net een soort van thuis komen. Als je wil stappen kan het en als je rust wil kan dat ook. Wel kijken of de bedden daar klusproof zijn he whahaha

xxx happy

Meiden slaap lekker en tot morgenavond

liefs happy

ps   suuzje hoe is het met je?

hoi,

ga me bedje opzoeken.

meer tips welkom hoor. hihihi

xxx Bambi

Happy: Dank je vor je steun
                     Ik heb stiekum al een test gedaan, veel te vroeg natuurlijk en negatief.
                    Maar heb vandaag ook die nieuwe test  besteld die je 6 dagen eerder kan doen.
                    Dus als die binnen is dan doen we het nog maar een keertje over wwhhahaaaa.
                    Kan die testen ondertussen wel met mijn ogen dicht doen.
                    Zodra ik er 1 heb gedaan dan horen jullie het hoor!
                    truste

Bambi: Ik ben vorig jaar naar Turkije geweest met mijn schoonzusje.
Helaas kan ik je geen goed reisadvies geven, want ik ben met diarree thuis gekomen.
Ik kon absoluut niet tegen de manier van eten daar, ze zullen wel veel olie ofzo gebruiken.
Ook ik ben op tenerife geweest een aantal jaren terug en dit is echt een super mooi land!
Als je met een auto het binnen eiland in rijd dan is alles en iedereen zo vreselijk arm, maar als je kijkt in de grotere plaatsen waar veel toerisme is dan is het allemaal heel luxe. Zo'n groot verschil man!
Maar er zijn zoveel mooie plekjes op deze aarde, misschien dat anderen nog leuke ervaringen hebben, dus meiden: "Reageren aan Bambi".
Heel veel plezier met het uitzoeken van je vakantie, je weet de pret begint al met het plannen vooraf.
slaapse en tot gauw Kruimels

goeiemorgen dames,

jeetje wat vind ik het leuk dat iedereen zo meeleeft, ik wil jullie morgen echt niet teleurstellen dus ik ga mijn best doen om er 2 strepen op te krijgen haha

Chris welkom bij onze supergezellige groep, hier kun je je hart luchten over vanalles en als je vragen hebt proberen we je natuurlijk altijd antwoord te geven.l

Bambi: ik vond het op cyprus erg mooi, maar ik weet niet hoe het weertje daar nu is volgens mij nog wel mooi.

Meiden vind het ontzettend tof dat jullie allemaal meeleven.
He happy nog gekotst??? hahaha, ik ben op dit moment weer een beetje misselijk, tot vanmiddag allemaal

ik moest ook nog effe zeggen dat mijn man deze site fantastisch vind hij zei de een heeft een hyves pagina en jullie hebben de klus babes.
Hij vind het super dat je hier gewoon lekker over je onzekerheden enz. kan praten.
hij geeft ons een grote

xxx

Terug
Bovenaan