De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Gebruiker, wat ik zo op een dag doe?
lekker uitslapen, met vriendinnen afspreken, naar de bios, winkelcentrum. Vorige week naar een theatervoorstelling, gisteren een musical. Huis beetje schoonmaken, filmpjes kijken, koekjes bakken, tuincentrum, ik kan nog wel even doorgaan! Vind het heerlijk verlof:)

@AnnaRR: nee geen idee! Werd alleen gezegd dat zijn buik voor lag op het schema! Morgen gaat de echoscopisten van onze praktijk het overleggen met het ziekenhuis! Omdat ze de afgelopen dagen niet op de praktijk was is er nog geen overleg geweest! Ik hoop dat ik morgen meer weet! Dan weet ik waar wij aan toe zijn... dinsdagavond zijn wij nog wel even naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding! Was wel even fijn om te zien hoe de kamers waren en om te weten waar wij dan zo snel kunnen parkeren. 

Hier weer een controle gehad bij de vk. Was ook gelijk de laatste dus dat was wel heel gek. Nu aftellen naar de dag dat ze de inleiding gaan starten. Meneer lijkt er zelf nog geen zin in te hebben. Nog niet ingedaald namelijk maar komt wel goed. 
Gelukkig droog buiten zodat ik niet verplicht de hele dag binnen hoef te zitten. Komt iedereen de dagen een beetje door?? 

Oh dames ik zit er echt wel even doorheen hoor. Ik slaap echt stukke minder sinds een paar dagen, heb erg veel last van krampen en voorweeen. Ook ligt de baby echt op zijn allerlaaagst dus die druk op mijn bekken is geen grap meer. Ik heb scoliose in mijn rug en die heeft het goed uitgehouden alle maanden, maar vind het nu ook mooi geweest. Dus die rug doet ook mega zeer. Om het af te sluiten heb ik ook sinds twee dagen ineens weer mega pijn aan mijn tepels/borsten. Why?! Ik ben het gewoon echt zat. ? 
Zo, even klagen is lekker. 

@Jannekevs, klagen is soms even nodig. Lijkt me vervelend dat je slechter slaapt en dan al die klachten erbij. Zou voor jou dus wel heel veel zijn als de kleine zich eerder meld!! Ik herken de klachten niet dus kan me niet voorstellen wat voor een laat je daar van hebt. Hopelijk kan je het nog even volhouden!! 

@valerievo oh ben benieuwd spannend! Hou ons op de hoogte

@jannekevs hier ook echt een baaldag, ik slaap gewoon niet s’nachts en kan echt alleen maar janken omdat ik zo moe ben en het niet meer zie zitten gatverdamme zeg mega last van m’n reuma dus ik snap je helemaaaal! Ik hoop nu ook gewoon dat de bevalling niet begint omdat ik er de energie niet voor heb 

@AnnaRR Ja ik heb vanochtend ook echt een potje staan janken in de keuken toen ik ontbijt aan het maken was. Me man is maar verder gegaan met het brood want dat was anders door weekt. ? En wat naar van je reuma! Mijn zusje heeft het ook dus ik zie die struggles soms. Hoe moeten jou gewrichten dan wel niet zijn als alles zo week is, mijn God! Respect! 

Ik heb dinsdag weer een afspraak bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt. Is de eerste keer dat ik daar naar toe ga dat ik me gewoon echt niet meer goed voel en ‘negatief’ ben. Zijn ze bij de praktijk waar jullie lopen makkelijk in strippen of eerder iets inleiden als het niet meer gaat? Hier heeeeeel lastig. Strippen echt pas vanaf 41 weken enz. Überhaupt even voelen hoe het ervoor staat doen ze eigenlijk ook pas zo laat mogelijk. 

Hier ook klaar mee. Snap jullie helemaal met de rugklachten en slecht slapen! Ik ben zondag uitgerekend.. was woensdag bij de vk en toen ook aangegeven voor het eerst dat ik het echt even niet meer zag zitten maar eigenlijk kwam daar weinig respons op. Alleen misschien nog naar een bekken fysio voor je rug. Net of dat nu nog zin heeft?! 
Hebben jullie op het nieuws ook gezien over het onderzoek in Zweden over inleiden? Dacht nou ga dus echt niet meer zo lang wachten!! 

Terug
Bovenaan