DE KLUS - BABES

He kleintje,

Ik heb geen luxe probleem, meer een ergenis. Ik zit op een flat, nou is die behoorlijk ruim ik heb 3 slaapkamers, dus plek voor een kindje is er wel. Kopen zit er voor ons niet in dus wij huren. Ik wil graag uit de flat, want ik wil een tuin en niet meer 4 hoog met boodschappen slepen en meer van dat.
Onze woningbouw heeft een of ander dom punten systeem, dus kan het nog wel een jaartje duren. leg me er maar bij neer, want er is plek.

Ohja rimke,

las net ff terug en ga je morgen nog testen ??? ben toch wel benieuwd. testen is altijd spannend. laat jehet ff weten???

xxx Bambi

heej meiden

ik heb   de testen binne.
heb ze al besteld en gelijk 9 beter te veel dan te weinig.
ook ik denk soms van gaat het wel lukken (terwijl ik pas in ronde 1 zit)
het misselijk worden van eten is helaas nog niet over en daar is vooral mijn baas niet blij mee aangezien ik bij macdonalds werk. (heb je nogal veel etenslucht).
vriendin van me zegt dat ik toch maar nu al moet testen misschien is het al raak en word ik daarom zo misselijk.
ik weet het niet.

groetjes marleen

he meissies,,

wij hebben ook wel ruimte,wij hebben een huis met 5 slaapkamers, dus daar passen wel meer dan 1 kindje in, het is meer over de rruimte verder in huis, over waar je alles neerzet, box speelgoed, wij hebben namelijk een splitlevelwoning, met allemaal trapjes en dus alles apart (keuken, apart woonkamer apart enz..)
Maar ja mijn mannetje vind dat ik me niet zo druk moet maken, en dta ovreal een oplossing voor is, gisteren zei hij dat hij anders wel een serre aan zou bouwen als ik dal dan wilde, dat is wel lief he,, dan maakte ik me ook niet meer zo druk..

he rimke heb je al getest????? ben benieuw..

en marleen heb jij al getest of ga je niet testen nu al??? ben ook kei benieuwd

he bambi ik ga ookm bbq en vanavond LEKKER!!!!!!!

Ik ga voor jullie duimen!!!!!

Ik ga mijn bikini aan doen en lekker zonnen..

liefs kleintje!!!!

l

al nieuws dames ???

marleen, misselijk is wel een voorteken, maar jakan ook weer een grapje van ons lichaam zijn.

Ik heb stiekem ook al getest, maar ja ben een week tevroeg, dus had niet anders verwacht als nega. maar ja je weet maar nooit.
Toch is daar ff de teleurstelling, zet het snel van me af, want het is mijn eigen schuld dat ik te vroeg test.

Ik ga zo met man lief ff schoonmaken hier, en ga vandaag ook nog ff shoppen naar een BH, gisteren gingen 2  van me favoriete kapot, mhhh kan gelijk wel een setje van maken, spannend voor de slaap kamer, hahaha

he miss.tot straks.

xxx Bambi

hey meiden!!
Een nieuw topic joehoe!!
Ben twee daagjes weggeweest dus vanochtend gelijk weer die laptop op me schoot om dit forum te checken! Het is hier echt super gezellie. Als ik een avondje niet gewest ben mis ik het gewoon erg he!! whaha

@bambi en Marleen hebben jullie al getest??? ...spannend!!!!
      Het klinkt bij jullie wel echt als zwangerschapsverschijnselen hoor ik ga echt voor jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor de anderen ook natuurlijk

Nog even een vraagje je ben toch twee dagen voor  tot twee dagen  na je eisprong vruchtbaar? Heb namelijk gister wit slijm verloren (eisprong??) dus hebben gelijk geklust hopen dat het raak is!

We zijn ook lekker uiteten geweest heb nog lekker carpacio en biefstuk genomen whahaha dat vind ik zoooo lekker en nu kan het nog toch?!!!

Nou meiden ik ga er weer even vandoor lekker bakken en braden op het strand!

dikke x suuz

oeps sorry Bambi heb er overheen gelezen. Ik zie dat je al getest heb. Het is miss. wel wat vroeg om al te testen dan geven ze altijd nega aan. Ik ben ook altijd zo nieuwsgierig hoor! Kop op meid! Ik zou het over een paar dagen gewoon nog eens proberen.

fijne dag iedereen!!!

he suusje,

Ik gellog niet dat je 2 dagen na je eisprong vruchtbaar bent? heb ff wat opgezocht kijk maar:

De bevruchting

De eicel blijft na de eisprong een paar uur leven, maar zaadcellen leven veel langer. Die kunnen het soms wel een week vol houden (er zijn zelfs gevallen bekend dat zaadcellen meer dan 10 dagen in leven bleven. Dat betekent dat je gemiddeld zeven dagen vruchtbaar bent. De kans op bevruchting is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna het grootste. Zelfs drie keer zoveel als in de zeven dagen voor de eisprong.

Als je cyclus regelmatig is, dan kun je makkelijk uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent. Veertien dagen voordat je ongesteld moet worden is de eisprong. De vruchtbaarste dagen zijn twee tot drie dagen rond de eisprong, maar de geslachtsgemeenschap zou vanaf vijf dagen voor de eisprong kunnen plaatsvinden om bevrucht te raken.

snap je.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan