De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier gaat alles prima. De gebruikelijke kwaaltjes rond dit termijn. 

Vanaf volgende week heb ik wekelijks een check bij de vk. Vind het wel fijn. Kan ik is even goed klagen haha. Ik hopelijk namelijk écht van harte dat als de baby er niet is met 40 weken ze wel een poging willen doen om te strippen. Of in ieder geval even te voelen hoe het ervoor staat. Normaal doen ze dat met 41 weken pas, maar dat valt voor mij op tweede kerstdag. Lijkt me wel zo aardig om dat voor die tijd even te proberen toch? Of vraag ik dan iets heel geks. ?
Ik ga er inderdaad vanuit dat er niet echt heel veel meer te zien is vanavond. Aangezien hij ookal ingedaald ligt. Toch altijd wel leuk. ?

Hallo dames, ik lees al een tijdje met jullie mee maar nog niet gereageerd. Ik ben vandaag 37 weken en kan niet wachten tot de kleine er is. Ik weet dat ik al 1 cm ontsluiting heb maar het zet niet door. Van niks naar ontsluiting was een verschil van 3 uur. Ze dachten wel dat het door zou zetten maar dat heeft het helaas niet gedaan. Nog tips voor het doorzetten? Succes allemaal!

Hier ook nog alles rustig. Lekker naar buiten geweest vandaag, gelukkig. Gister was het echt rot weer en ik ga ook echt iedere dag even naar buiten. 
Mijn waardes met prikken zijn eigenlijk ook altijd goed. 
Morgen weer controle bij de vk dus is even zien of meneer nog steeds goed ligt. Zie hem soms zo veel bewegen dat ik me afvraag wat hij allemaal doet??. 

Nog precies 50 dagen dus ik kom me ook melden ?
Donderdag laatste werkdag en dan lekker verlof, kijk er naar uit wat meer rust en nog genoeg te doen. Kamer waar grote zus heen gaat moet nog af, alles nog voor ophalen/kopen. En weer lekker kleertjes wassen, ziekenhuis tas inpakken en alles voorbereiden. Ben benieuwd wanneer ons mannetje zich gaat laten zien.

@Ramboo Spannend zeg! Lijkt me ergens apart om te weten dat je al met iets aan ontsluiting rond loopt. 

@Ninel Wat heerlijk! Hier zijn al deze dingen al gebeurd. (Helaas) Toch wel erg leuk om zulke dingetjes voor te bereiden enz. 

Ik durf dit bijna niet hardop uit te spreken maar; ik ben echt klaar met de bewegingen van de baby. Ik vind ze vervelend. Ze doen mij zeer of het voelt echt onprettig. Hij moet gewoon lekker binnen nu en 2/3 weekjes komen. Lijkt me een heel erg strak plan. 

@jannekevs heb ook veel zin in het inrichten en shoppen :D al komt nu ook wel beetje het gevoel dat we op moeten schieten. 
Geloof dat je bewegingen beu bent. Ons mannetje is meestal best druk in mijn buik en alhoewel ik van de bewegingen kan genieten denk ik ook nu al af en toe van doe eens rustig. Hoop voor je dat de kleine niet over datum heen gaat! 

@jannekevs ik ben nu alles wel zat ? slaap mega slecht, rugpijn, onhandig, en dat ellendige gewacht 
Ik heb dus bizarre koopdrang, wil de heletijd cadeaus voor mezelf kopen ? hou me netjes in maar het idee dat je dan weet dat er een pakketje wordt bezorgd voor jou en ook hoelaat en wanneer. Is denk ik een compensatie voor de baby die onverwachts zich aandient hahaha

@jannekevs
Hey ik ben vandaag bij de verloskundige geweest met 39+2 en heb gewoon gevraagd of ze al een keertje inwendig willen voelen of er al iets gebeurt. Hier deden ze helemaal niet moeilijk over. Misschien gewoon is vragen aangeven dat het  je een prettig gevoel geeft om te weten of er al enige verandering is. 
Ik ben vanochtend deels of heel mijn slijmprop verloren hopen dat het net als bij mijn moeder betekend dat de kleine gaat komen.

Terug
Bovenaan