DE KLUS - BABES

he dank je!
Gelukkig hebben we dan gister nog geklust! precies in de meest vruchtbare tijd toch?! Wanneer is jou NOD dan?

hoi,

Ja ik hoop ook voor je dat jullie raak geschoten hebben, hahaha

Ik heb mijn NOD als het goed is 8 aug. Maar het blijft een gokje omdat me eerste cyclus maar 16 dagen was.
Voor deze heb ik 28 dagen aangehouden, we zullen zien wat mijn lichaam volgende week doet.

xxx Bambi

He hallo allemaal,

Ben ik weer ff....
Sorry dat ik niet zo actief ben met reageren en meeleven met iedereen maar heb het ontzettend druk met ons huisie.
15 augustus krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en 1 september moeten we hier uit zijn. We hebben nogal een groot huis, en daar past dus ook heeeel veel rommel in. We zijn dus al druk bezig met opruimen.
jullie kletsen zoveel dat ik het zo niet meer bij kan houden, sorry, sorry, sorry!!! .
Ik zal jullie nog even inlichten hoe ik ervoor sta...
Ben nog steeds niet ongi. Heb ff geen testen meer gedaan. Ik wacht af, en als ik eind van de volgende week nog niet ongi ben geweest, ga ik naar de dokter. Voorheen kwamen de rode duivels wel gewoon namelijk.
Mijn borsten gaan ook steeds pijnlijker worden. Niet als ik zit ofzo, maar vooral als ik van de trap afloop bijvoorbeeld. Ook zitten er nog "bultjes" op.   Ben niet misselijk ofzo en kan eten wat ik wil.
Nou jullie zijn weer op de hoogte.
Mocht er wat veranderen horen jullie het weer.

Heb gelezen dat een aantal van jullie ook in een spannende fase zitten...Ik zal duimen voor jullie dat het raak is!!! Ook zitten een aantal van jullie in de klusweek....Heel veel plezier!!! hihi.... en raakschieten he!!!!

Heel veel liefs,

Mootje

Nou, drie keer raden. Ook de vijfde test die ik doe is negatief................nou had ik eigenlijk niet anders verwacht maar toch.............heb nog steeds buikpijn, opgezwollen benen en heel zachte borsten (waar het mannetje dan weer blij mee is). Ik zit inmiddels op dag 75 van mijn eerste cyclus....................ben heel benieuwd wat de gyn gaat doen dinsdag.................ik ben wel klaar met dat wachten eerlijk gezegd...................ik heb er nog maar eens een sigaretje op gerookt.........
Wij wonen in een jaren 30 huis, met klein tuintje, drie slaapkamers en een zolder die is om te bouwen tot slaapkamer. We hebben deze een half jaar geleden gekocht, en we hebben het erg naar ons zin. Het is een heel charmant huis met de kamer-en-suite deuren er nog in. Toch denk ik wel eens, is dit wel een kinder huis, achter ons loopt een vrij drukke straat waar ze niet kunnen spelen maar voor hebben we wel vrij veel groen. Toch denk ik niet dat we hier langer dan 7   jaar gaan wonen maar goed, dat is vooruit kijken. Vooralsnog hebben we voldoende ruimte................
Iemand anders nog getest??

Dikke kus Rimke en veel plezier met alle bbq's vanaaf. Denk aan me als ik mijn stoom maaltijd van de appie op eet......................

Hoi Rimke, das rot he weer nega,

En mootje das zeker een drukke periode, veel plezier toegewenst.

Ik ga zo ff shoppen heb ik zin in, hoop dat ik wat leuks op de kop kan tikken hihih.
Ik moet zeggen dat ik me vandaag wel goed voel, heb nog geen koffie geprobeer dhhahah, nam gisteren avond maar thee, leek me veiliger
zal aan je denken rimke als ik een lekker vleesje in me mond stop. whahah. Sorry !!!

xxx Bambi

whahaha!!! Hoe vals kan je zijn!!!!! Jullie lekker aan de bbq en ik in dat stink-gesticht (het ziekenhuis dus) aan een opwarm maaltijd.......................!!!! Het is al erg genoeg dat ik zo aan het werk moet met zulk mooi weer, mijn mannetje ook nog eens thuis en het hele land aan de bbq.................zucht, wat een vak, wat een vak. Naja, had ik maar beter mijn best moeten doen op school............................!!!!
Dikke kus en geniet er allemaal van, als het rustig is vanavond kom ik nog wel effe buurten..........

heej meiden
eerlijk gezecht durf ik niet te testen.
maar ben wel heel benieuwt.
ik denk dat ik nog maar ff wacht.
wacht deze week nog als het dan niet wegzakt en dan vooral het misselijke (het plassen maakt me niet uit). dan ga ik wel testen.

@mootje je bent al best wel wat dagen al over tijd spannend.

@bambi jij hebt ook al van die rare dingen, ook voor jou spannend

dames ik duim voor jullie allemaal.

groetjes marleen

heej meiden

met al die klachten lijkt het idd al wel raak.
maar dan moet al van vorige maand zijn of mijn eisprong is echt veel te vroeg geweest.
kan dat eigelijk?

groetjes marleen

Terug
Bovenaan