DE KLUS - BABES

Hoi pip

Kl*te he, ik weet ook dat mn vriendin gelijk heeft en morgen ben ik hier ook heel blij mee maar dit valt zooooo tegen. Jullie hoeven dus niet naar apeldoorn te gaan, geen vruchtbare grond hihi. Bedankt meid ...

liefs happy

Hoi essy

Bedankt en welkom. Dit is dus het bewijs he ..... al die klachten zeggen niets. Gezellig dat je er ook bij bent gekomen en tot kwebbels

xxx happy

Oh neej happy, balen zeg. Volgende ronde beter meid. Ik leef met je mee. Wat heeft jou lichaam je voor de gek gehouden zeg! Jakkes.
Op naar de volgende ronde.

Sterkte en huil maar lekker uit bij je mannetje.

XX Dees

he happy

mocht ik zwanger zijn blijf ik hier natuurlijk lekker kletsen want ik vind het hier veel te gezellig haha
En mijn gevoel zegt nu naarmate het bijna morgen is dat ik toch niet zwanger ben, ik weet het niet ik voel me af en toe erg misselijk en ik ben erg moe, maar toch zegt mij gevoel al vaker dat de test morgen negatief uitpakt, maar goed morgen dan weten we het
sterkte meid ik vind het echt erg sneu voor je

he happy

ik heb het net me man verteld (ik vertel me man alles haha) en hij vind het ook erg sneu voor je ook sterkte van mijn lieve mannetje, en laat jij je maar lekker verwennen door jouw mannetje vandaag

Hoi deleve

Bedankt meid, ja idd wat wordt ik voor de gek gehouden he. Ik zit nu ff lekker uit te huilen en dan weer kop op !!!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alles goed verder met jou?

xxx happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 17:39:21'));

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 17:29:10'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Hey lin

Haha dat ik vind ik nou echt heeeel lief zeg ...... wat heb jij een lieve man. Ik word nu ook lekker verwend hoor, hij is nu aan het koken, kan lekker over 5 minuten aanschuiven

xxx happy

Terug
Bovenaan