De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Mylife Ik ben met rond de 26 weken gestopt. Tot nu toe wel echt een hele fijne en goede keus! 

Ik slaap hier op een soort ski helling aan kussens. Het is een hele constructie. Als ik plat lig krijg ik last van benauwdheid en mijn ribben. Ik heb ook nog twee grote lange kussens naast mij, eentje tussen mijn benen en onder mijn buik. De andere achter mijn rug. Het ziet er uit. Mijn man moet altijd lachen als ik weer geïnstalleerd ben in bed. 

Oja en vocht vast houden begint te komen. Het viel me toevallig op deze week dat mijn trouwring wel erg strak zit. Vooral als ik het warm heb dan heb ik van die dikke handen. 

Nou hier weer een heerlijke nacht, heb de was al gedaan en de vaatwasser in en uit geruimd. Ben s’nachts bijna productiever als overdag en m’n vriend ligt heeerlijk te snurken, die slaapt echt overal doorheen, lijkt me ook weleens lekker. 
ga mezelf nog maar even nuttig maken en bekijken hoe ik mijn gebruikersnaam kan aanpassen ?

Hey !
Ik ben nu ook bij de laatste 50 dagen. (Met de kerst uitgerekend)  Vind het toch wel erg snel gaan ineens. Gelukkig wel al verlof want werk werd op het laatst wel erg zwaar ( 40 uur pw in de kinderopvang) 
dat van het vocht vasthouden en het slapen herken ik ook wel. Voor dat slapen is bij mij momenteel echt drama! 

Poehhh ja ik hield al heeeel snel vocht vast en nu dus super veel! 
Vannacht hele nacht krampen gehad. Vanmorgen een slijmprop met bloed verloren.. blehhh en nog steeds krampen maar denk geen weeen? Ik herken geen tussenpozen of iets. Bij mn dochter zat ik natuurlijk gelijk in een weeenstorm... dus heb geen idee... Verloskundige zei al we gaan het afwachten!

@mylife spannend, zeker nu je ook de slijmprop bent verloren, hopelijk zet het snel door! Nog geen regelmaat in de krampen gevonden? Misschien even warm douchen of een bad nemen kijken of het afneemt of juist doorzet

@Mylife Spannend zeg!! Hopelijk gebeurd er wel iets vandaag. 

Ik heb opzich prima geslapen vannacht. Kan altijd beter. Maar ik ben al blij met een paar uur achter elkaar door haha.

@mylife spannend zeg!!! Zal het nu dan toch gaan beginnen.. Hopelijk dat het dit keer geen weeenstorm is voor jou,dat lijkt me echt vreselijk.. 
Hier ook slechte nachten. En het lastige is dat het me overdag ook niet lukt om echt wat te slapen. Achja, ik wissel actief zijn en rusten maar zoveel mogelijk af!
Morgen 36 weken en ik vind het echt een bizar idee dat we binnen nu en 6 weken onze kleine man vast hebben. Aan de ene kant vind ik het inderdaad ook snel gaan, aan de andere kant lijken deze weken allemaal maar lang te duren haha!

Terug
Bovenaan