De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Woensdag weer 38 weken! Vandaag controle gehad! Meneer lag volledig ingedaald! ? laat die spruit maar snel komen! Wij kunnen bijna niet meer wachten! ?

Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Het was even omschakelen maar al snel geaccepteerd dat het een keizersnede werd. Achteraf heel blij met de keuze want meneer lag met zijn hand bij zijn hoofd, dus normaal bevallen was niet gelukt. Mijn herstel gaat super en Duuk doet het ook geweldig dus dat helpt allemaal goed mee?. 
Ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten op jullie kleintjes. 

Dames!
het is wat rustig hier inmiddels. Hoe gaat het met iedereen, nog ontwikkelingen??
Ik ben 40+2 zwanger en er is echt nog 0 gaande wat betreft voorweeen of iets.. gisteren controle gehad bij de vk, en ze gaan me vrijdag proberen te strippen.. maandag controle bij gynaecoloog en hartfilmpje. Vanaf daar hebben we zelf de keuze tot wanneer we zouden willen wachten! 
Ik hoop zo dat het vanzelf gaat starten of dat het strippen effect gaat hebben..

Hier alles oké! 38 weken alweer. Gelukkig ging de laatste week lekker snel. Nu heb ik vanaf volgende week niet zoveel meer gepland dus ik hoop dat die dagen niet tergend langzaam gaan. 

Af en toe wat gerommel maar niets noemenswaardig. Ik heb vanmiddag weer controle bij de vk. Ik hoop dat meneer weer terug ingedaald ligt. Hij was namelijk weer omhoog gekomen. ? 
Verder heb ik gelukkig de afspraak kunnen maken dat ze met 40 weken inwendig een check doen. Mochten ze kunnen strippen ze dit dan ook gaan doen. Erg blij mee! Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen en komt meneer gewoon lekker iets eerder haha. Maar ik heb zo’n vermoeden dat hij daar geen zin in heeft.

Hier vandaag 38+1 heb wel flinke voorweeën overdag. Maar denk dat meneer het te koud vind om naar buiten te gaan! ? Ik vind de dagen zo sloom gaan! Van mij mag meneer zich wel gaan melden! Merk dat mijn lichaam nu echt op begint te raken! Ben hele dagen zo moe! 

Hier 36w3d... Dus nog ff te gaan. Alles gaat hier eigenlijk goed. Behalve slapen. Heb nog een dreumes van 17 maanden rond lopen en die is om de dag de halve nacht wakker. Vannacht van 2 tot half 6 wakker geweest, dus de slaap is ver te zoeken ?
Vrijdag mogen we voor het eerst naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoe snel het nu zal gaan... 

Wat leuk om mee te lezen! Hier 38+6 en nog geen enkel iets van een signaaltje. 

Wat fijn dat ze met 40 weken een check doen! 

Ik ben best wel een beetje gespannen geworden na het lezen van Zweeds onderzoek. Ik ben er niet zo happig op om lang rond te lopen. Maar in het ziekenhuis vertelden ze dat ze dat onderzoek maar ‘bang makend’ vonden??

Terug
Bovenaan