De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnneRR hahaha ik snap je helemaal met dat shoppen! Die postbezorger maakt tegenwoordig ook een uitgebreid praatje en hoe lang ik nog moet enzo haha! 

@Jannekevs, ik hoop voor jou dat de kleine zich snel meld! Hoe was de 36 weken echo?? Alles goed??
@jetbussel, spannend!!! Hopelijk is het verliezen van de slijmprop bij jou het teken dat het snel gaat beginnen. Wat fijn dat de vk inwendig al wilde voelen, misschien dat ik dat volgende week ook wel ga vragen. Was er al iets te voelen??
Hier gisteren op controle urine moeten laten checken, vermoeden blaasontsteking. Vanochtend urine ingeleverd bij de huisarts, urine was niet schoon maar ook geen blaasontsteking. Is nu op kweek gezet, hoor eind deze week of begin volgende week pas iets.. Iemand een idee wat het dan zou kunnen zijn?? Moet ik dan denken aan eiwitten in urine of juist iets van suiker?

@anomi Ik zou denken aan eventueel de eiwitten. Duurt best lang voor je de uitslag krijgt. Hier de dag erna al. 
Het was al een beetje aan het verweken. Nog niet ver genoeg of insluiting helaas. Maar kan snel gaan. Vandaag weer veel krampen dus gaan er maar vanuit dat het iets doet ;) 

@Anomi- Ik heb laatst zoiets soortgelijks gehad. De ontstekingswaarde waren noch vlees noch vis. Heb toen uiteindelijk wel een kuurtje meegekregen. Ook zagen ze eiwitten, heb toen extra urine ingeleverd en dat is op kweek gezet. Ik had maandag eindelijk de uitslag (huisarts was met vakantie) en uit de kweek is niets gekomen. De huisarts vertelde dat urine van een zwangere vaak wel iets aan ontstekingswaarde schijnt te hebben. Zal me er voor nu niet al te druk om maken dus! (Als je je verder prima voelt natuurlijk) 
De echo gisteravond was top! Hij ligt lekker goed ingedaald, ook waren alle afmetingen prima. Hij mag komen hoor! 
Ik ga het dan dus zeker voorstellen mocht ik met 40 weken nog geen baby hebben. Ik weet van een vriendin dat ze hier best moeilijk doen met strippen, echt pas vanaf 41 weken. Ik ga anders gewoon niet weg voor dat ze even gevoeld hebben. ? Die snappen toch ook wel dat als mijn 41 met kerst valt dat dat niet echt chill is. 

Verder vandaag een heerlijk rustig dagje. Er rommelt hier nog niet echt iets denk ik, behalve de druk op down under en bekken. Wij gaan vanavond lekker samen uiteten. Doen we sinds een paar weken elke week nu 1x. Nu kunnen we nog even samen! ?

Wat een leuke topic! Ik sluit mij graag bij jullie aan. Heb nog 30 dagen tot de uitgerekende datum te gaan. Fijn om te lezen dat een aantal van jullie ook al echt aan het aftellen zijn. Ik zit helaas al vanaf week 28 thuis wegens een dreigende vroeggeboorte. Voor mijn gevoel duren de dagen zo lang! Wat doen jullie zoal iedere dag? 

@gebruiker welkom! Oei nu wel alles in de rust ? 
ik zit vanaf 20 weken thuis dus mijn dagen duurde vaak ook oneindig, ik vermaak me vooral met boeken lezen en tv kijken oh en ik ben verzot op bevallingsverhalen lezen hahaha en verder probeer ik elke dag ff boodschappen te doen en mensen te zien, nog ff volhouden!
@anomi ik heb dat laatst ook een keer gehad, m’n urine was niet schoon maar het was ook geen blaasontsteking, uiteindelijk na de kweek was het niks. Bij ons zien ze met de teststrip ook gelijk of het eiwitten zijn dus ik wist toen gelijk dat dat het niet was. 

Oo fijn om te horen dames! Dat stelt me wel gerust. Zal waarschijnlijk wel meevallen dan!

@janneke fijn dat de echo helemaal goed was!! En ik neem aan dat ze dat wel begrijpen toch, als je met 40 weken vraagt om te strippen.. Je wilt liever de feestdagen voor zijn, dat zou voor hun toch ook begrijpelijk moeten zijn?? heerlijk die laatste avondjes samen, waarvan je elke week denkt dat het de laatste keer is dat je met z'n tweeën weg bent haha. Wij doen dat ook inderdaad.
@jetbussel, spannend! Houdt ons op de hoogte, hopelijk zet het snel wat door
@gebruiker wat vervelend.. Het is uiteindelijk dan alleen geen vroeg geboorte.. Gaan ze je eerder inleiden of laten ze de baby wel zitten?

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor, leuk! Ik moet zelf nog 23 dagen tot de uitgerekende datum:)
ze ligt er goed voor en ook al stuk ingedaald dus dat is mooi. Af en toe wel last van krampen en pijn in onderrug die weer wegtrekt, maar echt rommelen doet het nog niet hoor. Druk op mijn liezen van het indalen maar ook dat zegt niet zoveel volgens de verloskundige, kan weken zo blijven. Nu ben ik er ook nog niet klaar mee hoor, ze mag gerust nog eventjes blijven zitten. Prima als ze komt maar ik doe nog zoveel leuke dingen in verlof en lekker aan het chillen. Ik zou met kerst 41+5 zijn dus ik hoop ook echt dat ze voor kerst geboren wordt. Ik ben zelf de 17e jarig dus alles voor mijn eigen verjaardag hoop ik op haha!

@Anomi- Zal je inderdaad niet al te druk maken hoor!! En ja echt heerlijk, nog even met zijn tweeën. Geniet er ook extra van ofzo. 

@Gebruiker De dagen duren soms mega lang, soms niet vind ik. Ik heb vorige week expres heeeeel veel afspraken ingepland deze en volgende week. Al is het maar dat er iemand even op de thee hier komt. Breekt toch even die dag. Verder staat hier vaak Netflix aan, doe ik elke dag wel even de vaat, een wasje en pak ik de kruimeldief erbij. 

Terug
Bovenaan