He hallo allemaal,
Ben ik weer ff....
Sorry dat ik niet zo actief ben met reageren en meeleven met iedereen maar heb het ontzettend druk met ons huisie.
15 augustus krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en 1 september moeten we hier uit zijn. We hebben nogal een groot huis, en daar past dus ook heeeel veel rommel in. We zijn dus al druk bezig met opruimen.
jullie kletsen zoveel dat ik het zo niet meer bij kan houden, sorry, sorry, sorry!!! .
Ik zal jullie nog even inlichten hoe ik ervoor sta...
Ben nog steeds niet ongi. Heb ff geen testen meer gedaan. Ik wacht af, en als ik eind van de volgende week nog niet ongi ben geweest, ga ik naar de dokter. Voorheen kwamen de rode duivels wel gewoon namelijk.
Mijn borsten gaan ook steeds pijnlijker worden. Niet als ik zit ofzo, maar vooral als ik van de trap afloop bijvoorbeeld. Ook zitten er nog "bultjes" op. Ben niet misselijk ofzo en kan eten wat ik wil.
Nou jullie zijn weer op de hoogte.
Mocht er wat veranderen horen jullie het weer.
Heb gelezen dat een aantal van jullie ook in een spannende fase zitten...Ik zal duimen voor jullie dat het raak is!!! Ook zitten een aantal van jullie in de klusweek....Heel veel plezier!!! hihi.... en raakschieten he!!!!
Heel veel liefs,
Mootje