DE KLUS - BABES

dames

ik ga er weer vantussen want ik krijg zo visite.
Morgen als ik wakker ben ga ik testen en dan schrijf ik het meteen, misschien dat ik vanavond nog effe kom buurten en anders alvast iedereen voor vananvond weltrusten

xxx linda

Hey meiden!
Druk,druk,druk! Hoe is het hier?? Ik heb het de afgelopen dagen aardig druk gehad heb ik nog wat gemist?

@Happy wat lees ik nou? Toch ongi geworden? Of ben je nog in twijfel? Echt irritant zeg! Je hebt zo veel verschijnselen!!! Ga je wel voor de zekerheid en test doen?

Helaas heb ik ook vandaag wat bruine afscheiding!! Vorrige keer kwam dit ook voor mn menstruatie. Dus ik vrees dat ik toch ongi ga worden! Ik baal er echt onwijs van  . Er waren zo veel verschijnselen! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he! Maarja nog ff wachten tot het echt doorbreekt en dan weer op naar de volgende ronde helaas...

x suuz

Hey rimke,

Leuk dat je er ook weer even was !!!!!! Spannend hoor dinsdag voor je, ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben. Hihi jij met je kerstboom.  Laat je het nog even aan ons weten als je wat wijzer bent? Doei ouwe muts

liefs happy

Hoi suuzje,

Ik ben echt ongie geworden !!!! Vind het echt nog steeds moeilijk te geloven maar ja, kan er niks meer aan veranderen he. Het is tot nu toe wel wat anders als mn normale ongie, het is heel slijmerig maar wel rood. Ik ga niet testen, ben het echt even zat. Wat lees ik nou bij jou. toch ook niet je ongie die eraan komt he. Ik zal blijven duimen meid, succes en hou ons op de hoogte he

liefs happy

Hoi meiden,

Ik ben nu wel benieuwd of ik morgen ook weer moet kotsen of dat dit nu ook gelijk over is   O ja, kruimels, succes meid

liefs happy

Hoi Happy,
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Echt alle tekenen leken er op.
Dat is dus echt k..
 meid

Sterretje, dank je wel meid, vandaag ff balen en dan weer vol goede moed naar de nieuwe ronde. Hoe is het verder met jou, alles goed?

liefs happy

Hoi Happy,
Nou op zich wel, ik heb nadat ik terug kwam van vakantie nog wel meegelezen en af entoe gereageerd, maar ik had me een beetje teruggetrokken. Ik vond het rot om te lezen van Bambi en nu ook van jou. Dat we niet meteen zwanger zijn ok, maar waarom dan soms megaduidelijke tekens die ons voor de gek houden?
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan