DE KLUS - BABES

Iedereen een leuke avond gehad gisteren???!!!!
Wakker worden allemaal, het is prachtig weer!!!!
Mijn mannetje is zojuist weer naar het buitenland vertrokken, is dinsdag middag weer thuis. Is op zich wel jammer want ik heb dinsdag ochtend natuurlijk die afspraken staan bij de heren doktoren............had het wel fijn gevonden als hij meekon, maar goed, das het risico van zijn vak.............dan is 'ie er vaak niet............doe ik het gewoon in mijn eentje.
Klapper van het verhaal is tot nu toe wel dat een collega gister uitriep: Rim!!! ben je zwanger???? Mijn buik was zo opgezet (en een laagje vet natuurlijk), dat ze dacht dat ik wel zwanger kon zijn...............zucht, zucht en nog een zucht..........wordt er niet knapper op dus...............
Whahaha!!!
Iemand anders nog iets geinigs te vertellen.
Ik moet vanmiddag weer werken............................ dan morgen nog een vroege dienst er achteraan (maar 5 uurtjes slaap dus) en dan ben ik een paar dagen vrij!!!! Hoera!!!!

HUH??????!!!!!
Even een vraagje: ik deed net een test en toen was in eerste instante het tweede streepje wat vaag te zien en trok daarna weer weg..............!!!???? Dat heb ik nog nooit gehad..............WAT IS DAT DAN WEER?????
Ik ben helemaal van de leg eventjes!!!

goedemorgen meiden,

Nou al bijna middag dus, ben lui pffff voel me niet zo lekker.
Ik hebenorm ast van me darmen, komt zeker van de bbq???

Ik had gisteren een goeie dag hoor, nergens geen last van. Was heel gezellig met schoonzussie. ooh en ik hoorde steeds een baby huilen , was er net een buurjongetje geboren. kreeg helemaal kriebels, mijn schoonzussie ook, ze had echt zo iets van wil er nog een. hahaha
Ik zeg nog dat kan niet hoor, dan moeten wij alle spulen nieuw kopen. Wij zouden namelijk de complete babykamer krijgen enz.

We hebben het er wel eens over, maar ze weten niet dat we bezig zijn, zij denken dat we wachten totwe verhuisd zijn.

Maar goed als ze toch besluiten om voor ee derde te gaan, dankopen we wel alles nieuw, we hebben er voor gespaard dus, hahaha en lijkt me ook superleuk om samen dik te lopen .whahaha

Vandaag us niet me beste dag, heb net een uur op het oilet doorgebacht, kramp
Vind het niet fijn.
Weet niet zo goed watwe moeten doen, zit te denken of ik niet ergens heen kan waar me hondje kan zwemmen. mmmhh, ff bedenken.

xxxx Bambi

he rimke,

Das vaag van die test!!! Wat moet je daar nou mee he, gelukkig ishet bijna dindsdag, hoop op meer duidelijkheid voor je

xx Bambi

Oe bambi: verkeerd kippetje gegeten? Nou had jij toch altijd al moeilijke darmen toch??? Misschien ook een beetje ontwennen van de koffie die je niet meer drinkt?????

Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?? Ga er in ieder geval lekker van genieten........ik ga zo mijn spulletjes bij elkaar zoeken en dan weer an die arbeid..........zucht.

GENIET VAN DE MOOIE DAG ALLEMAAL!!! HOOP MORGN LEKKER VEEL TE KUNNEN LEZEN HIER!!!1
Dikke kus rimke

heej meiden

de arbo is net langs geweest omdat ik ziek gemeld sta. (aangezien ik misselijk word van etensgeuren en mijn eten niet binnen houd).
en die vroeg na een aantal vragen of ik niet zwanger kon zijn.
ik was net mijn bedje uit en nog niet naar de wc geweest dus net maar ff getest.
negatief. had eerlijk gezecht ook niet anders verwacht want daar is het nog te vroeg voor.

groetjes marleen

hey meiden!

Wat een heerlijk weer  he!!!!! eindelijk!!! Gister heelijk een dagje naar het strand geweest met mn hubbie! Kom ik thuis waren mn borsten verbrand joh whaaaaaaa! Gelukkig lig ik nooit topless want dat doet dan helemaal zeer! En hoe is het met jullie??

@ Rimke echt balen he zo'n negatieve test! Vooral als je al zo lang niet ongi word! Ik hoop voor je dat je na dinsdag wat meer duidelijkheid krijgt, hier word je alleen maar onzeker van. succes meid laat je het ons gelijk weten?

@Marleen ook mischien wat verkeerds gegeten? Misschien heb je wel een zonnesteek? Of je bent gewoon zwanger! Spannend he!
Ik ben nu ook aan het einde van de klusweek, maar het duurt dan altijd weer zo lang he voordat je kan testen!!! Ik ga als ik het volhou pas vrijdag 18 aug. testen. Ik vind het anders zo zonde en een teleurstelling als je te vroeg test!

Ik ben trouwens ook sinds gisteren gestopt met roken. Ik was op strand, lekker een sigaretje erbij.......en opeens dacht ik.... ik moet stoppen met roken! Vaag he hihi. Mn mannetje rookt ook niet en heeft er echt een hekel aan dus hij is er erg blij mee. Helemaal als ik zwanger ben wil ik echt zeker weten niet roken. Dus hopen dat ik het nu al volhou!!!!

Zet gelijk even mn banner erbij..

volgens mij lopen we aardig gelijk marleen!

x suuz

hoi meiden,

Nou gelukkig gaat het weer wat beter, na vanmorgen, ben niet weggeweest vandaag veeeel te warm hahaha.
Het ook altijd wat he, maar dit vind ik weer te warm.

Heb rond de middag nog een ongelukje gehad, zohard gelachen.
Mannetje ging een rondje doen met de hond, belt beneden bij de flat aan, sleutel vergeten. oke deur beneden open.
Ik ging al vast naar de galarij, daar was het lekker koel met de schaduw, dus ik ging ff tegen de muur aanzitten, totdat me mannetje zal komen, 2 van me katten kwamen ook ff kijken ( let op ik in mijn pyama !!!) Waait de deur toch dicht !!!!!
Kun je voorstellen ik,man,hond en 2 katten buitensgeloten en geen sleutel bij de hand.  
Gelukkig had het mannetje zijn mobiel bij zich, ik me zusje gebeld, kan je komen met de sleutel van me huis, we zitten op de galerij, whahaha. zij lachen.
Nou zo een kwartiertje gewacht, in   pyama, toen konden we er weer in gelukkig maar.

Ik vond het wel weer genoeg inspanning voor vandaag.

He rimke, lekker aan het werk/ gewerkt, ??
He marleen, raar he ons lijf, wat moeten we ermee ??? nog even 1.5 geduld denk ik.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan